Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam za sobą tylko jeden zakup w tym sklepie, ale generalnie jestem zadowolony. Kupiłem dosyć sporo akcesoriów, następnego dnia otrzymałem telefon że nie ma jednej części o wartości 20zł, otrzymałem propozycję że albo mogą mi zwrócić te pieniądze albo doślą na własny koszt brakujący element w późniejszym terminie. I rzeczywiście po około dwóch miesiącach przyszła kurierem druga paczka :)

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

3 lipca złożyłem zamówienie ciągle czekam i czekam , tydzien im zajęło kompletowanie zamówienia (5 elementów) a drugi tydzień pakowanie do paczki , no ale przed wczoraj doczekałem się statusu wysłane

aaa jak zadawałem im pytanie to jak do sciany zero odpisu MASAKRA bez komentarza

Opublikowano

Z tego sklepu jestem zadowolony. Robie tam dosc czesto zakupy i jeszcze sie nie spotkalem zeby czegos nie mieli czy czekalem na wysylke dwa tygodnie. Z reguly zamowieony towar dostarczali w 3 dni a czesto juz u mnie byl na drugi dzien.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zaczyna mnie to hmmh...denerwować??

Opiszę mój problem z tym sklepem . Pierwszy raz gdy TO zrobili pomyślałem może jakiś błąd , ok nie ma sprawy . Ale teraz za trzecim razem spróbuję wam to opisać i ostrzec a mianowicie :

Zamawiam zazwyczaj kilka produktów , przed kupnem zawsze sprawdzam czy jest wszystko na stanie .-OK ,wszystko mam .Mogę zamawiać . Zadowolony z dość niskich cen wyczekuję paczki . Nagle drugiego dnia dzwoni telefon :

-Dzień dobry , modele.sklep z tej strony .

-Dzień dobry , tak słucham ??

-Pan u nas wczoraj zamawiał kilka rzeczy i nie ma łopatek składanych i kołpaka turbo

-Aha...Co pan proponuje??

-Możemy wysłać bez tego..

-A kiedy towar będzie dostępny ??

-Za 3 tygodnie.

-Aha :/

-To proszę wysłać -odpowiadam-bez tego.

-Dobrze. Do widzenia .

-Do widzenia .

Tak więc proszę uważać przy zamawianiu z tego sklepu ponieważ no mógłbym w sumie powiedzieć że oszukali mnie na 60 zł=3 przesyłki . Ale tak nie mówię , ponieważ mogłem zaczekać 3 tygodnie , lecz to nie zmienia faktu ,że wprowadzają kupującego w błąd ...

Opublikowano

Ja zamawiam w tym sklepie i jakoś nie mam większych problemów.

Raz był tylko problem z reklamacją, która została załatwiona w trzy miesiące, bynajmniej nikt mnie nie oszukał nawet na złotówkę. Dziś też złożyłem zamówienie i po kilku godzinach sms że towar wysłany, przesyłka nr. taki a taki, kontakt z firmą kurierską podany. Przesyłki proszę się spodziewać następnego dnia. Widać że firma się stara.

Czego chcieć więcej.

Opublikowano

Witam!

Ja niestety mam złe doświadczenia po zamówieniu z odbiorem osobistym w sklepie.

1. Zamówiłem trochę akcesoriów + balsa + sklejka, przyjeżdżam po odbiór i słyszę że tej sklejki nie mają, tamtej balsy też nie, itp.

2. Zamówiłem śmigła APC 9x6E. Przejechałem pół Wrocławia, a na miejscu mówią że nie mają takich śmigieł :roll:

W obu przypadkach towar przy zamawianiu przez stronę www był "na stanie". Poza tym zero informacji mailowej/telefonicznej, że są braki (pomimo, że w zamówieniu prosiłem o taką info, bo zależy mi na czasie) :?

Taka jest moja subiektywna ocena. Na plus duży wybór modeli w wersji kit i rtf, folii, akcesoriów, itp.

Opublikowano

No i nie wygląda to moje zamówienie tak różowo jak opisałem wyżej, brak dwóch desek balsowych, zamiast prętów węglowych stalowe.

Opublikowano

Duży wybór to oni mają ale na stronie. Ale z tego co wszyscy tutaj piszą to zasoby magazynowe mają jak mały warzywniak u kowalskiej...

 

 

Moim zdaniem sklep to totalna porażka , aż dziw mnie bierze że z taką obsługą i podejściem do ludzi jeszcze istnieje.

Opublikowano

Ostatni raz skusiłem się na interesy z tą firmą. Pojechałem osobiście dobrać folie do modelu, bo z kolorów na stronie to raczej nie sposób. Wielki wybór na stronie to w rzeczywistości 4 rodzaje folii transparentnej, oraz brak wielu akcesoriów... Zachowanie sprzedawcy to w ogóle historia... Po prostu tragicznie..

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Nie wiem jak Wam ale model zamówiony przed wczoraj, a wysłany wczoraj dziś odebrałem. Jest to już trzeci model, który odbieram po 2 dniach. To przecież znaaaacznie szybciej niż z Hobbycity :rotfl: , a Wy narzekacie. Myślę, nie nie każdy sklep krajowy - a nie cieszący sie taką opinią jak ten - może pochwalić sie takim tempem wysyłki.

Opublikowano

Niestety ale muszę zrobić reklamę tej firmie.

 

Firma jest nie poważna, jak ja bym w swojej firmie w której pracuje takie numery odwalał to już bym dawno nie pracował.

 

Może pokrótce opisze jaki jest problem. :evil:

 

Kupiłem w tym sklepie sprzęt (aparaturę,model,ładowarkę itd.) Po krótkim użytkowaniu okazało się że coś jest nie tak z aparaturą (ten problem opisany jest w dziale Aparatury) Oczywiście jak wydawałem blisko 2000zł obsługa była bardzo miła. Ale :ass: się zrobiła jak zareklamowałem owy nadajnik (graupner mx16 ). Dnia 04 września zareklamowałem sprzęt i do dzisiejszego dnia jestem robiony w BALONA !!!.

 

Gdy dzwonię do sklepu z pytaniem co z moją aparaturą odpowiedzi są dwie :

 

"proszę pana nic jeszcze nie wiemy"

 

albo

 

"będzie za tydzień"

 

i tak do dnia dzisiejszego.

 

OSTRZEGAM LUDZI CO CHCĄ W TYM SKLEPIE COŚ KUPIĆ O POWAŻNE ZASTANOWIENIE PRZED ZAKUPEM.

 

TOTALNA ZLEWKA KLIENTÓW. !!

 

Dodam jeszcze że wystawiłem swoją opinię na stronie sklepu. Ku mojemu zdziwieniu niestety ani ja i nikt inny już tej opinii nie zobaczy bo oczywiście została nałożona CENZURA :crazy:

Opublikowano

Jeżeli tak podchodzą do klienta to jest to ich wina! Nie wiem na ile jesteś obeznany w tych sprawach, ale już powinno do nich pójść pismo z żądaniem zwrotu poniesionych kosztów zakupu. Jeżeli jeszcze usterka wystąpiła prędzej niż 6 miesięcy po zakupie to masz duże szanse na odzyskanie pieniędzy. Zadzwoń do swojego rzecznika praw konsumenta, wyjaśni Ci jak napisać takie pismo. Ja miałem podobną sytuację (sklep rtv dużej sieci) ostatnio z telewizorem, olewali mnie, zbywali, jak przesłałem im pismo podpierając się ustawą to dosłownie pięć dni później sprzęt wrócił z serwisu i dzwonili do mnie codziennie, prosząc bym go odebrał i zrezygnował z żądania rozwiązania umowy kupna-sprzedaży. Tak jak oni olewali moje płacze w stosunku do nich, tak ja olałem na koniec ich.

 

Takie opinie o sprzedawcach są najistotniejsze, jak postępują z klientem już po zakupie. Dzięki takiej informacji ja już więcej nie zrobię zakupów w modele.sklep.pl

Opublikowano

Niestety dziś znów "naciąłem" się na problem dostępności artykułu (TX Graupnera) :( Mimo wcześniejszych złych doświadczeń, postanowiłem zamówić internetowo aparaturę :roll: bo... mam po prostu do nich niedaleko. Na szczęście telefon ze sklepu był szybki, aparatury nie mają, więc anulowałem zamówienie.

Generalnie sklep ma bardzo szeroki asortyment w internecie, ale nie radzi sobie kompletnie z aktualizacją dostępności poszczególnych artykułów. Mam nadzieję, że Moderator nie będzie zły że zrobię reklamę innemu sklepowi, ale pod tym względem powinni brać przykład np. z Modelemax z Jeleniej Góry (tam jak ni ma czegoś na stronie, to ni ma) :lol:

Opublikowano
ale pod tym względem powinni brać przykład np. z Modelemax z Jeleniej Góry (tam jak ni ma czegoś na stronie, to ni ma)

 

Ale to nie chodzi o aktualizację tylko o...pieniądze :mrgreen: Jeśli asortyment jest bogatszy niż gdzie indziej to klient zrobi zakupy u nich, a nie gdzieindziej. Te 'martwe' pozycje mają przyciągać wizualnie. Myślę, że dużo więcej mają klientów niż niezadowolonych tu piszących :mrgreen:

Opublikowano
Myślę, że dużo więcej mają klientów niż niezadowolonych tu piszących :mrgreen:

 

To nie jest wyznacznik.

Skoro sklep robi tyle osób w balona ile tu widać w temacie to znaczy, że wreszcie ktoś się powinien nim zająć.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.