Stanislaw Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 witam Posiadam silnik TGY 26 cmm który nie wchodzi na wysokie obroty max 7300 obr /min i ciężko go regulować /nie ma stabilnej pracy / .Gażniki były wymieniane kilka razy .Silnik ma zasilanie paliwa od tyłu - sterowanie dyskiem.Kompresja silnika O.K Mam pytanie -Czy ktoś przerabiał zasilanie silnika /sterowanie zasilaniem /ze sterowania z dysku na sterowanie membranowe . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Jaką masz w silniku świece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 W tej chwili CM-6 Były kilka razy wymieniane w raz z modułami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 NGK CM-6? W moim RCGF-ie 20cc na świecy NN która była w komplecie falowały obroty na wysokich. Po wymianie świecy na NGK problem znikł a już byłem bliski rozkręcać gaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Nie masz czego oczekiwać po tym chinoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Silnik to jet tylko mechaniczna " rzecz " która powinna prawidłowo pracować.Jak był nowy pracował prawidłowo Co do wytrzymałości części i podzespołów nie można wymagać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Miałem podobny problem z motorem SV 17 wymiana gaźnika swiecy nic nie pomogło.Problem rozwiazałem sprzedając i kupując RCGF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ja też kupiłem drugi ale problem do rozwiązania został który intryguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Z ciekawości zapytam: po jakim czasie (litrach paliwa) od nowości zaczęły się problemy z silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_433 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 na jakim oleju był silnik docierany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Jaki czas pracy i na jakim oleju był docierany niestety nie wiem gdyż silnik był kupiony tz " drugiej ręki ". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_433 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 jest możliwość złego dotarcia silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Może i tak , albo złego traktowania silnika . Cylinder i pierścień nie jest wypracowany ale powierzchnia dysku sterująca paliwem jest trochę porysowana . Wydaje mi się że tam jest trochę nieszczelny. Stąd brak wysokich obrotów i nie równa praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi