Skocz do zawartości

Jak złożyc samemu samochodzik


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam jestem tutaj nowy i dosc zielony ;] Chciałbym złożyc sobie sam samochod spalinowy no i mam kilka pytań co bede potrzebował za czesci nie wiem czy bede mogl wziasc karoserie z samochodu zdalnie sterowanego (takiego na baterie) ten samochodzik jest dosc dobry i moge wam zrobic fotki jego wnetrza i powiecie mi najwyzej co moge z tego wziasc ;] nie chcem jakiegos wyczynowego samochodzika chcem taki dla siebie zeby sie pobawic. Prosze niech mi ktos odpowie czekam na odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam to samo co mój przedmówca ale jeśli nie jest to podwozie zabawki to pamiętaj że za barzdo nie włożysz w nie silnika spalinowego bo spalinowy silnik ma inne mocowanie silnika i mjeśli w elektryku miałeś regulator elektroniczny to pamiętaj że musiałbyś mieć miejsce na dodatkowe serwo sterujące gazem. po za tym samochód spalinowy jest znacznie cięższy od elektryka więc raczej są marne szansy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a jak bym chciał tak wszystko sobono kupowac to ile by mnie to wszystko kosztowało tak mniej wiecej?? samochodzik elektryczny by mi chyba nie dostarczyl tyle zabawy co spalinowy bo tam trzeba te akumulatorki wymieniac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tutaj nowy i dosc zielony ;]

Z tego powodu ominales ,,Powitalnie'' ?

Watek odbiega od tematu postu.Nastepny wpis tzw. nie na temat spowoduje skasowanie calosci.Na piszacego ,,nie na temat'' czeka moje uznanie w postaci pkt-ow.

Milego dnia zycze i owocnej dyskusji. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...