Viper Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 Dostrajam się do modelu, harrier śliczny, bez śladu machania skrzydłami, nie będę instalował generatorów, nie ma po co, to po prostu ja latałem poprzednio jeszcze za nerwowo Dziś wykonałem najgorsze lądowanie kataną odkąd ją zmontowałem, wyszedł niezły kangur, mimo to podwozie i jego mocowanie sprawdza się w 100%
Kicior Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 A ja podrzucę dziś filmik z latania Przemka i jego brata na Addict'ie V3: I okazało się, ze to wszystko na silniku: Emax Budget 2220/07, który kosztuje ...ok 60 PLN Tylko latają na 4S...
Viper Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Zawsze twierdziłem że każda kolejna wersja będzie jeszcze lepsza
andrzej351 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Andrzeju,obejrzałem film i szczęka mi opadła (zbieram teraz zęby z podłogi... ) model świetny a lata jeszcze lepiej.oczywiście zasługa w tym największa pilota ale i tak widać że Adict trzyma się powietrza jak przyklejony.
Kicior Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Mogę tylko potwierdzić, że to zasługa pilota - a właściwie dwóch pilotów (są braćmi). Model to tylko dodatek w ich dłoniach. Oglądałem film z dziesięć razy. Chciałbym chociaż tak robić rolling harriera.... Na razie robię "rolling" i "harriera", ale zupełnie oddzielnie :) A to przejęcie z zawisu w końcówce.... ech... !!!
Konrad65 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Cieszę się, że się podobało chociaż mistrzoswem świata bym tego nie nazwał i jeszcze muszę dużo latać, żeby osiągnąć jakiś kokretny poziom Modelem naprawdę lata mi się dobrze a każda figura to tylko kwestia dobrego wyczucia modelu. Zastanawiam się jeszcze czy nie nagrać jescze jakiegos filmu z bardziej agresywnym lateniem i może z trochę niższym pułapem wykonnywanych figur... Więc jak uda mi się ogarnąć jakieś ciekawsze figury to dam znać 1
andrzej351 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Andrzeju,mógłbyś podać na PW cenę KIT,a ADICTA,oczywiście jeśli jest możliwość zakupu?
Kicior Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Andrzeju - poszło na PW Pozdrawiam!Andrzej
Viper Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 Byłem dziś świadkiem jak Andrzej wywijał Addictionikiem V2, śmiga aż miło, bardzo udana konstrukcja. Delikatnie zasugerowałem małego kreta , aby konstruktor popełnił również dla siebie wersję V3, którą na razie można oglądać na filmach. Skoro wersja V2 tak lata, a można ją nazwać prototypem, to tak jak w którymś z wczesniejszych postów pisałem V3 bije PA
Kicior Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 To była dobra rada, aczkolwiek nie skorzystałem - jeszcze nie dziś Zmieniłem śmigło na 11x3,8 (zamiast 11x5) i dopiero teraz zrobił się wolniutki jak nie powiem co. ALE....Katana dziś pokazała na co ją stać.... Wychylenia sterów nie były ustawiane na duże, a pomimo 1,5m jest bardzo "zwinna" a jednocześnie bardzo stabilna w locie. Za to na tych 6S, które Marcin zastosował jak wychylił gaz na 3/4, to poszła w górę w pionie z takim przyspieszeniem, że zdjąłem okulary i nie dowierzałem jak 2,5 kg może szybko przyspieszać. Koledzy, którzy przyjechali też dziś polatać mogą potwierdzić... ten silnik to jakiś potwór. Ciekawy jestem tylko co będzie jak Katana się zupełnie oswoi....
Viper Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 Tylko problemem jest nadal moja głowa, jeszcze wciąż nie przestawiłem się na latanie większym, cięższym modelem i latam trochę ostrożniej niz mniejszymi, ale tak jak Andrzej napisał, model bardzo udany, stabilny, przewidywalny, bez jakichś nerwowych zachowań. Na 6s rakieta, ale na 5 s też ładnie odchodzi. Firma OS zrobiła dobrą robotę z tym silnikiem. To mój trzeci elektryczny os (różnej wielkości) i w każdym przypadku byłem z osiągów tych silników, jakości wykonania i kultury pracy bardzo zadowolony.
Rekomendowane odpowiedzi