miro-er1 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 z uwagi na to ze zostalo mi troche depronu po budowie ULTIMATE oraz RAVENA sylwetkowego , postanowilem wyciosac cos jeszcze , zrobilem szablony z brystolu , mozna powiedziec ze modelik rten powstal z resztek depronu posklejanego do czola mam na mysli kadlub bo skrzydla zrobilem z jednolitych kawalkow . Wilga ma krztalt deskowaty ,plaski ale miala byc lekka a ja nie lubie za bardzo widoku modelu z bebechami na wierzchu wiec chcialem pochowac je w kadlubie , wykorzystalem rozwiazanie z juz wczesniej zrobionych modeli . rozpietosc 88cm skrzydlo kfm2 88x14 wzmocnione sosna 5x5 dlugosc 56cm kadlub sklejony z 5 warstw depronu silnik e max cf2805 smiglo tower pro 7x3,5 3x serwo 9g pakiet redox 2s 700 reg dualsky 22A podwozie chyba bedzie tylko do foto kadlub takze wzmocniony jest sosna 5x5 chyba bedzie widac na szablonie popychacze weglowe 2mm sw isk oraz 1,5mm lotki waga gotowego do lotu wynosi 285g fotek z budowy nie mam bo nie robilem poniewaz to bardzo prosta konstrukcja latwa to zrobienia , kilka fotek gotowego i postaram sie w tym tyg jak bedzie pogoda obleciec go .
Wenar Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 moze kolega plany udostepnic? skany czy cos?
miro-er1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 postaram sie zeskanowac dzis szablony i zapodam , . jednakze pisalem ze nie lubie ogladac bebechow na wierzchu ale bede musial ,bo byly problemy z wywazeniem i musial bym dolozyc 50g olowiu a wtedy to model bylby juz za ciezki ,dlatego tez pakiet bedzie na zewnatrz zaraz za silnikiem takze wazy teraz juz 310g poniewaz zapomnialem o odbiorniku to waga juz chyba troche duza jak na taki model mysle. calowita powierzchnia nosna wynosi 14.0 dm2 takze niewim jak sie to ma do takiej wagi SC zrobilem na 4,6mm od natarcia troche glupio wyglada z tym pakietem na wierzchu ale tak 360g to juz mysle ze bylo by chyba za duzo . narazie wisi na rzepie ale bedzie dodatkowo jeszcze gumka , co sadzicie o stosunku wagi do pow nosnej.
jethrotull Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Wychodzi 22g/dm^2, także całkiem fajnie.
miro-er1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 dzieki Piotr , nawet nie wiedzialem jak to przeliczyc , juz myslalem ze bedzie za ciezki w stosunku do powierzchni nosnej tzn ,podzielic to umiem tylko nie znam punktow odniesienia co do tych wynikow g/dm 2 , jeszcze raz dzieki i pozdrawiam.
jethrotull Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Ten samolot ma podobne rozmiary (troszkę mniejszy, ale niewiele) i 23gdm^2, więc możesz sobie wyrobić pojęcie o jego zachowniu w powietrzu: Myślę że lata stosunkowo powoli.
miro-er1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 no fajnie i powoli lata mysle ze moj tez poleci ale niestety nie ma odpowiedniej pogody , ,moj syn 12 letni ma na nim sie uczyc latac , czekamy na odpowiednia pogode , pozdrawiam.
miro-er1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 obiecane skany pocietych szablonow na szablonie kadluba jet zle zaznaczony SC ,powinno byc 4,6cm od natarcia, szablonu skrzydla nie robile , jest proste wiec na szablonie jest prosty rysunek.
robertus Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Dlaczego stopień KFm masz nie równoległy 50% cięciwy, tylko zwęża się przy końcówce skrzydła?
miro-er1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Bo robilem z pozostalosci depronu jaki mialem i dlatego tak wtszlo jak widac wiem ze powinno byc rowno ,myslalem ze bedzie gietkie ale sosna 5x5 da rade chyba
Pablo1822 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 A mówiłem, że fabryka! Problem wyważenia można zniwelować wydłużając nieco "mordkę" przed kabiną. Silnik będzie bardziej z przodu. Ten herb to jakiegoś miasta czy cóś?
jethrotull Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Sporo wylatałem na tym silniku (i na takiej samej baterii) i to jest bardzo fajny zestaw, ale uwaga: Producent podaje że maksymalne śmigło dla tego silnika to 6''
miro-er1 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 na 7 calowym latalem i pakiet tylko byl lekko cieply a silnik zimny , tak Pawel to herb mojej miejscowosci , ale mysle ze teraz pakiet bedzie mial lepsze chlodzenie, czekam na pogode i mecze symulator moglem wydluzyc nieco mordke i zrobic Wilge 2000 ale bateria ustapila miejsca odbiornikowi , pakiet na zewnatrz i nie dolozylem ani grama olowiu, jakos scierpie ten wystajacy pakiet.
robertus Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Sporo wylatałem na tym silniku (i na takiej samej baterii) i to jest bardzo fajny zestaw, ale uwaga: Producent podaje że maksymalne śmigło dla tego silnika to 6'' Domyślam się, że Mirek ma wolnoobrotową wersję tego silnika, chyba 1600kV
miro-er1 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 chyba tak nie pamietam ale o ile panietam to mozna bylo uzyc 6 lub 7 calowego
miro-er1 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 wlasnie bylem oblatac modelik , polecial fajnie i to na niewielkim gazie ale szybko go posadzilem bo zbyt silnie wialo jak na te wage modelu
Volleyboy Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Na prośbe Mirka zamieszczam http://youtu.be/_pQz4Ne2RWo
robertus Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Gratuluję całkiem fajnie lata. Z niecierpliwością czekam na więcej.
miro-er1 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 dzieki Robert wczoraj nagralem z synem 5 min lotow wiaterek byl mniejszy fajnie latal, ale chcialem wyslac do YT ale bokiem byl film na podgladzie i nie wysylalem da sie jakos to przestalic ???
Rekomendowane odpowiedzi