Skocz do zawartości

Kamera- Co i jak?


Athen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przepraszam jeżeli nie ten dział, jednak wydaje mi się ze dobrze trafiłem.

 

Mam do was kilka pytań odnośnie kamer - tych małych sportowych. Na wstępie napiszę że jestem kompletnie zielony i nie mam pojęcia jak to wybrać.

-Pierwszym z zadań kamerki byłoby latanie razem z moim Pionierkiem i nagrywanie wszystkiego

-Drugim zadaniem byłoby podróżowanie ze mną wszędzie gdzie coś można nagrać. Czytaj- narty, łyżwy, rower a może nawet i pod wodę :D

-Ma nagrywać przyzwoite filmiki i się nie rozsypać po miesiącu...

 

Szukając u wujka google informacji prawie niczego przydatnego nie znalazłem. Nie mam pojęcia na co patrzeć przy wyborze kamery. Domyślam się że kamerki za 100-200 zł nie będą działać jak trzeba. Mimo wszystko nie stać mnie na kamerkę typu GoPro. Oscyluję w granicach 300-500 zł.

 

Wertując google znalazłem ta kamerkę:

http://www.euro.com.pl/kamery-sportowe/redleaf-rd990.bhtml?gclid=Cj0KEQiA-aujBRDqj772vpGfgooBEiQAzWAZUpmQVmh4SEuVm6IAC-3nPePDWg2Awl3F02C3gYg4hEYaAr5a8P8HAQ&gclsrc=aw.ds

 

Ciekawie to wygląda, ale czym ona się różni np. od tej?:

http://www.ceneo.pl/31884967#tab=spec

 

Mógłby mi ktoś z was przybliżyć temat kamer? Na co patrzeć przy wyborze itd.

 

Pozdrawiam Athen

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby chodziło tylko o samolot to byłoby super. Jednak chodzi mi o kamerkę którą wezmę wszędzie a z tego co wypatrzyłem do mobiusa jest tylko uchwyt do samochodu i kabel. Resztę albo musiałbym robić sam albo kombinować ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy swój towar chwali, ale moje doświadczenia z mini kamerkami są raczej nie ciekawe bo #16 i mobius wysiadły po roku.

Zamówiłem hit tego roku Sj4000 bo sprawdzona a Sj5000 dopiero raczkuje, chociaż może być przebojem który trochę zdetronizuje Gopro.

 

edit