Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Oczywiście, że trza zwolnić. Jak inaczej chcesz wytracić siłę nośną ? Szybkość lądowania zależy od modelu i od obciążenia pow.nośnej.Szybkość względem ziemi zależy też od siły i kierunku wiatru. Poczytaj w necie o lądowaniu gdyż jest ono dość szczegółowo opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze trzeba wytracic to wiem.Tylko ze ja ma teren pagorkowaty i moja laka ma powiedzmy 4m szerokosci a dlugosci od strony podchodzenia do ladowania powiedzmy 50m dlugosci.Wiem weim kupa miejsca.Tylko ze przed tym pasem jest wzniesienie + rosnie zborze a na okolo tez +wysokie trawy bo niema kto Kosic.Znowoz po dlugosci mam znowu wzniesienie a naprzeciw gorka w dol.Z szybowcem to sie tam super lata ale Sbach nie poleci jak szybowiec do ladowania.A ze 1 raz akrobata latam i to wszystko dzieje sie na wiekszym ciagu to i predkosc wieksza nawet ta minimalne przed przeciagnieciem.Poprostu brakuje mi praktyki.A lotnisko gdzie jest asfalt mi zamkneli.Poprostu musze precyzji nabrac.Slyszalem ze nie ktorzy to wytracaja  a nawet siadaja na zasadzie podejscia do zawisu ale czy to Prawda nie wiem.Moj Sbach znow gotow do boju.Ciekawe cos dzis urwe:P:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wiesz to po co pytasz czy trzeba wytracać prędkość czy lądować przy dużej ??? :o Na brak odpowiedniego lotniska trudno zaleźć inną radę jak poszukaj lepszego. Owszem , są tacy co lądują z harriera. Można też zrobić zawis i wziąć po prostu w rękę model. Trochę treningu i już. Trzeba tylko zaznaczyć, że takie lądowania są lekko ryzykowne. Z harriera - częste uszkodzenia podwozia a z zawisu jest ryzyko okaleczenia.Ci co latają bardzo dobrze czasem tak się popisują, ale na co dzień lądują normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie bylo jak wytracacie pretkosc,wiem jest sposób na kwadrat ,na 180 i korkociag.Ale jak mówiłem to u mnie słabo z lotniskiem.A zwłaszcza żeby już bokiem do pasa staćBylem właśnie obczajic polna asfaltową drogę no ma tylko 2 m szerokości ale to asfalt a nie łąka z dziurami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za sposób na kwadrat,na 180 i korkociąg. Brzmi tajemniczo i niebezpiecznie. Zazwyczaj akrobatami wytraca się prędkość przez redukcje obrotów silnika i zwiększanie kątów natarcia poprzez ściąganie SW. Nie widziałem ani sam nie stosuję klap, hamulcy lub innych rzeczy, ale podstawą jest odpowiednie lotnisko.

2m to trochę mało kurcze blade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butelkowych tzn?Dalem te płaskie + epoxy i trzyma tylko dałem d..y bo leko kleju w zawias w lazlo i ciężej chodzi ale byłem już na lotnisku i polatalem.Niby zamknięte ale jakoś ludzie latają to narazie korzystam i idę zaraz:-P4 pakiety czekają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polatalem wczoraj powoli coraz pewniej:P:P Ale orginalne kolko skretne siadlo to zrobilem szybka prowizore dzis by moc znow jutro w niebo.Bede musial to dopracowac napewno ale bardzo ladnie amortyzuje ogon.,Moze jak dojde do w prawy to na mojej lace bedzie szybkie siadanie na ogon:P:PA nie modly uda sie albo sie nie uda wyladowac:P

post-14378-0-05329400-1399409016_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z filmikiem bedzie ciezko,ale zaradzimy jakos:p Narazie u mnie strasznie wieje.Wsadzam teraz w niego Odbiornk graupnera z mysla o pozniejszej pelnej telemetri jak obroty silnika moze i gps na predkosc  jak i kontrola dla lipola by niemusiec uzywac miernika:P:PTeraz zastanawiam sie jak najlepiej ustawic anteny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i k....a kret w domu z glupoty.Dobrze ze sie nikomu  nic nie stalo.smiglo w mak i silnik luzny a przod samolotu jest zamkniety.Przypominam nie zapominac smigla sciagnac przy bindowaniu i ustawianiu odbiornika a zwlaszcza jak sie wczesniej latalo na innym systemie. Jest duzo sytuacji jak i w mojej ze pomimo dobrze podlaczonego odbiornika (kable) orginalne ustawienie nadajnika moze miec odwrocone kierunki.W tym przypadku kierunek motora dzwignia w dol a on jedzie bo odwrucone.przestroga dla innych mlodych zaczynajacych jak i doswiadczonych nie myslcie ze rutyna bedzie tak samo jak zawsze.Ja zapomnialem i Pech dobrze ze tylko model ucierpial a nie czlowiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oto fotki po zdarzeniu.Stol mnie uratowal ani niechce myslec co by bylo ze mna:(


Bylem  juz wstanie nowego zamowic a tego na czesci.Po ochlonieciu i cisnieniu chyba 1000,czas na reanimacje tego co  zostalo.W tym Hobbym zaraz po lataniuco  jest najlepsze :P Czas na NAPRAWY:D:D:D

Przeciolem Maske na wylot ,bo jak mowilem mam wszystko orginalnie calkowicie zamkniete.Bez mozliwosci swobodniej ingerencji w co kolwiek bez noza.

To rosciolem mache.Silnik mocno przykrecony a rusza sie w piance wiec postawilem go w pionie ustawilem loze na poziomo.Podczas udezenia silnik oberwal ciagnac go w dol.Wyprostowalem go i zalalem go epoxy wiezac ze to wystarczy.Czy macie inny pomysl??A mache zamiast przyklejac na stale to moze na magnesy co myslicie ?Czy drgania lub sila wiatru moze to jakosc rozlaczyc? A skrzydlo to musze zawiasy zamowic takie jak juz mam w tym drugim skrzydle:P Chy ba te stopki wykrece calkiem bo tylko lotki wyrywaja:P. A jak nudze to powiedzcie.


 z epoxy

post-14378-0-67775400-1399830878_thumb.jpg

post-14378-0-42616800-1399830930_thumb.jpg

post-14378-0-65267600-1399830970_thumb.jpg

post-14378-0-49546000-1399832321_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.