RobUK Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 A u mnie dzisiaj .... cisza absolutna toteż polatałem Wczoraj zresztą też Mam nadzieje że i jutro będzie nie wspominając o weekendzie bo się zapowiada latanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 no coz, jak do poludnia lalo bez wiatru tak na popoludnie do pracy i jak na zlosc przestalo padac i bezwietrznie. teraz wracalem i zerowy wiatr. (w miescie mamy wskaznik wiatru) (1-2 mph) jak obserwuje prognozy tak widze ze w nocy zawsze jest mniejszy wiatr, chyba zaczne latac po nocach.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobUK Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Oczywiście, wieczorem i w nocy ustają ruchy powietrza ponieważ ruchy konwekcyjne są zdecydowanie słabsze to raz a dwa zależy to od układu ciśnień. U nas Dawid jak sam widzisz te zmiany są częste i często też są dość dynamiczne. Za to nie często się zdarza taka pogoda jaką mam w tej chwili. Od kilku dni warunki do latania .... niemal doskonałe. Odpukać nie licząc chwilowych porywów mam tak już drugi tydzień. Więc nie nadążam ładować baterii Kupiłem 24W ogniwo słoneczne, montuję do tego stabilizator i bedę testował na polu co by nie musieć wracać do domu żeby naładować Li-po. Taka sło-dowarka O, Pan Adam by się ucieszył (Słodowy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 ja tacham akumulator samochodowy ale wole miec dwa pakiety i na nich polatac niz jeden i ladowac. u mnie lot na jednym pakiecie to z godzina zabawy. no puszczam 30/40s lotu kret i spacer po model i tak mija godzina.. potem nastepny pakiet i nastepna godzina z glowy.. jak do 4-5 pogoda sie nie zalamie to bede mial bardzo dobre warunki do lotu.. ale niestety musze czekac sa inne obowiazki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Flying Weight: 360g Speed Controller: 15A brushless ESC w/BEC Motor: 2226-2300kv Brushless Outrunner jakie smigla tu ida?? preferuje cos do wolniejszego lotu.. macie jakies propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtan Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Oryginał to 8x6. Możesz też założyć 9x5. Wolniej się nie da latać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 a 8x4 podejdzie? bo mam pare w zapasie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobUK Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Możesz zrobić to co inny mój znajomy który też ma Jaka. Okleił go folią, i to nie Oracoverem, tylko grubą folią 3M. Samolot waży prawie dwa razy tyle co fabryczny, ale stał się niemal niezniszczalny... Co do zostawiania w spokoju serw klapowych... Serwa mają to do siebie, że lubią się przestawić. Nie zauważysz nawet, jak w bagażniku klapa pójdzie w dół albo w górę. Jak nie będą dostawały prądu to będą robić coś poza Twoją kontrolą. A samolot potem też wymknie się spod kontroli... Jeśli nie chcesz kleić, to wykorzystaj je jako lotki. Zmniejsz tylko wychylenia, i to konkretnie. A propo's tego samolociku/a ... ta folia wygląda super, jak mu się udało tak ładnie ją nakleić ? A może to tylko tak ładnie wygląda ? "Łindołsy" mógł jednak zostawić albo nalepić nowe bo tak wygląda jak jakiś "DRONE" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 no i pytanie ile ciągu ma ten silniczek, przy pakiecie 2s.?? i nie wiem czy można mu podpiąć 3s? tylko regiel jest 15A.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 dla potomnych, dzis Yak sobie sie przewietrzyl przy wietrze 9 mph wiec jak dla mnie dosc wietrznie, abylo sie bez kraksy, tylko twartsze ladowanie wygielo podwozie. a dla potomnych plastikowa wrega silnika jak i zawiasy od drzwi nie zostaly w fabryce przyklejone. uzycie smigla 9x5 oraz 9x4,7 powoduje grzanie silnika przy polowie gazu smiglo 8x4 jest ok ale jakby za malo ciagu. dla mnie wystarczajaco aby spokojnie latac.. dodam ze owiewka silnika jest slabej jakosci i po prostu sie rozleciala.. symulator lotow duzo mi dal.. dzis byl pierwszy lot po jakis 3 tygodniach na symulatorze ok pol godziny dziennie.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobUK Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zrób kopytko gipsowe i z peta sobie wymodeluj owiewke, na pewno będzie lepsza niż oryginalna Ja matomiast trenuję Spitfire'a :) Codziennie, nie licząc wczoraj bo trochę niefajna pogoda była No i czekam na mojego Sbacha 342 :) Oj się będzie działo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi