Skocz do zawartości

Wilga kfm 2 depron


Rekomendowane odpowiedzi

z uwagi na to ze zostalo mi troche depronu po budowie ULTIMATE oraz RAVENA sylwetkowego , postanowilem wyciosac cos jeszcze , zrobilem szablony z brystolu , mozna powiedziec ze modelik rten powstal z resztek depronu posklejanego do czola mam na mysli kadlub bo skrzydla zrobilem z jednolitych kawalkow . Wilga ma krztalt deskowaty ,plaski ale miala byc lekka a ja nie lubie za bardzo widoku modelu z bebechami na wierzchu wiec chcialem pochowac je w kadlubie , wykorzystalem rozwiazanie z juz wczesniej zrobionych modeli .

 

rozpietosc 88cm skrzydlo kfm2 88x14 wzmocnione sosna 5x5

dlugosc 56cm

kadlub sklejony z 5 warstw depronu

silnik e max cf2805

smiglo tower pro 7x3,5

3x serwo 9g

pakiet redox 2s 700

reg dualsky 22A

podwozie chyba bedzie tylko do foto

kadlub takze wzmocniony jest sosna 5x5 chyba bedzie widac na szablonie

popychacze weglowe 2mm sw isk oraz 1,5mm lotki

waga gotowego do lotu wynosi 285g

 

 

fotek z budowy nie mam bo nie robilem poniewaz to bardzo prosta konstrukcja latwa to zrobienia , kilka fotek gotowego i postaram sie w tym tyg jak bedzie pogoda obleciec go .

post-12400-0-64943700-1395593484_thumb.jpg

post-12400-0-99662200-1395593581_thumb.jpg

post-12400-0-64868100-1395593663_thumb.jpg

post-12400-0-26509000-1395593774_thumb.jpg

post-12400-0-60840100-1395593858_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaram sie zeskanowac dzis szablony i zapodam , .

 

jednakze pisalem ze nie lubie ogladac bebechow na wierzchu ale bede musial ,bo byly problemy z wywazeniem i musial bym dolozyc 50g olowiu a wtedy to model bylby juz za ciezki ,dlatego tez pakiet bedzie na zewnatrz zaraz za silnikiem takze wazy teraz juz 310g :) poniewaz zapomnialem o odbiorniku to waga juz chyba troche duza jak na taki model mysle.

 

calowita powierzchnia nosna wynosi 14.0 dm2 takze niewim jak sie to ma do takiej wagi

SC zrobilem na 4,6mm od natarcia

troche glupio wyglada z tym pakietem na wierzchu ale tak 360g to juz mysle ze bylo by chyba za duzo .

narazie wisi na rzepie ale bedzie dodatkowo jeszcze gumka , co sadzicie o stosunku wagi do pow nosnej.

post-12400-0-55827600-1395639589_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Piotr , nawet nie wiedzialem jak to przeliczyc , juz myslalem ze bedzie za ciezki w stosunku do powierzchni nosnej :) tzn ,podzielic to umiem tylko nie znam punktow odniesienia co do tych wynikow g/dm 2 , jeszcze raz dzieki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 7 calowym latalem i pakiet tylko byl lekko cieply a silnik zimny , tak Pawel to herb mojej miejscowosci :) , ale mysle ze teraz pakiet bedzie mial lepsze chlodzenie, czekam na pogode i mecze symulator :)

 

moglem wydluzyc nieco mordke i zrobic Wilge 2000 :) ale bateria ustapila miejsca odbiornikowi , pakiet na zewnatrz i nie dolozylem ani grama olowiu, jakos scierpie ten wystajacy pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo wylatałem na tym silniku (i na takiej samej baterii) i to jest bardzo fajny zestaw, ale uwaga:

Producent podaje że maksymalne śmigło dla tego silnika to 6''

Domyślam się, że Mirek ma wolnoobrotową wersję tego silnika, chyba 1600kV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.