Skocz do zawartości

Przeróbka


Przemek1979
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopasowanie mechaniczne to najmniejszy problem, trzeba dorobić cały układ zapłonu (czujnik położenia, moduł zapłonowy, zasilanie do niego-najlepiej niezależne od pozostałego). Problemy może sprawiać gaźnik, prawdopodobnie zakres jego regulacji będzie za mały. 

 

Przy tym wszystkim przy tak małej pojemności prawie pewny jest spadek mocy wraz ze znacznym zwiększeniem masy. Otwartym pozostaje pytanie jak silnik zniesie taką przeróbkę, bo to, że inny model dobrze to zniósł nie jest wyznacznikiem, że i ten przeżyje. Z zalet łatwiejsza dostępność paliwa i jego mniejszy koszt, pytanie ile trzeba by było go wylatać, żeby koszt się zwrócił (pytanie czy za technicznego życia tego silnika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.