MZWBPiotr Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam. Niecały rok temu rozpocząłem budowę Rwd 5 z planów Skazaa. Postanowiłem, że będzie to makieta (prawie). Tak wyglądała budowa kadłuba: I zamykam 2 połówki: Półka na serwa: Spód kadłuba: Wkleiłem serwa: A później zrobiłem oszklenie kabinki: Owiewka silnika zrobiona jest z papieru na przemian z wikolem (w sumie to laminat ) Tak wygląda na kadłubie: Później kadłub dostał skrzela: Następnie przykleiłem panel przyrządów pokładowych: Oryginalne skrzydła były ciężkie i brzydkie, więc wyciąłem nowe ze styropianu: Po malowaniu prezentuje się tak: Razem z F22: Pierwszy oblot był nieudany. Samolot po starcie przekręcił się i runął na ziemie: Podczas drugiej próby już leciał ale zdecydowałem się przerwać dalszy lot. Gdy ponownie startowałem scenariusz się powtórzył. Teraz samolot dostał dużo szersze podwozie i czeka na trzecią próbę oblotu. Ps: Jak zmniejszyć dodawane zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 fajnie... jaka waga gotowego do lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Masa Rtf to 830g Jeszcze dojdą takie szczególiki jak owiewki kół i osłony amortyzatorów. Myślę że zmieszczę się w 845g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 ja raczej w kolejce ustawię balsowe rwd5 i możliwe ze kryte bedzie depronem.. prawie rok casu to robiłeś? ja swoje rwd5 robiłem 3 tygodnie biorąc pod uwagę ze w między czasie się pracuje po 8/10h dziennie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Rok z przerwami na szkołę, ze względu na brak kosztów, albo po prostu z lenistwa. Szykuję się na kolejny projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 ja raczej w kolejce ustawię balsowe rwd5 i możliwe ze kryte bedzie depronem.. (...) Dawid możesz wytłumaczyć po co kryć konstrukcyjny model depronem ? Depron potem trzeba zabezpieczyć, pomalować .... prościej, łatwiej i z pewnością lżej to oklejenie modelu konstrukcyjnego folią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 raz nie lubie folii. dwa depron tlumi drgania spaliny owszem moze sie wypatrzec ale przy mojej ilosci latania to predzej sie zakurzy. i tak to plany dosc dalekie. mam pewna kolejke modeli do zrobienia wiec wszystko moze sie pozmieniac. konstrukcyjne rwd jest gdzies na 5 miejscu. a w miedzy czasie mam projekt ktory bede kryl tkanina. chyba zdecyduje sie na szyfon. jak mi sie spodoba to i rwd tak pokryje. teraz wykonuje ostatni model z depronu Vertigo. a nastepnie raf be2e czaka na materialy bo niestety angielskie sklepy sa ugogo zaopatrzone i trzeba czekac az materialy beda dostepne. to nie to co w polsce. da rade zamowic wszystko w jednym sklepie. tu w Uk. 100szt smigiel 10x4,7 (te pomaranczowe) rozeszlo sie w kilka godzin. nie mowiac o innych materialach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Odbudowałem mojego Rwd 5 Teraz prezentuje się tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Dzieiaj po 18 nastapi ponowny oblot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Oszklenie kabiny czyni model. Wygląda świetnie. Gratulacje. I powodzenia w oblocie (Piastów?)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Piastow jak najbardziej. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Pooooleciał i co najważniejsze wyladawał w jednym kawałku na kołach Wykorzystałem galerię pana Andrzeja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Brawo. Miałem podjechać, ale po ciężkiej nocy byłem i zasnąłem Jak z utrzymywaniem kierunku rozbiegu? Trawa raczej wybujała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Do steru kierunku przykleiłem sklejkową płozę, przez co mogę skręcać na ziemi. Według mnie trawa jest idealna. Lądowanie przebiega bardzo przyjemnie. Obniżam lot na około 1 metr po czym daje przepustnice na zero, a model sam powoli opada i zatrzymuje się po około 4 metrach dobiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Do steru kierunku przykleiłem sklejkową płozę, przez co mogę skręcać na ziemi. Według mnie trawa jest idealna. Lądowanie przebiega bardzo przyjemnie. Obniżam lot na około 1 metr po czym daje przepustnice na zero, a model sam powoli opada i zatrzymuje się po około 4 metrach dobiegu. O proszę! Narzekania na sterowność z płozą są powszechne w wielu modelach, a u ciebie działa. Fajnie. Raz jeszcze gratulacje. Żałuję, że nie mogłem oglądać twojego sukcesu, bo pamiętam pierwszą próbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Nooo pierwsza próba to cyrkiel i po zabawie :/ Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Zmniejszyłem ostatnio kąt zaklinowania o 2° . I nagle lot Rwd stał się bardzo przyjemny Nie muszę już korygowac lotu poziomego sterem wysokości. A prędkość wznoszenia i opadania kontroluję prędkością. 1/4 przepustnicy lekkie opadanie, 1/2 lot poziomy, 3/4 lekkie wznoszenie, full wznoszenie Pare zdjęć z ostatniego latania:W końcu czuję że nim latam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Zwieksz jeszcze minimalnie skłon silnika,wznoszenie i opadanie kontroluje sie za pomocą SW nie mocy napędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 To opadanie to zmniejszenie siły nośnej a nie pochylanie dziobu w dół, więc chyba jest ok Maska jest wklejona na stałę i żeby coś przy silniku majstrować musiałbym ją odcinać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Heh...sorki,nie doczytałem ,mi sie przeczytało,że na 50% mocy leci ok a na 75 wyrywa do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi