Slawek Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam Zastanawiam się nad tym modelem: http://www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdID=HAN4625 Czy miał ktoś styczność z ta extra i moze cos na jej temat powiedziec? Cena dosc wysoka ale czy model wart tych pieniedzy?
Grzesiek . Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Witaj model piękny też myślałam o zakupie, ale ostatecznie zdecydowalem się na rc pilota w sumie to chyba Shock mnie zarazil.
Shock Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Co prawda nie miałem do czynienia z tym konkretnie modelem ale sądząc że to Hangar 9 i mając styczność z kilkoma modelami tej firmy to uważam że latać będzie co najmniej nieżle ... Teorerycznie cena którą podałeś jest "normalna" za model tej klasy jeśli dostałbyś ją w tych pieniądzach, bo tak to dużo za dużo. W Polsce jest ,lub do sprowadzenia tu http://www.scorpio-polska.pl/katalog/hangar-9/carden-edition-89-extra-300-mid-wing-arf-3-kartony-p29090.html wg mnie nieporozumienie,wolałbym taką Extrę z Pilota Rc która gwarantuje 100% -towe osiągi i kosztuje na gotowo (goła ,z przesyłką) ok 2,5 tyś. Z serii akrobatów H-9 mieliśmy na lotnisku kiedyś taki model (filmik przykładowy z neta) http://www.ef3m.pl/47,cognac-yak-54-27-2-26m-special-arf-hangar-9.html i mimo że kolega latał nim krótko, to model latał wyśmienicie. P.S A mnie ciekawią opinie o tym modelu ,nie żebym był na kupnie ale to model laminatowy z H-9 i ciekawe czy ktoś w Polsce ,na forum miał z nim styczność http://www.modelmotor.pl/qq-yak-54-2-6m-composite-arf-hangar-9-260cm.html
Nielot Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Lata u nas taka Extra . Właściciel nie jest jednak mistrzem i w zasadzie o możliwościach niewiele można powiedzieć bo pilot "wozi" się po niebie ale model wybacza mu bardzo wiele błędów . Myślę że jak był by słabo latający lub błędnie zaprojektowany już był by pozbierany na szufelkę.
Shock Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Artur ,a wiesz może co za silnik tam siedzi ? Sugerowany przez H-9, DA 60 to chyba ze względów marketingowych bo taki model z silnikiem 50/55/58 poradzi sobie znakomicie.Znając delikatność konstrukcji modeli H-9 to model spokojnie można pewnie zmieścić poniżej 8 kg
Slawek Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Extre 330SC z Pilota też rozważam ale obecnie nigdzie nie jest dostępna, Słowacja, Czechy, Niemcy nikt nie ma jej na stanie. H9 w naszych sklepach wychodzi naprawdę drogo i dlatego zastanawiam się czy jest warta 1000zł więcej.
Shock Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Wg mnie tysiak więcej na takim modelu to sporo,masz za to połowę wyposażenia ... Może skontaktuj się z p.Jakubem z F3m i zapytaj o możliwość sprowadzenia/lub kiedy ,on robi takie zbiorowe zamówienia. Nawet jak model będziesz miał na wiosnę to do tego czasu skompletujesz wyposażenie a potem w tydzień ,dwa złożysz ,sama przyjemność .Warto ! Sławek,słabo szukałeś... http://www.modelarstvoimi.sk/extra-330sc-2240mm-50-60cc-redblacksilveryell/produkt/686/406\ no chyba że interesuje Cie 300-setka http://www.modelarstvoimi.sk/extra-300-2240mm-50-60cc-redblacksilveryellow/produkt/679/406
Slawek Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Rafał z Twojej relacje ze składania Extry Pilota wynika że to naprawdę udana konstrukcja. Więc chyba poczekam cierpliwie aż będzie gdzieś dostępna. Dzięki za pomoc. Dobrze szukałem klient nie potwierdził wpłaty i dlatego widnieje na stronie jako dostępna
Grzesiek . Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Z tego co sie orientuje to modele z rc pilota maja byc dostepne na przełomie roku w sklepie na Slowacji www.nataair.sk
Nielot Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Artur ,a wiesz może co za silnik tam siedzi ? Sugerowany przez H-9, DA 60 to chyba ze względów marketingowych bo taki model z silnikiem 50/55/58 poradzi sobie znakomicie.Znając delikatność konstrukcji modeli H-9 to model spokojnie można pewnie zmieścić poniżej 8 kg Da 60 .Nasz kolega który lata tym modelem nie ma ograniczeń finansowych także ma wszystko na maksymalnie wysokim poziomie jeżeli chodzi o wyposażenie a model nabył w Polsce. Lekki to faktycznie jest i filigranowo zrobiony. Dobra 50 da radę bez problemu. Kolega nasz ma wszystkie serwa HV , żadnych power box-ów, regulatorów. Jeden pakiet, szyna i serwa, prościej nie można.Hangary są lekko zrobione. Właśnie na nowy sezon zaopatruję Edga 540 z Hangara 9 tyle że 2,5m i jak patrzę na konstrukcję to się obawiam że mój ZDZ 80 Rv-J roztelepie te patyczki no i laminuję co nie co. Pozdrawiam
Shock Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Dzięki Artur za info .Będę dociekliwy i zapytam czy może znasz wagę tej Extry z tym DA-60 ?. A z innej beczki,może wrzucisz tu gdzieś info/relację z Twojego projektu, bo to całkiem ciekawy zestaw -model /silnik ?
robas69 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jeden pakiet, szyna i serwa, prościej nie można. Artur, gdzie można kupić profesjonalną szynę na większą ilość kanałów (więcej niż 5)?
Nielot Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Kolega używa w swojej Extrze system s-bus futaby, piekielnie drogi zestawik ale wiadomo, już wcześniej pisałem. Waga jego modelu? nie wiem ,ale mało ,to tylko serwa , silnik, s-bus, bez żadnych usprawnień i wzmocnień modelu, dymów itp. czyli to co producent podaje.Co do szyn prądowych są schematy na forum a ja jakoś nigdzie nie spostrzegłem w sklepach tych systemów , nie szukałem ich bo używam power box-a ,ale nie jest to nic trudnego samemu coś takiego zmajstrować. Co do relacji z budowy (uzbrajania) Edga hm. zastanowię się i zacznę robić zdjęcia .Problemem jest to że nie mam pośpiechu bo zima długa na wschodzie zbieram też środki na duperele i cztery serwa do skrzydeł bo stare Hitec-i poległy . Generalnie to mam tak :ZDZ 80rvj,zbiornik 800 cm,pompa dymu TME+ zbiornik 650 cm(taki wchodzi), ogon (cały) serwa JR8711 szt.3 ,lotki Savox sc 0251mg szt.4 , power box+ Dwa aku Li-ion 2200 , zapłon Li-ion 2200, pompa dymu hm. nie wiem jakiś li-pol lub li-ion (mam złe doświadczenie z li-pol bo mało mi raz nie poszło wszystko z dymem w czasie lotu) Takie graty mam i takie stosuję. Co do wagi to zobaczymy. Edge z Hangara zrobiony został pod silnik ZG-80 (ciężki ponad 3 kg) a mój lekkie piórko w porównaniu z ZG, grubo ponad 1 kg różnicy także muszę wszystko do przodu pakować. Ale to okaże się po rozmieszczeniu w modelu. Mam nadzieję że nic nie będę musiał dokładać (balast). Pozdrawiam
Shock Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Artur,fajnie się zapowiada ,dawaj temat w naszych prezentacjach i spokojnie będziesz relacjonował. Biednie jest z relacjami w tym dziale 3 D ,albo faktycznie nic się nie dzieje, albo ludziom się nie chce, albo się wstydzą..a tak to człowiek zawsze coś podpatrzy,nauczy się .
Rekomendowane odpowiedzi