Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Witam jestem tutaj nowy i dosc zielony ;] Chciałbym złożyc sobie sam samochod spalinowy no i mam kilka pytań co bede potrzebował za czesci nie wiem czy bede mogl wziasc karoserie z samochodu zdalnie sterowanego (takiego na baterie) ten samochodzik jest dosc dobry i moge wam zrobic fotki jego wnetrza i powiecie mi najwyzej co moge z tego wziasc ;] nie chcem jakiegos wyczynowego samochodzika chcem taki dla siebie zeby sie pobawic. Prosze niech mi ktos odpowie czekam na odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czhomik Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 marne szanse...... niestety jak dasz podwoziez zabawki to ono tego nie wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrcedes clk Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Uważam to samo co mój przedmówca ale jeśli nie jest to podwozie zabawki to pamiętaj że za barzdo nie włożysz w nie silnika spalinowego bo spalinowy silnik ma inne mocowanie silnika i mjeśli w elektryku miałeś regulator elektroniczny to pamiętaj że musiałbyś mieć miejsce na dodatkowe serwo sterujące gazem. po za tym samochód spalinowy jest znacznie cięższy od elektryka więc raczej są marne szansy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 a jak bym chciał tak wszystko sobono kupowac to ile by mnie to wszystko kosztowało tak mniej wiecej?? samochodzik elektryczny by mi chyba nie dostarczyl tyle zabawy co spalinowy bo tam trzeba te akumulatorki wymieniac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...