AndyCopter Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Może będzie pomocne W twoim przypadku dotyczy to świecy nowej i używanej.
bart07 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Czyli w moim przypadku, jak mam gniazdo płaskie i uszczelkę, to kręcę o 1/2 obrotu?
AndyCopter Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Najlepiej zerknąć do instrukcji silnika, powinna być tabela z opisem serwisowym świec.
bart07 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Używany... W instrukcji z sieci nie ma momentów...
AndyCopter Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Podaj mi typ-model świecy. Z rysunku wnioskuję, że chodzi o świece firmy NGK.
Kry Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Instrukcja, która zamieścił Bart07 jest uproszczeniem momentów dokrecania świecy. Po pierwszym wyraźnym oporze świecy musisz wykonać jeszcze pół obrotu kluczem (180°). Testowałem to kluczem dynamometrycznym i porównywałem z tablicami dla świec samochodowych i motocyklowych. Różnica w momencie wynosi od 5 do10%, a więc w granicy błędu popularnych kluczowe dynamometrycznych:) Przy kolejnych dokręcaniach miej na uwadze inne wielkości obrotu, że względu na plastyczność gwintu. Edit: Andy był szybszy: )
bart07 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Dziękuję. Ciekawy jest jeszcze ostatni rysunek. Producent silnika zaleca świecę, producent świecy nie dopuszcza ...
BRoman Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Jak należy odczytać rys. 3? SKMBT_C25314111209281.jpg Ten z prawej , że nie nadaje się do lotnictwa. A w ogóle to jaki problem potrzebujesz rozwiązać ? Dokręć do elastycznego oporu i po sprawie,
Rekomendowane odpowiedzi