Emhyrion Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Słuchajcie - jestem zielony w tej materii. Jak przenieść plany z kartki papieru na depron? Logicznym dla mnie jest nakleić kartkę na depron i wyciąć, ale po pierwsze - jakim klejem? A może nie? Jakie sa metody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Www.motylasty.pl pisane za pomocą telefonu więc błędy możliwe ???? Tu masz wszystko pisane za pomocą telefonu więc błędy możliwe ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Odeśle Cię do strony "Motylastego" Toto-0 Model dla nowicjuszy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufik Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja kleje plan do depronu zwykłym klejem biurowym, za 5zl w każdym kiosku:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja to odrysowuje plany na depronie i pozniej wycinan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elkojote Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja podobnie czy też tak samo jak Piotr , wycinam kładę na depron przygniatam czymś w paru miejscach żeby się nie przesuwało i odrysowuje w kolo z zachowaniem szczególnej dokładności . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...