robertus Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Zrozumiałem, że czasem jak lądujesz maska silnika odskakuje i siła idzie na ten walec. Może zrób pierścień z epp centrujący maske silnika, tak jak wypustka na prop-saverze, wtedy przy lądowaniu siła się przeniesie z maski przez ten pierścień w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Ritmann Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 nie mam prpsavera, jest piasta, maska jest na tyle ciasno na walcu, że nie ma potrzeby "centralki", zwyczajnie potrzebuje wzmocnienia ten element konstrukcji, przy moim wykonaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 a zbudujesz? to tnę bo Bies chodzi za mną od dawna... A jakiej wielkości ten bies by się udał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyl Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 No No czekamy na Biesa, mógł by być troszkę wieszkszy niż ESA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Gdyby był 1,2m z przeszkloną kabinkę to też bym się pisał. Ale chętniej na Tarpana lub Orlika.... Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 1,2m to skala w sam raz, z tym, że trzeba uprzedzić, że nawet same pianki epp są droższe, bo jest ich po prostu więcej w dm3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi