cZyNo Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2014 No to jeszcze raz Jiri w locie: PS ... Vertigo są całkiem tanie jak na profi model
wapniak Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 ani jedno zdjęcie nie jest ostre. Tak z ciekawości jedno wykadrowałem i umieszczam na forum, sam jestem ciekawy jak wyjdzie, bo na oryginale bez problemu odczytuję napisy na modelu. Edit: Eeee, nie jest tak źle z ostrością.To w końcu fotki z ręki, a i obiekty też nie pozowały w bezruchu.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zdjęcia są dobrej jakości tym bardziej że powietrze falowało od temperatury i wiatru do tego modele nie latały zbyt wolno . Przy odrobinie starania można odczytać nawet napisy na stateczniku więc tragedii nie ma . Poza tym lepiej ogląda się filmiki mimo że mocno nie oddają prędkości i żeby poczuć to co na zdjęciach wygląda tak majestatycznie trzeba choć raz wybrać się na taką imprezę i zobaczyć na żywo jak to wygląda ... Poza tym w poście #19 na 2 fotce widać rozmazany model i rzucającego reszta zdjęcia jest ostra i czytelna tak wygląda koledzy termika i rozgrzane buzujące powietrze po tym rzucie w termikę kolega zrobił 1000 czyli wygrał rundę !!!
Konrad_P Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Kamilu uwierz mi żadne zdjęcie nie jest ostre i czy powietrze było rozgrzane czy nie, nie ma to większego znaczenia. Ten aparat ewidentnie ma problem, albo z migawką (za słabe czasy), albo z głębią, albo z łapaniem ostrości, albo z zoomem(za ciemny obiektyw). To że można przeczytać coś na kadłubie nie świadczy o ostrości zdjęcia tylko o Twoim dobrym wzroku. Ja stawiam na głębie ostrości. Proponuję dla porównania pooglądać zdjęcia Krzysztofa (horn3t) z tego wątku http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44643-lotnisko-bydgoszcz-fordon/page-5 na przykład post 85 oraz ze strony 7 post 138 oraz inne zdjęcia Krzysztofa. To są naprawdę ostre zdjęcia i myślę, że różnica jest widoczna na pierwszy rzut oka. No ale nie o zdjęciach jest ten wątek więc nie będę już więcej tym tematem śmiecił. A co do oglądania na żywca to moim zdaniem każdy modelarz szybownik powinien zobaczyć takie latanie. Słowa, ani żadne zdjęcia tego nie oddadzą, mało tego nawet filmik nie odda tego co się widzi i czuje nawet jako obserwator.
wapniak Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 To jeszcze dwie fotki , na tych obiekt nie uciekał.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Tak czy inaczej koledzy lepiej oglądać takie zdjęcia i filmy niż nie oglądać nic . Zawodnicy albo startowali albo lądowali a w między czasie pomagali jako pomocnicy inny więc fotek jest mało i dobrze że jakieś są . Żeby zobaczyć jak wygląda to na żywo trzeba się na taką imprezę przejechać i zobaczyć to na żywo ...
Konrad_P Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Drugie świetne. Zdecydowanie trzeba oglądać na żywca, adrenalina się udziela nawet kibicom jak pilot lata 1m od siebie.
wapniak Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 To drugie się tu znalazło, bo zaintrygował mnie ten kawałek lotki na końcu skrzydła, doklejony do reszty lotki taśmą. To miał być trymer?
zolty Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 ja przepraszam za tak dlupie, durne pytanie ale na czym polegaja te zawody ?? czy jest to przelot czasowy miedzy punktqmi ?? pozdrawiam
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 W zasadzie zasady są proste potrzebny jest wiatr , górka (zbocze) bazy rozstawione w odległości 100m sędziowie i stoper . Zawodnik startuje z wyznaczonego miejsca zazwyczaj ok 1/2 odległości między bazami i ma 30 sekund na nabranie wysokości , wylecenie i powrót za bazę oznaczoną jako A . Od chwili gdy model wróci między bazy lub upłynie wspomniane 30 sekund model ma wykonać 10 przelotów miedzy tymi bazami przekraczając dowolną częścią modelu płaszczyzny baz co daje odległość w linii prostej 1000m oczywiście plus zakręty za bazami . To co różni tą klasę od innych to to że nam potrzebny jest wiatr , startujemy z ręki , latamy na zboczu , klifie lub innej górce i w przeciwieństwie do większości klas u nas zazwyczaj lata się blisko siebie szybko i ciężkim modelem co jest widowiskowe i wymaga od pilota sporych umiejętności . Większość czasów na tych zawodach oscylowała w okolicach minuty ale przy mocnym wietrze , dobrym zboczu , modelu i umiejętnościach rekordziści latają już poniżej 30s rekord świata 24.58s jak ktoś chce policzyć predkośc to jest to droga ok 1100m w 24,58s co daje bagatelka ponad 160km/h !!!
janegab Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 W" zasadzie zasady" jeszcze potrzebny jest dobry szybowiec/ dobrze by wszyscy mieli jednakie / na zbocze taki jak wyżej. się pasie .to chyba nowy polski szybowiec z MAWI...ten z gwiazdkami na koncówkach...teraz tak tam malują- w barwy narodowe . ten" amerykańsky".. jakoś się zwie MAWI- CEK-czy frycek ? .już się w nim zakochałem
cZyNo Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jestes kolejna osoba zakochaną w tym modeliku Niektóre to nawet z nim śpią. Choc przypuszczam ze Twa miłość jest jakaś naciągana. A to tylko model. Dość dobry i tyle. Raz latalepiej jak nowy Toxic raz gorzej 1
Rekomendowane odpowiedzi