bart07 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Jak należy odczytać rys. 3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Może będzie pomocne W twoim przypadku dotyczy to świecy nowej i używanej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Czyli w moim przypadku, jak mam gniazdo płaskie i uszczelkę, to kręcę o 1/2 obrotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Najlepiej zerknąć do instrukcji silnika, powinna być tabela z opisem serwisowym świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Używany... W instrukcji z sieci nie ma momentów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Podaj mi typ-model świecy. Z rysunku wnioskuję, że chodzi o świece firmy NGK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kry Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Instrukcja, która zamieścił Bart07 jest uproszczeniem momentów dokrecania świecy. Po pierwszym wyraźnym oporze świecy musisz wykonać jeszcze pół obrotu kluczem (180°). Testowałem to kluczem dynamometrycznym i porównywałem z tablicami dla świec samochodowych i motocyklowych. Różnica w momencie wynosi od 5 do10%, a więc w granicy błędu popularnych kluczowe dynamometrycznych:) Przy kolejnych dokręcaniach miej na uwadze inne wielkości obrotu, że względu na plastyczność gwintu. Edit: Andy był szybszy: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Dziękuję. Ciekawy jest jeszcze ostatni rysunek. Producent silnika zaleca świecę, producent świecy nie dopuszcza ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Jak należy odczytać rys. 3? SKMBT_C25314111209281.jpg Ten z prawej , że nie nadaje się do lotnictwa. A w ogóle to jaki problem potrzebujesz rozwiązać ? Dokręć do elastycznego oporu i po sprawie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi