mkrawcz1 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Krzysztof - obawiam się, że prezentujesz/my wymierający światopogląd...
rapier Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Krzysiu, lepiej tego powiedziec nie mozna.
utopia Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Chłopaki ale to nic odkrywczego .. i ja mam w pi-er -kwadrat czy zaraz ktoś mnie wyzwie od żydów czy masonów czy innych użyje "pochwał" "lepiej małą łyżeczką a cały czas spokojnie niż podjadać chochlą i udławić się na drugim kęsie" i wcale nie jestem taki mądry ja swoje frycowe płaciłem kilka długich lat nim zrozumiałem
badyllek1993 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Nie wiem dlaczego narzekacie na ten sklep.. Osobiście nie miałem u Nich żadnego problemu z kupnem czego kol-wiek do modelu.
Malker Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 U mnie 2 albo 3 zamówienia też bez problemu żadnego.
moriq Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Nie wiem dlaczego narzekacie na ten sklep.. jak to nie wiesz dlaczego? nie czytałeś wątku?
Rotation Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Nie wiem dlaczego narzekacie na ten sklep.. Osobiście nie miałem u Nich żadnego problemu z kupnem czego kol-wiek do modelu. Czytanie nie boli... poczytasz to się dowiesz
pied Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Cóż... Ja z w/w sklepem mam doświadczenia osobiste, nie internetowe, więc o jakości obsługi "zdalnej" nie będę się wypowiadać. Aczkolwiek, zgadzam się w 100000000% z opinią, iż do tego sklepu przychodzi się kupić konkretne rzeczy a nie prosić o poradę i "dobranie" zestawu. Z ciekawszych kwiatków zebranych na przestrzeni lat: 500 W silnik RAY'a do rekreacyjnego latania Easy Gliderem (mój pierwszy model płatowca) oraz ... proszę o werble ... sześciokanałowa aparatura HELIKOPTEROWA E-Sky z włączonym CCPM na 2.4 GHz do węglowego kadłuba jachtu Team New Zealand (a właściciel bardzo się dziwił, że nawet w basenie ogrodowym traci zasięg i jakoś dziwnie się nim steruje). W tym ostatnim przypadku zamawiający poprosił o dobranie zestawu jachtu. Szkoda, że zapomnieli o pakiecie odbiorczym oraz ładowarce do niego... W wciskaniu kitu nieobytemu klientowi są naprawdę dobrzy :twisted: . Generalnie chodzę tam jak już naprawdę muszę i nie mam innego wyjścia. Niestety, Wrocław nie posiada innego sklepu, więc konkurencji też żadnej. PS. Byłem osobiście parę razy w RC-S, parę razy kupowałem u nich "zdalnie", w tym aparaturę (żeby to jedną) i NIGDY nie było żadnego problemu... Czyli jednak można, a sklep też duży, i dystrybutorem też jest... a opinię na bardzo dobrą... PS2. Przedwczoraj z Empiku wpadła mi do rączek taka jedna dobrze nam znana gazeta modelarska. Na chyba przedostatniej stronie była reklama ładowarek firmy Redox. Co ciekawe, nie była podpisana "modele.sklep.pl", nie było nawet wzmianki o tymże sklepie. Była tylko nazwa firmy AN-Finans. Czyżby się chłopaki wstydzili własnej marki... hmm... PS3. Jakiś czas temu napaliłem się na nową aparaturę Jeti (kto widział, ten wie). Z przerażeniem odkryłem, iż generalnym dystrybutorem na Polskę jest w/w firma. Chyba zostanę przy Futabie.
Olecki75 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Co ciekawe, nie była podpisana "modele.sklep.pl", nie było nawet wzmianki o tymże sklepie. Była tylko nazwa firmy AN-Finans. Na klejach cjanoakrylowych "Joker" też ta nazwa widnieje.
Chriss Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Co ciekawe, nie była podpisana "modele.sklep.pl", nie było nawet wzmianki o tymże sklepie. Była tylko nazwa firmy AN-Finans. AN-Finans, jest to jakaś firma dokładnie niewiem jaka, ale ten sklep do niej przynależy, czyli pracownicy z tej firmy założyli sobie może sklep modelarski by sobie dorobić, albo coś.
mkrawcz1 Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 "modele.sklep.pl" to nazwa "handlowa" - firma, która prowadzi cały ten deal i pod jaką jest zarejestrowana działalność, to AN-FINANS Norbert Krysiak
Paweł Rzedzicki Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 To się dołączę ze słowami krytyki. Zamówiłem rurkę weglową średnicy 1 cm. W poniedziałek rano wysłałem kasę więc na 100% mieli ją na koncie po południu. Kij z tym, że wysyłka była w środę. Ale rurkę tak zapakowali, że nawet traktowana jak jajko mogła się uszkodzić, ba, podczas pakowania tez mogła zostać zgnieciona. Delikatny towar wsadzili w złożony na kilka razy kawałek kartonu który juz podczas ciasnego zawijania taśmą klejącą mógł zgnieść rurkę. Wszystko ładnie owinęli czarna folią. Przesyłke odbierał mój kolega bo akurat mnie w pracy nie było. Oczywiście opakowanie w nienagannym stanie więc nie otwierał. Otworzyłem i zobaczyłem że z metra rurki ponad połowa jest zgnieciona. W opakowaniu nie było nawet milimetra luzu, na chama wciśnieta i zaklejona. No i oczywiście reklamacja odrzucona bo nie spisałem protokołu zniszczenia z kurierem. W ten sposob to mogą sobie cały magazyn z bubli oczyścić na koszt klientów lub firm kurierskich. Nigdy u patałachów więcej nic nie zamawiam.
Gość slawekmod Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Skoro ma14kuj uważa że jesteśmy stronniczy więc proponuję ankietę, anonimową pod tytułem :" Jak oceniasz modele.sklep" i tylko dwie odpowiedzi DOBRZE lub ŹLE. Zobaczymy jak oceniany jest sklep.
zdzisiek19 Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Dziś odebrałem paczkę z modele.sklep.pl, nie trwało to tak szybko jak zwykle, ale doszła w niecały tydzień, wysłana była w piątek. Kolejne zamówienie skończyło się pozytywnie.
Paweł Rzedzicki Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Heh akcji ciąg dalszy. Dostałem od nich maila z prośba o kontakt telefoniczny. Myslałem że się popłaczę ze wzruszenia gdy zaproponowali mi odesłanie połamanej rurki i wysyłke nowej na mój koszt. Heh kurier w cenie rurki tak około, więc zrobiłbym biznes życia. Spytałem czy zatem nie moga mi po prostu wysłac nowej na mój koszt ale odmówili: muszą dostać tę połamaną.
Rotation Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Skoro ma14kuj uważa że jesteśmy stronniczy więc proponuję ankietę, anonimową pod tytułem :" Jak oceniasz modele.sklep" i tylko dwie odpowiedzi DOBRZE lub ŹLE. Zobaczymy jak oceniany jest sklep. Jestem za i czekam na ankiete p.s. Nadal czekam na dosłanie brakujących części za które zapłaciłem 6 maja !!! ( model juz jest i pręty i kilka części, fakt przyszły calusie nienaruszone ) ale to akurat zasługa kuriera bo na model czekałem 2 tyg.;/
qba Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Okazało sie że forum jest i tak stronnicze a tu jeszcze ankiety? przecież to logiczne że będę robił wyniki takie jak mi pasują. :wink:
Adam_Max Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Ja jestem jak najbardziej za tym aby zrobić ankietę ale nie jedną. Jeżeli już to niech powstaną ankiety dla każdego sklepu, co będzie jakoś miarodajne dla nowych użytkowników gdzie najlepiej zamawiać.
Gość slawekmod Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Heh akcji ciąg dalszy. Dostałem od nich maila z prośba o kontakt telefoniczny. Myslałem że się popłaczę ze wzruszenia gdy zaproponowali mi odesłanie połamanej rurki i wysyłke nowej na mój koszt. Heh kurier w cenie rurki tak około, więc zrobiłbym biznes życia. Spytałem czy zatem nie moga mi po prostu wysłac nowej na mój koszt ale odmówili: muszą dostać tę połamaną. Połam i zamień w proszek, wyślesz pocztą za 1,5zł. :rotfl: Chociaż nie, powiedzą że wysłałeś im "wąglika" :devil: A tak na poważnie to zrób Kuba ankietę w tym temacie bo ja zapomniałem jak to sie robi a tak w ogóle to chyba nie mam takich uprawnień a do posiadania odpowiednich wcale a wcale mi się nie śpieszy :twisted:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.