tomasz.smolarek Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Jak się spotkamy na wspólnym lataniu to przekażę ci kilka już wypatroszonych dyskietek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Spoko muszę jeszcze u LP przeszukać chatke to pewnie coś się wygrzebie :-) Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz.smolarek Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Dziś stwierdziłem jeszcze jeden objaw - po naprawie samolot nieco samodzielnie decydował czy się wznosić czy opadać. Nie było to takie zwykłe "pompowanie", o jakim się słyszy, gdy model ma źle ustawiony SC. Po prostu, szedł pionowo w górę, albo spadał w dół. Najpierw kombinowałem z ustawienie SC. Potem próbowałem ustawiać trymowanie. Trochę działało, ale jakoś nie do końca... Przed chwilą stwierdziłem, że silnik nie jest zamocowany na sztywno, tylko się buja. Najpewniej podczas uderzenia doszło do uszkodzenia czegoś w środku. Muszę rozkleić kadłub i zobaczyć o co chodzi... EDIT: no niestety, rozklejenie kadłuba nie jest takie proste. Albo się uda, albo będę musiał kupić nowy kadłub.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 nożyk i ładnie zdejmij skalp. później przykleisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz.smolarek Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Łoże silnika było przyklejone z dołu i z góry. Góra się odkleiła, dół się trzyma, ale EPP się nieco wyłamało. Dokleję górę, to i dół się będzie trzymał. Nie jest źle, nie muszę rozklejać całego kadłuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi