Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spoko muszę jeszcze u LP przeszukać chatke to pewnie coś się wygrzebie :-)

 

Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk

Opublikowano

Dziś stwierdziłem jeszcze jeden objaw - po naprawie samolot nieco samodzielnie decydował czy się wznosić czy opadać. Nie było to takie zwykłe "pompowanie", o jakim się słyszy, gdy model ma źle ustawiony SC. Po prostu, szedł pionowo w górę, albo spadał w dół. 

Najpierw kombinowałem z ustawienie SC. Potem próbowałem ustawiać trymowanie. Trochę działało, ale jakoś nie do końca...

 

Przed chwilą stwierdziłem, że silnik nie jest zamocowany na sztywno, tylko się buja. Najpewniej podczas uderzenia doszło do uszkodzenia czegoś w środku. Muszę rozkleić kadłub i zobaczyć o co chodzi...

 

EDIT: no niestety, rozklejenie kadłuba nie jest takie proste. Albo się uda, albo będę musiał kupić nowy kadłub..

Opublikowano

Łoże silnika było przyklejone z dołu i z góry. Góra się odkleiła, dół się trzyma, ale EPP się nieco wyłamało. Dokleję górę, to i dół się będzie trzymał. Nie jest źle, nie muszę rozklejać całego kadłuba :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.