Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co prawda nie miałem do czynienia z tym konkretnie modelem ale sądząc że to Hangar 9 i mając styczność z kilkoma modelami tej firmy to uważam że latać będzie co najmniej nieżle :) ...

Teorerycznie cena którą podałeś jest "normalna" za model tej klasy jeśli dostałbyś ją w tych pieniądzach, bo tak to dużo za dużo.

W Polsce jest ,lub do sprowadzenia tu   

http://www.scorpio-polska.pl/katalog/hangar-9/carden-edition-89-extra-300-mid-wing-arf-3-kartony-p29090.html

 

wg mnie nieporozumienie,wolałbym taką Extrę z Pilota Rc która gwarantuje 100% -towe osiągi i kosztuje na gotowo (goła ,z przesyłką) ok 2,5 tyś.

Z serii akrobatów H-9 mieliśmy na lotnisku kiedyś taki model (filmik przykładowy z neta)

 

http://www.ef3m.pl/47,cognac-yak-54-27-2-26m-special-arf-hangar-9.html

 

 

i mimo że kolega latał nim krótko, to model latał wyśmienicie.

 

P.S

A mnie ciekawią opinie o tym modelu ;) ,nie żebym był na kupnie ale to model laminatowy z H-9 i ciekawe czy ktoś w Polsce ,na forum miał z nim styczność  http://www.modelmotor.pl/qq-yak-54-2-6m-composite-arf-hangar-9-260cm.html

Opublikowano

Lata u nas taka Extra . Właściciel nie jest jednak mistrzem i w zasadzie o możliwościach niewiele można powiedzieć bo pilot "wozi" się po niebie ale model wybacza mu bardzo wiele błędów . Myślę że jak był by słabo latający lub błędnie zaprojektowany już był by pozbierany na szufelkę.

Opublikowano

Artur ,a wiesz może co za silnik tam siedzi ? Sugerowany przez H-9, DA 60 to chyba ze względów marketingowych ;) bo taki model z silnikiem 50/55/58 poradzi sobie znakomicie.Znając delikatność konstrukcji modeli H-9 to model spokojnie można pewnie zmieścić poniżej 8 kg :D

Opublikowano

Extre 330SC z Pilota też rozważam ale obecnie nigdzie nie jest dostępna, Słowacja, Czechy, Niemcy nikt nie ma jej na stanie.

H9 w naszych sklepach wychodzi naprawdę drogo i dlatego zastanawiam się czy jest warta 1000zł więcej. 

Opublikowano

Wg mnie tysiak więcej na takim modelu to sporo,masz za to połowę wyposażenia ...

Może skontaktuj się z  p.Jakubem z F3m i zapytaj o możliwość sprowadzenia/lub kiedy ,on robi takie zbiorowe zamówienia.

Nawet jak model będziesz miał na wiosnę to do tego czasu skompletujesz wyposażenie a potem w tydzień ,dwa złożysz ,sama przyjemność :) .Warto !

 

Sławek,słabo szukałeś...

http://www.modelarstvoimi.sk/extra-330sc-2240mm-50-60cc-redblacksilveryell/produkt/686/406\

no chyba że interesuje Cie 300-setka

http://www.modelarstvoimi.sk/extra-300-2240mm-50-60cc-redblacksilveryellow/produkt/679/406

Opublikowano

Rafał z Twojej relacje ze składania Extry Pilota wynika że to naprawdę udana konstrukcja. Więc chyba poczekam cierpliwie aż będzie gdzieś dostępna. 

Dzięki za pomoc. 

Dobrze szukałem :) klient nie potwierdził wpłaty i dlatego widnieje na stronie jako dostępna 

Opublikowano

Artur ,a wiesz może co za silnik tam siedzi ? Sugerowany przez H-9, DA 60 to chyba ze względów marketingowych ;) bo taki model z silnikiem 50/55/58 poradzi sobie znakomicie.Znając delikatność konstrukcji modeli H-9 to model spokojnie można pewnie zmieścić poniżej 8 kg :D

Da 60 .Nasz kolega który lata tym modelem nie ma ograniczeń finansowych także ma wszystko na maksymalnie wysokim poziomie jeżeli chodzi o wyposażenie a model nabył w Polsce. Lekki to faktycznie jest i filigranowo zrobiony. Dobra 50 da radę bez problemu. Kolega nasz ma wszystkie serwa HV , żadnych power box-ów, regulatorów. Jeden pakiet, szyna i serwa, prościej nie można.Hangary są lekko zrobione. Właśnie na nowy sezon zaopatruję Edga 540 z Hangara 9 tyle że 2,5m i jak patrzę na konstrukcję to się obawiam że mój ZDZ 80 Rv-J roztelepie te patyczki  :D  no i laminuję co nie co. Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki Artur za info :D .Będę dociekliwy i zapytam czy może znasz wagę tej Extry z tym DA-60 ?.

 

A z innej beczki,może wrzucisz tu gdzieś info/relację z Twojego projektu, bo to całkiem ciekawy zestaw -model /silnik ? :)

Opublikowano

Jeden pakiet, szyna i serwa, prościej nie można.

 

Artur, gdzie można kupić profesjonalną szynę na większą ilość kanałów (więcej niż 5)?

Opublikowano

Kolega używa w swojej Extrze system s-bus futaby, piekielnie drogi zestawik ale wiadomo, już wcześniej pisałem. Waga jego modelu? nie wiem ,ale mało ,to tylko serwa , silnik, s-bus, bez żadnych usprawnień i wzmocnień modelu, dymów itp. czyli to co producent podaje.Co do szyn prądowych są schematy na forum a ja jakoś nigdzie nie spostrzegłem w sklepach tych systemów , nie szukałem ich bo używam power box-a ,ale nie jest to nic trudnego samemu coś takiego zmajstrować. Co do relacji z budowy (uzbrajania) Edga hm. zastanowię się i zacznę robić zdjęcia .Problemem jest to że nie mam pośpiechu bo zima długa na wschodzie  :) zbieram też środki na duperele i cztery serwa do skrzydeł bo stare Hitec-i poległy . Generalnie to mam tak :ZDZ 80rvj,zbiornik 800 cm,pompa dymu TME+ zbiornik 650 cm(taki wchodzi), ogon (cały) serwa JR8711 szt.3 ,lotki Savox sc 0251mg szt.4 , power box+ Dwa aku Li-ion 2200 , zapłon Li-ion 2200, pompa dymu hm. nie wiem jakiś li-pol lub li-ion (mam złe doświadczenie z li-pol bo mało mi raz nie poszło

wszystko z dymem w czasie lotu) Takie graty mam i takie stosuję. Co do wagi to zobaczymy. Edge z Hangara zrobiony został pod silnik ZG-80 (ciężki ponad 3 kg) a mój lekkie piórko w porównaniu z ZG, grubo ponad 1 kg różnicy także muszę wszystko do przodu pakować. Ale to okaże się po rozmieszczeniu w modelu. Mam nadzieję że nic nie będę musiał dokładać (balast). Pozdrawiam

Opublikowano

Artur,fajnie się zapowiada ,dawaj temat w naszych prezentacjach i spokojnie będziesz relacjonował.

Biednie jest z relacjami w tym dziale 3 D ,albo faktycznie nic się nie dzieje, albo ludziom się nie chce, albo się wstydzą..a tak to człowiek zawsze coś podpatrzy,nauczy się ;) .

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.