mike217 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Wszystko w temacie widocznie. Nawet jeżeli grupy się połączą to nie zmieni się nic. Jak się nie połączą to będzie sezon na straty. Zawodników to nie przysporzy nowych.
WRC Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 A co to za farba do 600 stopni mogę prosić o więcej danych między innym cenę i może jakieś foto poduszeczki na pw Puszeczki????
wapniak Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 Farba Variant powinna być na stronie http://variant.pl/ , ale ta strona chyba nie działa.
wapniak Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Czas na zapasowe pływaki. Najpierw wyciąłem gorącym drutem ze styroduru blok pływaków w/g szablonów z balsosklejki. Potem odcinam stosownej grubości plasterki i już. Małe szlifowanko i rdzenie gotowe. Potem wystarczy to zalaminować . Fotka:
wapniak Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Zapasowe pływaki zalaminowane. Czas na turnfin. Zrobiłem go z blachy nierdzewnej o,7 mm grubości. A, że wydawał się nieco miękki to usztywniłem go od góry kawałkiem płaskownika 3x30 z aluminium PA 38. Fotki:
mike217 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 I będziesz ryć wodę tym płaskownikiem. Zrób to jak trzeba ze stali 1,5mm . To nie model latający, że byle styropian i balsa wystarczy. Woda gęsta jest, tu nie ma miejsca na prowizorki.
wapniak Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Może tak to na fotkach wygląda, ale w czasie jazdy ten płaskownik będzie ok 7 mm nad wodą.
mike217 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Praktyka pokażę, ja co roku myślę o zmianie klasy z mono na inną i jakoś nie podjąłem decyzji. Choć jestem w sumie coraz bliżej zawieszenia startów i jeżdżenia tylko towarzysko do Niemiec.
wapniak Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Kilka lat minie i znów zatęsknisz za zawodami. Tego nie da się ot tak porzucić.
mike217 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Pewnie masz racje. Zobaczymy co przyniesie sezon 2015.
wapniak Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Właśnie dojechał motorek. Prąd jałowy przy 4S wyniósł 2,5 A. Jestem pod wrażeniem . Feigao miał 4 A , KB 45/63/2300 6,5 A. Zwoje pięknie ułożone, wirnik długi . Rokuje to dobrze. Oczywiście te złączki do wymiany, bo się do niczego nie nadają. Nie wiem po co takie g... tam lutują.
mike217 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Dla laików lutują te złączki. Oni się lubują, im więcej złączek tym większy bajer.
wapniak Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Motorek dostał nowe wdzianko. Będzie mu w nim wygodnie. Zrobione z rury 40x2 PA 38, końcówki z PA6.
mike217 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Oringi w rowkach czy tylko wciśnięte? Ładna robota.
wapniak Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 W rowkach. Rowki mają ściankę 0,4 mm, reszta 1 mm, tam gdzie końcówki 1,3 mm. Końcówki do wężyków otwór fi 2 wkręcane na M4 i wklejone dla szczelności na klej loktite. Oringi bodajże 34x2. Lekko naciągnięte, nie ma problemu przy takich wymiarach z wciśnięciem ich na miejsce przy pomocy zaokrąglonego płaskiego wkrętaka.
mike217 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 No pomysłowa. Tam nie ma ciśnienia to wytrzyma na pewno a motorek ma warunki pracy najlepsze jakie może mieć.
wapniak Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Motorek i napęd zamontowane, nowy ster również. Serwo wklejone, dużo już nie zostało do zrobienia. No i fotki: Edit: widzę , że mi punkty karne zniknęły, można znowu rozrabiać hihi.
wapniak Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 Hydraulika zrobiona, napęd steru też. Model trafił na półkę do magazynu wyrobów gotowych. Poczeka na lepszą pogodę, pewnie aż do wiosny. Czas na następny projekt. To będzie ten http://pfmrc.eu/index.php?/topic/49348-hydroplane-atlas-van-lines-skala-1933/ No i fotki:
wapniak Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 Właśnie spojrzałem, a tu temat taki jakiś nie dokończony... Model spełnił pokładane w nim nadzieje, przepływał sezon zawodniczy, Do finału MP wszedł na 4 miejscu, jednak w finale, regulator odmówił współpracy. Spowodowała to farba, którą model był pomalowany. Wykazała się ona bardzo słabą przyczepnością do laminatu i odchodziła z taśmą do zaklejania modelu. Po iluś tam rozklejeniach, połączenie stało się dziurawe i woda dostała się do wnętrza modelu. Silnik ze śrubą 42 mm pobierał w czasie biegu nie więcej niż 3200 mAh, jednak nie odważyłem się pływać z większą śrubą napędową. To pokazuje potencjał modelu. Dla mnie prędkość i tak była już na granicy moich możliwości panowania nad modelem. Fotki z zawodów:
Rekomendowane odpowiedzi