TeBe Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Az sięgnąłem do podręcznika z przedmiotu "Wytrzymałość materiałów". Stefanie, masz rację :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Dziękuję. Tylko nie pytaj mnie, proszę, na wyrywki gdzie kończy się ta zależność grubości do średnicy, bo też musiał bym szukać w książkach, W przypadku piasty niczym się nie ryzykuje. Warto spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 To by się dało policzyć. Ale musiałbym być 33 lata młodszy i musiałbym mieć perspektywę zbliżającego się egzaminu, żeby mi się chciało. A tak w ogóle, to wymyśliłeś fajne zadanie na egzamin, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Wszystko się da policzyć. To właśnie miałem na myśli pisząc, że musiał bym zajrzeć do książek. A tak przy okazji te 33 lata temu to czym obliczałeś projekty? Bo ja, powiedzmy 43 lata temu, to na suwaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Byłem jednym z nielicznych użytkowników minikomputera K-202, produkcji Karpińskiego. Najpierw pisałem w FORTRANIE i kompilowałem do BASICa, potem pisałem już w BASICu. Do wymienionego wyżej zadania należałoby użyć metody elementów skończonych, bo na piechotę tego się chyba nie da policzyć. A tak w ogóle to skrzynię biegów Polskiego Fiata 126p to ja liczyłem na K-202 dla Włochów, przepraszam za wycie na pierwszym biegu, ale to nie była moja wina, zdecydowały oszczędności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Wiem coś o tym, gdy technolodzy starali się dostosować możliwości naszej metalurgii na potrzeby licencji Fiatów. Nie na wszystko dostali zgodę. Nie śmiećmy już tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Tulejkę, której średnica jest znacznie większa niż grubość materiału tak. No proszę, każdego dnia się człowiek uczy czegoś nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horhe Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Panowie, z Waszych mądrych postów wnioskuję, żeby silnik z oryginalną piastą zamiast grzać, wsadzić do zamrażarki. Wał silnika się skurczy, piasta się skurczy i jej wewnętrzna średnica się zwiększy. Można popróbować. Dremelek jest bezpieczny dla silnika, ale bezpowrotnie niszczy piastę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi