Miałczek Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Witam mam Piperka roz.170cm i mam taki kłopot z nim a mianowicie samolot wyważyłem tak jak jest wszędzie opisywane ale żeby nim lecieć prosto muszę mieć lewą lotkę w duł a prawą do góry bo ściąga go w lewo i jak mam tak ustawione to wtedy model leci prosto a no i jeszcze miałem takie coś jak wyważyłem go bez paliwa to mocno ciągało go do dołu i musiałem podnieś lotki wysokości do góry ale z tym sobie poradziłem. Więc jako może być przyczyna tego ściągania w lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY3 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 A silnik ma ustawiony wykłon? bo objaw typowy dla za małego kąta (moment odsmiglowy), chyba ze to samo się dzieje przy wolnych obrotach silnika, to coś jest krzywo zmontowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 silnik mam zamontowany do góry nogami i tłumik wystaje trochę na lewo silnik to ASP 61A wykłon to chodzi ci czy jest pochylony trochę do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY3 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Powinien "patrzeć" lekko(zazwyczaj 2-3 stopnie) w prawo, patrząc od ogona do przodu. Wiekszosc modeli wymaga również sklonu w dół by model nie zadzieral do góry przy dodawaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 a kurcze nie wiedziałem zrobię tak aby był lekko w prawo i zobaczymy co będzie bo oprócz tego to ładnie leciał jak bo wytrybowałem puściło się wszystko i leciał jak po sznurku no ale musi miec lotki wychylone pierwszy raz się z tym spotkałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 poprawiłem mocowanie silnika i jak pogoda dopisze jutro to sprawdzę jak teraz lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY3 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 3mam kciuki . powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterro Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Sprawdź czy lewa połówka płata nie jest cięższa od prawej. Powinny ważyć tyle samo Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 nie dziękuje mam nadzieję że to jest to sprawdziłem jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterro Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 kolejne co mi przychodzi do głowy to zwichrowane skrzydło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 nie no jest proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterro Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Może statecznik pionowy jest delikatnie nierówny? EDIT: Przez gapiostwo niezauważyłem, że dopiero jutro będą testy samolotu Dobrym sposobem na to żeby sprawdzić czy za zły kierunek lotu odpowiadają skłon i wykłon silnika (tak jak zostało to już zasugerowane wcześniej), jest zgaszenie silnika w powietrzu. Samolot w locie ślizgowym powinien nie "ściągać" w żadną stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 NO I POWIEM TAK MODEL DALEJ PRZECHYLA NA LEWO NO I NIESTETY KRAKSA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY3 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Mam nadzieję, że model nie ucierpiał za bardzo. Sprawdziles jak zachowuje się w locie slizgowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 za drugim razem jak już miałem lotki tak dziwnie zrobione ( tz. lewą w duł a prawą do góry) i po letkich korektach model leciał jak po sznurku prościutko wlocie ślizgowym też było ok straty nie są duże urwała się przednia wręga z silnikiem coś jest nie tak ze skrzydłem tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY3 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Duze masz te korekty na lotkach, mieszczą sie w zakresie trymerow w apce -) bo jesli parę, parenascie kliknięć to ustaw by model lacial prosto i lataj - jak wlatasz się w model i będziesz spokojniej reagował to będzie Ci latwiej przeprowadzić wlasciwa regulacje i ocene . A najlepiej znajdz w okolicy jakiegos doswiadczonego modelarza, zawsze co 2 głowy to nie jedna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 na maxa w apce jest jak naprawię model to ustawię żeby latał prosto i tak będę latał bo nie mam pojęcia co może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Podaj zdjęcia modelu z włączonym sprzętem gotowy do lotu. nawet bez tego silnika. Zdjęcia od przodu modelu tak zeby było widać linie równoległą skrzydło-statecznik poziomy, i od tyłu to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 ok ale to jutro już dzisiaj znalazłem i mogę dać coś takiego jak był jeszcze cały jutro lepsze ale po kraksie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterro Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 A sprawdziłeś, czy skrzydła są równo osadzone na kadłubie? Czy "półka" na której położone jest skrzydło, nie jest krzywa, przez co jedno skrzydło jest wyżej, a drugie niżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi