Wojciech Wiatr Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Witam, zamówiłem 24.01.2011 żelazko i trochę folii, zamówiłem kurierem więc myślałem że tak do 2-3 dni dostane paczkę. Czekam , czekam, żadnego e-maila ani telefonu no i nie wytrzymałem i napisałem wczoraj e-maila co jest grane i dziś w końcu telefon, że żelazka nie ma i będzie we wtorek no i gość z obsługi twierdzi że dzwonił a ja nie odbierałem i pisali e-maile tylko ze ja nic takiego nie dostałem na skrzynkę. Ostatnie info było że "zamówienie w realizacji" cokolwiek by to miało znaczyć czy spakowane czy wysłane, tego nie wiem. Co do obsługi klienta w tym sklepie to muszą się chłopaki jeszcze wiele nauczyć, proponuje korepetycje w Perfect Hobby, tam obsługa jest wzorowa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 gość z obsługi twierdzi że dzwonił a ja nie odbierałem i pisali e-maile tylko ze ja nic takiego nie dostałem na skrzynkę. Standardowa formułka. Wystarczy cofnąć się kilka stron wstecz i poczytać identyczne przypadki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olecki75 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Zamówienie złożyłem w środę rano, w czwartek o 15 już na moim biurku. Tak, nie można zaprzeczyć, jak już wyślą to towar jest bardzo szybko. Jednak dość często mam wrażenie, że w niektórych się pogubią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_K Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam. Tak, nie można zaprzeczyć, jak już wyślą to towar jest bardzo szybko. Jednak dość często mam wrażenie, że w niektórych się pogubią. Panowie, może ja zamawiam "niepopularne" towary, ale już czwarty raz dostaję zamówienie na drugi dzień od jego złożenia. Swoją drogą 15zł za kuriera, to dość atrakcyjna cena. Pozdrawiam, Jakub modelepodwodne.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Wiatr Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Tylko, że wystarczyło by naprawdę zadzwonić czy wysłać prostą informacje na e-maila zaraz na drugi dzień a nie ściemniać, że się to zrobiło po dwóch tygodniach i zapytaniu klienta, że dostawa będzie opóźniona bo czegoś nie ma i trzeba poczekać kilka dni. Dla mnie taka sytuacja była by jasna i prosta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olecki75 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Mija 4-ty miesiąc od zamówienia i drugi od odesłania wadliwego wattmetera a ja dalej nie otrzymałem towaru (wattmeter i regulator). Wattmeter ponoć na serwisie (a powinni wymienić na nowy a w międzyczasie pojawiły się one w sklepie bo na stronie sklepu ich cena poszła w górę) Przy każdym kontakcie telefonicznym (a dodzwonić się do nich ciężko) dowiaduje się że już wattmeter idzie a regulatory będą za tydzień. Totalna olewka klienta. Ludzie nie płaćcie im z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_K Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam. Znów zrobiłem zakupy w tym sklepie i znów wszystko w porządku. Może tym razem trochę wolniej niż zwykle, gdyż zamiast 3 dni, musiałem poczekać tydzień, ale wszystko wzorowo. Może ma na to wpływ wybór opcji płatności "za pobraniem", nie wiem. Mogę tylko powiedzieć jak ja jestem obsługiwany, a jestem bardzo profesjonalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olecki75 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 "za pobraniem" I to jest to. Z góry dostaną kasę i klienta mają głęboko w :ass: . Jak zamawiałem za pobraniem też było git. Świadczy to tylko o tym, że ten sklep trzeba omijać z daleka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidey Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Troszkę odświeżymy temacik jakże "świetnego" sklepu. Kolega odwiedził dzisiaj osobiście sklep, potrzebował paru rzeczy i o parę rzeczy pytał. Spytał między innymi o odbiorniki do Turnigy9x - reakcja sprzedawcy - śmiech. Sprzedawca zaczął ryczeć na niego że to jest szrot, tanie chińskie badziewie, drugi obok się śmiał, następnie pierwszy przeszedł do tego że wszystko co z Chin jest do :ass: . Twierdził także że nie warto było tego kupować, zaczął mu wciskać aparaturę 4 kanałową 35mhz za 400 zł! Wmawiał też że jeżeli coś się stanie to żaden ubezpieczyciel mu nie da odszkodowania bo Turnigy9x nie ma licencji :| Miał opory przed sprzedaniem kilku rzeczy, dopiero wzrok ojca pomógł koledze. Niestety nie każdy będzie inwestował po tysiące w Futabę czy Spektrum. Kolega nigdy więcej nie kupi nic w tym sklepie, ja podobnie. ODRADZAM! - stanowczo. (kolega również) Pozdrawiam Sidey Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosek Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Cóż, jak się kupuje chińskie badziewie to nie dziwmy się że po części sprzedawca miał jednak rację. Modelarstwo to nie jest tanie hobby, czasem trzeba wyrzec się innych przyjemności, kupić coś droższego, lepszego ale zaoszczędzić w przypadku kraksy min te kilkaset złotych co lata nad głową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Cóż, jak się kupuje chińskie badziewie to nie dziwmy się że po części sprzedawca miał jednak rację. Modelarstwo to nie jest tanie hobby, czasem trzeba wyrzec się innych przyjemności, kupić coś droższego, lepszego ale zaoszczędzić w przypadku kraksy min te kilkaset złotych co lata nad głową. Rozumiem, że używałeś tego "chińskiego badziewia", że tak kategoryczne opinie wygłaszasz? Poza tym klient może mieć to, co mu się żywnie podoba, rolą sprzedawcy nie jest komentowanie tego. Rolą sprzedawcy jest zaspokojenie potrzeb klienta. Jeżeli tego nie umie, to niech np. zajmie się hodowlą jedwabników. A jak trochę pożyjesz na świecie, to się nauczysz, że "droższe" nie zawsze znaczy "lepsze". Czasem "droższe" = "większy budżet na marketing". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisiek19 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zamawiałem trzy razy w tym sklepie. Za pierwszym razem dzwonili że nie mają listewki 20x10mm i proponowali inne rozmiary albo poczekanie z wysyłką do momentu dostępności produktu. Odpowiedziałem że się obędę bez tych listewek. Czas dostarczenia 2 dni. Za drugim razem podobna sytuacja brak listewek 20x10mm wybrałem troszkę większy rozmiar, oczywiście też dzwonili. Czas 2dni. Za trzecim razem zaraz po zamówieniu dzwoniłem, aby mi dorzucili tkaninę szklaną. Czas 3 dni. Tak więc na razie spoko. Mam propozycje dla ludzi niezadowolonych, kupujcie za pobraniem, jeżeli czas dostarczenia przesyłki trwa długo czasu (np. 2 tygodnie) to nie odbierajcie przesyłki. Sklep będzie miał straty i może się nauczy że przesyłki w dzisiejszych czasach max 4dni kurierem, a w przeciwnym razie powinni poinformować tel. klienta o zaistniałych sytuacjach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Mam propozycje dla ludzi niezadowolonych, kupujcie za pobraniem, jeżeli czas dostarczenia przesyłki trwa długo czasu (np. 2 tygodnie) to nie odbierajcie przesyłki. Sklep będzie miał straty i może się nauczy że przesyłki w dzisiejszych czasach max 4dni kurierem, a w przeciwnym razie powinni poinformować tel. klienta o zaistniałych sytuacjach. Mam te same doświadczenia, wyciągnąłem ten sam wniosek i tę samą metodę stosuję (od czasu, gdy czekałem tydzień na zwrot pieniędzy, bo sprzedający "wciąż miał po górkę"). A kupuję u nich, gdy już nie ma wyjścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ma14kuj Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam Owszem śmiech faktycznie był, ale nie uważam, aby wszystko co chińskie było do d... spora część produktów pochodzi właśnie z tego kraju, różny jest tylko poziom kontroli jakości. Nie było też próby sprzedania nadajnika za 400 zł, a jedynie sugestia, że lepszym rozwiązaniem byłoby zakupić sprawdzony sprzęt, a nie aparaturę bez certyfikatów CE (w rozmowie nie padły żadne marki). Pojawienie się tańszych produktów wpływa na rozwój tego sportu, nie można jednak zapominać o bezpieczeństwie własnym jak i osób postronnych. W internecie bardzo łatwo jest zszargać czyjeś imię i niestety rzadko spotykają za takie czyny konsekwencje – a szkoda. Myślę, że gdyby było inaczej to użytkownik Sidey nie zamieszczałby nieprawdziwych informacji. Pozdrawiam Mariusz Kujawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Kilka dni temu chciałem zakupić pewien model+6 serw+przewody+kołpaki itd za kwotę około 1200zł Po 1 lub 2 dniach od zamówienia dostałem telefon iż modelu niema, jednego z dwóch typów serw też niema -> jednym słowem dostanę jakieś pomyje z zamówienia .. bo reszta niewiadomo kiedy będzie. . Niech wreszcie te sklepy modelarskie wezmą się w garść i swoją sprzedaż (magazyn)opierają na witrynach www - ponieważ na nich stanie oczywiście wszystko było, ale w realu już niet. Zapewne nikomu się niechciało ze stanu ściągnąć, ponieważ jak stwierdził głos w słuchawce już dawno go niemają.... SKLEP PODUPADŁ - NIEPOLECAM !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_Max Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zapewne nikomu się niechciało ze stanu ściągnąć, ponieważ jak stwierdził głos w słuchawce już dawno go niemają.... Według mnie to raczej chodzi tylko o to, by potencjalny klient skusił się widząc szeroki asortyment dostępny od ręki. Jeżeli klient jest cierpliwy to nawet nie upomni się o to, że czekał kilka dni dłużej, a sklep w tym czasie dopiero kompletuje towar, ważne że złożył zamówienie. Jak klient niecierpliwy to się go spróbuje udobruchać jakimś kitem, ewentualnie jedno na dziesięć zamówień zostanie wycofane. Oczywiście tyczy się to nie tylko sklepu "modele.sklep.pl". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasw328 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zamawiałem 2 razy w tym sklepie i 2 razy czegoś brakowało :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moriq Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Tam wiecznie czegoś brakuje, przykład - na stronie śmigła pelikana, odpowiedź obsługi "nie, my śmigłami pelikana nie handlujemy", na stronie ręczne pompki do paliwa - nie nie mamy żadnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Po moich przygodach uważam ten sklep za najgorszy w Polsce. Reklamacje przeciągają się w nieskończoność, dodatkowo za każdym razem chcąc dowiedzieć się czegokolwiek o swoim reklamowanym regulatorze rozmawiałem z inną osoba opowiadając od nowa tą samą historię. Tak jak kolega wyżej napisał wiecznie czegoś nie ma, kłamią o datach wysyłki. Zakupy w tam to strata nerwów i pieniędzy. :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olecki75 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Dla mnie największą bezczelnością jest fakt, że sprzedali mój regulator, za który zapłaciłem. Był on wtedy w sklepie. Zamówienia nie realizowali bo nie było Wattmetera. Anulowałem wszystko i czekam na kasę. Ciekawe jak rozwiążą sprawę tego Wattmetera i jego reklamacji, która trwa 2-gi miesiąc. Zażądałem też za niego zwrot kasy ponieważ zamówiłem go 4 miesiące temu a po 2 miesiącach od zamówienia przysłali towar nie nadający się do użytku. Prawdopodobnie w całej serii Pelikana i Multiplexa jest soft rąbnięty (a jest to dokładnie to samo, różni się tylko nadrukiem i ceną w sklepach) . Gadali coś o serwisie ale mnie to nie interesuje bo otrzymałem rzecz z której nawet nie zdążyłem skorzystać. Do tego dochodzi jeszcze totalny brak informacji i jakiegokolwiek kontaktu. Mają czas do środy a jak nie zwrócą kasy zmuszony będę wkroczyć na drogę prawną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.