Skocz do zawartości

Carden Edition 89" Extra 300 Hangar 9


Slawek

Rekomendowane odpowiedzi

Co prawda nie miałem do czynienia z tym konkretnie modelem ale sądząc że to Hangar 9 i mając styczność z kilkoma modelami tej firmy to uważam że latać będzie co najmniej nieżle :) ...

Teorerycznie cena którą podałeś jest "normalna" za model tej klasy jeśli dostałbyś ją w tych pieniądzach, bo tak to dużo za dużo.

W Polsce jest ,lub do sprowadzenia tu   

http://www.scorpio-polska.pl/katalog/hangar-9/carden-edition-89-extra-300-mid-wing-arf-3-kartony-p29090.html

 

wg mnie nieporozumienie,wolałbym taką Extrę z Pilota Rc która gwarantuje 100% -towe osiągi i kosztuje na gotowo (goła ,z przesyłką) ok 2,5 tyś.

Z serii akrobatów H-9 mieliśmy na lotnisku kiedyś taki model (filmik przykładowy z neta)

 

http://www.ef3m.pl/47,cognac-yak-54-27-2-26m-special-arf-hangar-9.html

 

 

i mimo że kolega latał nim krótko, to model latał wyśmienicie.

 

P.S

A mnie ciekawią opinie o tym modelu ;) ,nie żebym był na kupnie ale to model laminatowy z H-9 i ciekawe czy ktoś w Polsce ,na forum miał z nim styczność  http://www.modelmotor.pl/qq-yak-54-2-6m-composite-arf-hangar-9-260cm.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lata u nas taka Extra . Właściciel nie jest jednak mistrzem i w zasadzie o możliwościach niewiele można powiedzieć bo pilot "wozi" się po niebie ale model wybacza mu bardzo wiele błędów . Myślę że jak był by słabo latający lub błędnie zaprojektowany już był by pozbierany na szufelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur ,a wiesz może co za silnik tam siedzi ? Sugerowany przez H-9, DA 60 to chyba ze względów marketingowych ;) bo taki model z silnikiem 50/55/58 poradzi sobie znakomicie.Znając delikatność konstrukcji modeli H-9 to model spokojnie można pewnie zmieścić poniżej 8 kg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tysiak więcej na takim modelu to sporo,masz za to połowę wyposażenia ...

Może skontaktuj się z  p.Jakubem z F3m i zapytaj o możliwość sprowadzenia/lub kiedy ,on robi takie zbiorowe zamówienia.

Nawet jak model będziesz miał na wiosnę to do tego czasu skompletujesz wyposażenie a potem w tydzień ,dwa złożysz ,sama przyjemność :) .Warto !

 

Sławek,słabo szukałeś...

http://www.modelarstvoimi.sk/extra-330sc-2240mm-50-60cc-redblacksilveryell/produkt/686/406\

no chyba że interesuje Cie 300-setka

http://www.modelarstvoimi.sk/extra-300-2240mm-50-60cc-redblacksilveryellow/produkt/679/406

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafał z Twojej relacje ze składania Extry Pilota wynika że to naprawdę udana konstrukcja. Więc chyba poczekam cierpliwie aż będzie gdzieś dostępna. 

Dzięki za pomoc. 

Dobrze szukałem :) klient nie potwierdził wpłaty i dlatego widnieje na stronie jako dostępna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur ,a wiesz może co za silnik tam siedzi ? Sugerowany przez H-9, DA 60 to chyba ze względów marketingowych ;) bo taki model z silnikiem 50/55/58 poradzi sobie znakomicie.Znając delikatność konstrukcji modeli H-9 to model spokojnie można pewnie zmieścić poniżej 8 kg :D

Da 60 .Nasz kolega który lata tym modelem nie ma ograniczeń finansowych także ma wszystko na maksymalnie wysokim poziomie jeżeli chodzi o wyposażenie a model nabył w Polsce. Lekki to faktycznie jest i filigranowo zrobiony. Dobra 50 da radę bez problemu. Kolega nasz ma wszystkie serwa HV , żadnych power box-ów, regulatorów. Jeden pakiet, szyna i serwa, prościej nie można.Hangary są lekko zrobione. Właśnie na nowy sezon zaopatruję Edga 540 z Hangara 9 tyle że 2,5m i jak patrzę na konstrukcję to się obawiam że mój ZDZ 80 Rv-J roztelepie te patyczki  :D  no i laminuję co nie co. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega używa w swojej Extrze system s-bus futaby, piekielnie drogi zestawik ale wiadomo, już wcześniej pisałem. Waga jego modelu? nie wiem ,ale mało ,to tylko serwa , silnik, s-bus, bez żadnych usprawnień i wzmocnień modelu, dymów itp. czyli to co producent podaje.Co do szyn prądowych są schematy na forum a ja jakoś nigdzie nie spostrzegłem w sklepach tych systemów , nie szukałem ich bo używam power box-a ,ale nie jest to nic trudnego samemu coś takiego zmajstrować. Co do relacji z budowy (uzbrajania) Edga hm. zastanowię się i zacznę robić zdjęcia .Problemem jest to że nie mam pośpiechu bo zima długa na wschodzie  :) zbieram też środki na duperele i cztery serwa do skrzydeł bo stare Hitec-i poległy . Generalnie to mam tak :ZDZ 80rvj,zbiornik 800 cm,pompa dymu TME+ zbiornik 650 cm(taki wchodzi), ogon (cały) serwa JR8711 szt.3 ,lotki Savox sc 0251mg szt.4 , power box+ Dwa aku Li-ion 2200 , zapłon Li-ion 2200, pompa dymu hm. nie wiem jakiś li-pol lub li-ion (mam złe doświadczenie z li-pol bo mało mi raz nie poszło

wszystko z dymem w czasie lotu) Takie graty mam i takie stosuję. Co do wagi to zobaczymy. Edge z Hangara zrobiony został pod silnik ZG-80 (ciężki ponad 3 kg) a mój lekkie piórko w porównaniu z ZG, grubo ponad 1 kg różnicy także muszę wszystko do przodu pakować. Ale to okaże się po rozmieszczeniu w modelu. Mam nadzieję że nic nie będę musiał dokładać (balast). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur,fajnie się zapowiada ,dawaj temat w naszych prezentacjach i spokojnie będziesz relacjonował.

Biednie jest z relacjami w tym dziale 3 D ,albo faktycznie nic się nie dzieje, albo ludziom się nie chce, albo się wstydzą..a tak to człowiek zawsze coś podpatrzy,nauczy się ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.