Hotpoint Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 może sobota, jak się uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Dzis była próba zapakowania Extry do auta ... ( udana ) i kilka fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Czy aby na pewno masz dobrze zamocowane podwozie ? Jakoś dziwny kąt pod model... Bertonka ,fajna A może jest dobrze patrząc na fotkę ...chociaż to trochę dziwne bo potęguje kapotaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Inaczej się nie da może zdjęcie pod dziwnym kątem. Nie ma zamontowanego tylnego koła... Pewnie dlatego dziwnie wygląda Gdyby była choć o 1 cm wieksza nie udało by się jej tam zapakować :-) Choć patrząc a Extre Hotpoint-a Ale tak w instrukcji było... I w innych... Zobaczymy po pierwszym locie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Moja prawie gotowa, a podwozie też ustawiłem jak Tomcat. Jest szansa, że dzisiaj poleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 I jak poleciała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Niestety nie. Nie miałem czasu skończyć. Zostało mi podpiąć odbiornik, podłączyć serwo z gazem i kilka innych drobnych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Extra gotowa. Waga do lotu 5610 g. Niestety nie bardzo daję rade z regulacją MLD. Może jutro znajomy pomoże mi doprowadzić go do ładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Dzisiaj Extra wylądowała na stole u znajomego, który jest bardziej ogarnięty w silnikach benzynowych. Rozkręciliśmy i wyczyściliśmy gaźnik, jednak silnik dalej słabo kręcił i reagował. Dopiero zmiana kąta - przyśpieszenie zapłonu pomogła. Silnik w końcu zaczął słuchać dźwigni gazu, jednak wyniki nie były rewelacyjne. Na śmigle 20x8 wykręcił tylko 5400 obrotów. Dodam, że w chwili obecnej ma wypalone ok. 4 l paliwa. Rozumiem, że w miarę dalszego docierania osiągi będą rosnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 A może by tak wyciąć we wrędze otwór naprzeciwko wlotu do gażnika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Nie kombinowałem z otworem, ponieważ silnik jest odsunięty od wręgi ok. 1 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Chyba nie bez powodu w innych modelach benzynowych we wrędze znajduję się otwór ,lepszy dolot lepsze osiągi . Zawsze możesz odkręcić silnik i sprawdzić na jakimś stanowisku czy będzie poprawa także kombinuj bo jak na razie silnik wypada blado . Co do modelu to wagę masz całkiem przyzwoitą jeszcze podregulować silnik i powinno być elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 no to jutro robię otwór i zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Witam ponownie. Koledzy, o ile wczoraj skłonny byłem uwierzyć, że brak otworu w kadłubie za gaźnikiem może być przyczyną słabych osiągów MLD, o tyle dzisiaj już to wykluczyłem. Wykonałem otwór wg. wzornika dodanego do silnika, niestety nic to nie zmieniło. Uzyskałem jedynie 5640 obr/min - wg. mnie wzrost o 240 obrotów w stosunku do wczorajszych pomiarów można pominąć, gdyż pomiary wczoraj i dziś robione były różnymi tachometrami. Dodam, że w silniku jest założona nowa świeca NGK. Będę wdzięczny za dalsze sugestie, bo narazie jestem poprostu zawiedziony MLD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Jestem mega zaskoczony Twoimi problemami z silnikiem. Dwie sztuki które posiadałem paliły i chodziły wzorowo. Jedna sztuka faktycznie była problematyczna ale tylko dlatego że kolega który nie miał nigdy do czynienia z benzynami postanowił "sam se go poregulować" .Po regulacji silnik wrócił do życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Nie wiem czy to pomoże, ale po rozgrzaniu silnika i wyłączeniu zapłonu praktycznie nie ma możliwości ponownego zapalenia go bez zaciągnięcia ssania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Zmiana koncepcji napędu. Końcówka sezonu, szkoda czasu na szarpanie się z MLD, dlatego poszedł on w odstawkę i wymontowałem go z Extry. Dziś zacząłem docieranie DLE 35 - mam nadzieję, że bedzie mniej kapryśny od poprzednika i do weekendu się wyrobię z przygotowaniami do oblotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 No fajnie że masz drugi silnik , a gaźnik od dle nie podejdzie do mdl tak na próbę ? Może trafił się jakiś wadliwy bo objawy o których piszesz wskazują na gaźnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Oczywiście kiedyś spróbuję przełożyć gaźnik z DLE do MLD, ale nie w najbliższej przyszłości. Co do DLE, założyłem do niego śmigło Top Flite 20 x 6-10, czyli to które mam zamiar użyć docelowo do napędu Extry. Silnik w chwili obecnej ma wypalone ok. 1 l paliwa. Bardzo ładnie reaguje na gaz i wkręca się na obroty. Maksymalne stałe obroty jakie w tej chwili uzyskałem ok. 6150 obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Tak wygląda gotowa. Jeśli warunki na to pozwolą, jutro zostanie oblatana. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi