RV4 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Witam Kolegów,może orientujecie się gdzie można dostać rurkę nierdzewną o średn.zewn.6mm,wewn.5mm,grubość ścianki 1mm lub może być większa ewentualnie do roztoczenia.Interesuje mnie odcinek zaledwie 20cm lub może być krótrzy gdyż potrzebuję do podwozia z racji tego że zmieniłem koła w modelu i średn.felgi wewnętrznej mam większą nić we wcześniejszym kole.Ewentualnie może by ktoś z Was takową rurkę posiadał na zbyciu chętnie bym odkupił gdyż aluminiowe i z mosiądzu odpadają z racji ściarania i miękiego materiału.Dzięki
mike217 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Ciężka sprawa jak ma mieć na zewnątrz 6mm w środku 5mm i grubość ścianki 1mm..
robroy67 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Kolego, może wolniej. Chcesz fi 6 i wew fi 5 o grubości ścianki 1mm?? .proponuje mniej liści
noker Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 gwoli ścisłości rurka o średnicy zewn 6mm i wewnętrznej 5mm ma ściankę 0,5mm. Jeśli to ma być na zrekompensowanie średnicy piasty koła i trzpienia to może zrób sobie z teflonu??
Paweł Prauss Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Od nierdzewki twardszy jest turbotytan. 1
robroy67 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Od nierdzewki twardszy jest turbotytan.Gwoli ścisłości, większość nierdzewnej i kwasoodpornej stali jest bardzo miękka, ale trudno skrawalna wielu to myli
RV4 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Może dla lepszej orientacji zdjęcia przybliżą Wam lepsze odzwierciedlanie.
komar1967 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jeśli sprawa jest aktualna to chyba bym znalazl taki kawałek rurki 6mm na zewnątrz i ścianką 1mm. O ile pamiętam to jest stal 316L. Ale ta rurka jest dosyć miękka.
RV4 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Dzięki Kolego za odzew,ale udało mi się wywiercić otwory po przeciwnej stronie na górze w tuleji i zmieściły się zabezpieczenia ok 2mm od końca rurki po obu stronach.Także dzięki za pamięć,mocowanie koła zrobione tak jak wcześniej,podszlifowałem zabezpieczenia bo trochę obciarały o tulejki w feldze i kręci się koło bez rzadnego problemu jeszcze kwestia przesmarowania ale to już jak będę montował przednią goleń z owiewką do wręgi silnika.Aktualnie robię przegląd modelu po sezonie i wszytskie luzy na podwoziu musiałem wykasować gdyż były tragiczne,zmnieniając koła z piankowych na pompowane między innymi. Pozdrawiam. Paweł.K
Rekomendowane odpowiedzi