Skocz do zawartości

http://www.rcskorpion.pl/


begginer_rc

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Często kupuje osobiście w tym sklepie i byłem świadkiem jak chłopaki załatwiali gościa, który ewidentnie z własnej winy uszkodził nowy pakiet lipo. Początkowo ustalili kolejność wydarzeń i co łaskawy klient miał na myśli po czym , zgodnie z warunkami gwarancji odmówili mu wymiany pakietu na nowy - słusznie , bo klient sam go rozwalił według swoich słów i przyznał do tego w jaki sposób. Po kilkuminutowych chamskich krzykach klienta, chłopcy bez słowa wymienili mu pakiet i grzecznie zakończyli sprawę. Chama zatkało. Innym razem: zdziwiłem się, że za pakiet np. za 150 zł zapłaciłem 140. Zapytawszy o co kaman otrzymałem tylko pomachanie dłonią i uśmiech od właściciela. I tak jest prawie zawsze, jeśli siedzi za swoim biurkiem za regałami. Ale żeby nie było za słodko to dodam trochę dziegciu: od wielu miesięcy pytam o kilka drobiazgów, niestety wciąż ich nie mają. Myslę, że w przypadku produktów, których nie można sprowadzić w możliwym do zaakceptowania terminie, nie powinno się ich pokazywać na stronie. Co do tych wszystkich nie odbieranych maili i telefonów, trudno mi powiedzieć jak jest na co dzień, ale za ladą pracuje 1 człowiek, który ciągle ma klientów, zatem trudno odpowiadać na wszystkie telefony i maile i jednocześnie sprzedawać. Jeśli zatem mają kogoś na zapleczu, kto mógłby się tym zająć, to trzeba go zwolnić bo tego nie robi. Proste. Jeśli sprzedawca dostaje przedpłatę to jednocześnie ogromny kredyt zaufania ze strony Klienta, który w tym momencie ma prawo do odrobiny poważnego traktowania.Tak naprawdę to takie firmy sprzedają pewien obraz ( asortymentu, działania, obsługi, wartości dodanej i innych czynników z których się ten obraz składa) a nie produkty. Ich głównym celem powinno być to aby Klient polecił ich następnemu Klientowi, tylko wtedy zbudują dobrą markę i zdobędą przywiązanie klientów.

mam nadzieję, że szef sklepu, który teraz pewnie i tak mam masę spraw na głowie :devil: weżmie coś z tego pod uwagę. Pozdrawiam

piotr

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Co do tych wszystkich nie odbieranych maili i telefonów, trudno mi powiedzieć jak jest na co dzień, ale za ladą pracuje 1 człowiek, który ciągle ma klientów, zatem trudno odpowiadać na wszystkie telefony i maile i jednocześnie sprzedawać. Jeśli zatem mają kogoś na zapleczu, kto mógłby się tym zająć, to trzeba go zwolnić bo tego nie robi.

 

Wg. mnie to mit... ile razy bywam w tym sklepie ( a zdarza mi się to często ) nigdy nie byłem świadkiem aby jakikolwiek telefon został odrzucony. W sklepie pracuje parę osób i jeśli nie jedna osoba ( zazwyczaj sprzedawca który ma klienta ) to telefon odbierze druga i choćby poprosi o kontakt za chwilę jeśli nie będzie w stanie pomóc ( a wręcz oddzwoni do klienta ktoś kto jest w danym temacie ). Osobiście myślę że mit o nieodbieraniu telefonów pochodzi od :

a). Osób które nie zauważyły że sklep jest czynny 10-16 i tylko w tych godzinach odbierane są telefony,

B). Osób bardzo pechowych które trafiły na chwilę gdy wszyscy byli zajęci ( bardzo małe prawdopodobieństwo ),

c ). Klientów którym w ogóle nie zależało na skontaktowaniu się ze sklepem ( np. odkładających słuchawkę po 2-3 sygnałach lub nie próbujących zadzwonić za chwilkę ).

 

A co do sklepu to polecam choć osobiście radzę zamawiać tylko produkty przy których jest zielona lampka ew. wcześniej dzwonić i pytać o dostępność towarów niedostępnych ( zazwyczaj są dostępne w przeciągu paru dni jako iż większość towarów przychodzi z Niemiec ).

Opublikowano

Ja zamawiałem w tym sklepie z kilkanaście raz dwa razy osobiście i mogę polecić ten sklep a ni razu nie było żadnego poważnego problemu czasami tylko czegoś brakuje.Wysyłki są u nich błyskawiczne oto przykład wczoraj zamówiłem śmigła duperały warte 13zł za pobraniem pocztą polską priorytetem i paczka jest już dzisiaj u mnie dla mnie najlepszy sklep pod względem obsługi klienta.

Gość slawekmod
Opublikowano

Miałem przypał z tym sklepem ze dwa lata temu, czekałem z miesiąc albo dłużej na kilka śmigieł. Jeden z kolegów z forum pomógł i przyśpieszył temat. Od tamtego czasu wszystkie przesyłki są załatwiane szybko. Co dalej będzie czas pokaże.

Gość slawekmod
Opublikowano

Zamówiłem wczoraj zawiasy 28sztuk i dziś zadzwonił człowiek z RCSkorpion z info ze mają 14szt , zapytał czy mają wysłać czy też poczekam na resztę. Jestem bardzo mile zaskoczony takim podejściem. Duży plus ode mnie dla obsługi.

 

EDIT Dziś -28.12.10 zawiasy dotarły :D

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Kupowalem w tym sklepie przez ostatnie 5 lat, az do niedawna.....i moja myszka na ich koszyku sklepowym juz sie nie znajdzie...

Zamowilem walizke do aparatury we wrzesniue ubieglego roku. Nie bylo na stanie- cena okolo 150zl. Dostaje telefon nastepnego dnia, ze nie ma jej na stanie, a jak bedzie to bedzie drozsza. I co maja zrobic. Dosle im kase, czy maja mi odeslac to co zaplacilem. Proponowalem Zaczekac, az walizka przyjdzie i wtedy zdecydujemy. Nastepnego dnia telefon- rozmawialismy z szefem, przepraszam, jak przyjdzie to po starej cenie wysylamy.

Walizka doszla............w grudniu!! Raczka krzywo wklejona, ale no zdarza sie. To nie ma latac, a ma wytrzymac wszystko.

 

W miedzyczasie zamowilem serwo. Szybko i sprawnie przyszlo. Zero problemow.

 

Uzytkowalem walizke w sposob "grzeczny"-wiecej przelezala obok biurka niz na hali. I po jakims czasu zauwazylem odklejanie sie blachy aluminiowej od wewnetrznej plyty pilsniowej, z ktorej jest zbudowana walizka. Nie wygladalo to az tak zle na poczatku. A nie mialem czasu, zeby jej odeslac to lezala. W miedzyczasie- z tydzien przed zawodami zaczelo mi wariowac serwo- nie chcialo sie centrowac. Pewnie potencjometr. No coz odesle im i zobacze co i jak. Wraz z walizka oczywiscie.

 

Po dwoch dniach dostaje telefon- prosze Pana niestety serwis odmowil przyjecia walizki. Pytam sie czemu- to dostaje informacje, ze stopka jest cala polamana jakby ktos rzucal ta walizka. To mowie, ze nie sadze, zeby byla peknieta/zlamana, gdyz byla normalnie uzytkowana. W koncu mam sprzet za 5k PLN i nie mam zamiaru nigdzie nim rzucac. No to moze ulegla uszkodzeniu w transporcie mowia- to Pana wina wowczas, ze poczta polska uszkodzila. Odpowiedzialem, ze wyslalem w oryginalnym kartonie ktory od nich otrzymalem- jedyna roznica to taka, ze od nich przyszla dodatkowo w folie stretch zapakowana. No ale Pan widocznie zle zapakowal. Mysle sobie super....

Serwo przyjeli, mimo, ze nie mialo naklejki robbe na sobie- serwo oklejam tasma i wklejam do modelu i po prostu oderwala sie przy przekladaniu pomiedzy modelami. zdarza sie.

Po dwoch tygodniach informacja, ze serwo jest i wysylaja z walizka.

Przyszla paczka a tam totalnie rozwalona walizka- cale gorne wieczko przekoszone, polamana i pekniety caly naroznik, a nie zadna durna stopka. Rzeczywiscie mozliwe, ze uszkodzila poczta polska, ale czemu sklep przyjal walizke w rozwalonym kartonie i zwalil na mnie wine nie wiem.

Walizka skleje i bede uzywal w takim stanie jak jest.

Ale juz nigdy nie skorzystam z tego sklepu. Serwis jest totalnie do bani.

Tak samo slyszalem o serwisie Futaby przez nich zalatwianym- kupil Pan u nas aparature? Nie. To dziekujemy, nie serwisujemy LUB to beda problemy, tak sie nie da itd. Mimo braku gwarancji i tak wole kupic za granica- odeslanie sprzetu tam moze byc drozsze, ale serwis duzo milszy i bardziej w porzadku.

TOTALNE NIE DLA RCSKORPIONA!!

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Serwis Futaby przyjmuje aparatury tylko i wyłącznie z rynku europejskiego. Jeżeli kupisz aparaturę w chinach lub w stanach to nie dziw się ze nie zostanie naprawiona. Słyszałeś o regionalizacji ? I radzę nie przekrecac słow jakie są wypowiadane, rozumiem ze piszesz pod bulwersem ale oczerniasz niepotrzebnie sklep który funkcjonuje naprawdę w porzadku.

 

Podam ci kilka przykładów.

 

1. Miałem regulator Align'a z reksia 500 (model 60A) ( kiedyś u nich kupiłem, niestety uszkodził sie w nim bec ( czesty przypadek w reglerach, szczególnie align'a). Podrzuciłem im, młody chłopak przyjmujący reklamacje, powiedziałze zostanie to wysłane do serwisu za 4 dni, poprosił poczekać na telefon jak tylko bedzie wiadomo co z regulatorem.

Dostałem na maila info kiedy wysłali regulator, nr ich paczki do serwisu.

Za parę dni dostałem maila z numerem serwisu oraz terminem naprawy (wynosił 10 dni roboczych). Po 10 dniach dostaję mail i za chwilę dzwonią do mnie, że regulator nie został naprawiony :( Ale wymieniony na nowy, nowszy model 70A :D

Następny mail za 2 dni i również telefon, regulator gotowy do odbioru. Przyjechałem, gadka, szmatka, odebrałem, podziekowałem, wyszedłem zadowolony.

 

2. Uszkodziłem łądowarkę - naprawiona bez kosztów w 3 tygodnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń do ich pracy. Na maile odpowidajaą bardzo szybko, gdy pytanie jest bardzo skomplikowane, napisza maila żeby poczekać bo muszą zapytać sie serwisu, ze otrzymam odpowiedź (potrzebowałem przełaczników do T10CAP) - nastepnego dnia mail ze są przełaczniki, nr taki i taki mają, kosztują tyle i tyle, jaki czas oczekiwania na dane produkty czy zamawiac. Dla mnie bobmba.

Nie raz nie dwa dzwonie do nich w ciagu nawet dnia czy maja to lub tamto - precyzyjne odpowiedzi co do produktu, dostepności. wyczerpujące odpowiedzi - obsługujący ma anielską cierpliwość choć jak sam mówi " dla relaksu strzelam do ludzi" (asg)

 

Osobiście polecam, szczególnie że do sklepu mam niecałe 2km to spacerkiem mogę sobie podejść :D

Gość slawekmod
Opublikowano

Pewnie Boogie miał walizkę z regionalizacją azjatycką :|

sosek, uzupełnij profil bo nie wiadomo czy masz 5 lat czy 50 a przez to trudno stwierdzić z kim ma sie do czynienia. Zauważ iż każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie na temat tego sklepu i to że dla Ciebie jest super nie oznacza że dla innych też a Twoje zdanie niekoniecznie musi coś zmienić. Też miałem przygody z tym sklepem , raz dobre raz złe więc dla mnie to przeciętny sklep który niczym się nie wyróżnia. I wcale mnie nie przekonałeś swoim postem że jest super. A to że szczególnie polecasz bo masz do tego sklepu 2km? Wybacz ale nie bardzo wiem o co chodzi. JA polecam swój kiosk ruchu jak byś chciał dobre zapałki, mam do niego 20m i to najlepszy kiosk na świecie bo jest tak blisko.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Ja jeszcze nic nie zamawiałem z tego sklepu...ale nie mogę.

Mam antywirusa F-secure Internet security i gdy wchodzę na stronę sklepu dostaje komunikat, że zawiera ona złośliwe oprogramowanie i może uszkodzić komputer lub wykraść informacje. Następnie cofa mnie na stronę główną. Miał ktoś tak kiedyś??

Opublikowano
PL"]gdy wchodzę na stronę sklepu dostaje komunikat, że zawiera ona złośliwe oprogramowanie i może uszkodzić komputer lub wykraść informacje. Następnie cofa mnie na stronę główną. Miał ktoś tak kiedyś??

 

Ja miałem taki sam problem, tylko czasami mi przez chwilę działała stronka normalnie. Ale teraz po zmianie strony na nową już wchodzi normalnie nie wiem od czego to zależy, w każdym razie informatycy widzę są nadal na wakacjach :twisted:

Opublikowano
Ja miałem taki sam problem, tylko czasami mi przez chwilę działała stronka normalnie. Ale teraz po zmianie strony na nową już wchodzi normalnie nie wiem od czego to zależy, w każdym razie informatycy widzę są nadal na wakacjach

Dokładnie :lol2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Było wiele ataków na stare oprogramowanie (leciby OS Commerce) więc zostało ono zastąpione nowym. Niestety z racji wariackiego tempa narzuconego przez rzeczywistość przez kilka dni jeszcze było wiele spraw dorabianych. Teraz wszystko wróciło do normy. Czy ktoś z kolegów ma jakieś problemy?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Z mojej strony wielki Negatyw dla tego sklepu.Dowiedziałem się po dwóch latach wymieniając akumulatory NiMH 3500mAh na nowe ze względu na 59% sprawność.Okazało się że pod koszulką termokurczliwą niby czerwoną orginalną jest druga żółta a na niej napisane markerem 3000mAh.Sprawa dotyczy się także 5 celowych NimH.Właściciel oszust.

Opublikowano

Z mojej strony PLUS dla sklepu za terminowe przesyłki, możliwość wymiany odbiornika na inny z zestawu nadajnik + odbiornik oraz za sprawny serwis nadajnika Futaba i cierpliwe odpowiadanie na moje pytania dot. serwisu i naprawy. Jedyne pytanie jakie mam to, co się dzieje z ofertą modeli latających? Liczba oferowanych modeli od ok. 1,5 roku systematycznie spada - stan magazynowy jest uzupełniany chyba tylko dla kilku modeli a niektóre zostały wręcz wycofane choć lepiej byłoby aby wrzucono do opisu modelu zdanie - "sprowadzamy na zamówienie"

Opublikowano

Witam,

wprowadziliśmy do oferty dość sporo modeli, lecz większość ich jest dostępna na zamówienie. Tyczy się to głównie modeli dużych, konstrukcyjnych. Niestety problemem ich jest magazynowanie, jakby nie patrzeć gabaryty takiej paczki to czasem jak lodówka :) Jesteśmy po targach w Norymberdze, gdzie otrzymaliśmy info i materiały nt nowych modeli w ofercie Robbe. Niebawem pojawią się u nas na stronie jak i na magazynie :) Głównie szybowce, małe, większe jak i ciekawe modele historyczne (Red Baron) jak i inne, cudeńka techniki.

  • 5 miesięcy temu...
Gość Kamyczek_RC
Opublikowano

Witam to ja mam tylko jedno pytanie czy nadal reklamacja serwa futaby trwa u was rok ? Bo jak pamięc mnie nie myli moje serwo naprawialiście rok czasu mimo że nie działalo po wyjęciu z pudełka ...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

A ja mam bardzo dobre zdanie na temat sklepu.. I bedę się tam zaopatrywał.

Kupiłem Futabę T8FG i w ciągu dwóch roboczych dni miałem ją u siebie. Wcześniej kontaktowałem się telefonicznie, gdyż zakupu dokonałem przez allegro, a ci z kolei trochę namieszali.. I wykonałem mnóstwo telefonów, które za każdym razem były odbierane. Miła rozmowa, dużo informacji i pomoc. Tak można w skócie opisać..

 

Pozdrawiam zespół RC Skorpion.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.