Emhyrion Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Słuchajcie - jestem zielony w tej materii. Jak przenieść plany z kartki papieru na depron? Logicznym dla mnie jest nakleić kartkę na depron i wyciąć, ale po pierwsze - jakim klejem? A może nie? Jakie sa metody?
WRC Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Www.motylasty.pl pisane za pomocą telefonu więc błędy możliwe ???? Tu masz wszystko pisane za pomocą telefonu więc błędy możliwe ????
Wojtek Sz Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Odeśle Cię do strony "Motylastego" Toto-0 Model dla nowicjuszy .
rufik Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja kleje plan do depronu zwykłym klejem biurowym, za 5zl w każdym kiosku:)
MZWBPiotr Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja to odrysowuje plany na depronie i pozniej wycinan
Elkojote Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja podobnie czy też tak samo jak Piotr , wycinam kładę na depron przygniatam czymś w paru miejscach żeby się nie przesuwało i odrysowuje w kolo z zachowaniem szczególnej dokładności .
Francka Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 A ja lubię ten klej https://www.solokolos.pl/2143,Klej-w-plynie-Glue-Pen-Titanum-opakowanie-50-ml?gclid=CNnt9r3q6MECFcrKtAodAXAApw Bezbarwny dostępny w każdym Hipermarkiecie za grosze.
robertus Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja podobnie czy też tak samo jak Piotr , wycinam kładę na depron przygniatam czymś w paru miejscach żeby się nie przesuwało i odrysowuje w kolo z zachowaniem szczególnej dokładności . Ja podobnie. W paru miejscach przybijam krótkimi szpileczkami, jak mi się chce.
bart07 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Używam rozcieńczony wikol. Wycinam prawie na mokro. Potem trudno oderwać