Skocz do zawartości

sopwith triplane czyli i śmiesznie i strasznie


pacek

Rekomendowane odpowiedzi

fotek na razie nie ma, ale zapewniam że prace posuwają si edo przodu, nie wiem jak bedzie z oblotem w ten weekend, bo po drodze ma dwie imprezki i moze być cięzko, cieżko też widzę zmieszczenie sie w zakładanej wadze czyli max 650, raczej wyjdzie bliżej 680 -700,  :( jednak jest nadzieja,że nie będzie problemu z wyważeniem, a może nawet może być za ciężko na nos, i tu pojawia się możliwość uszczknięcia wagi bo obecne koła to ponad 40g - sporo, no i silnik do najlżejszych nie należy ponad 80g. ale czy bedą możliwe zmiany na lżejszy osprzęt okaże się po zakończeniu modelu i oblocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  :D no i nadejsza wiekopomna chwila, jak wyjeżdżałem z domu to wydawało mi się, że nie wieje tak bardzo, na polu okazało się że tak pi.. a, że chyba wrócę do domu bez oblotu, o starcie z ziemi można zapomnieć, bo model nie jest w stanie ustać na kołach, ale jak już przyjechałem to jak można nie spróbować, decyzja start z ręki i poszło    :D  szok model leci bez problemów reaguje na stery i mimo że przy takim wietrze ciężko jest bawić się w trymowanie, to o dziwo, lot nie wymagał jakiegoś dużego wysiłku, zastanawiałem się nawet czy nie wyjąć telefonu i coś nakręcić, rozsądek jednak zwyciężył, problem zaczął się przy lądowaniu, bo model po zdjęciu gazu zaczął lecieć do tyłu, i lądowanie było takie śmigłowcowe czyli gazu tyle żeby się nie cofał a tylko zmniejszał wysokość.

 

Marku zaprojektowałeś super sprzęt, który dodatkowo super wygląda w powietrzu, wielkie dzięki., do zobaczenia na zawodach.  :D

 

więcej uwag na temat właściwości lotnych opisze po locie w bardziej sprzyjających warunkach pogodowych.

 

tak sie prezentował przed startem.

 

20150208_103326.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napęd lotek zrobiony jest z węgla 1,5, na początek połączyłem wszystkie lotki jednym kawałkiem a potem poprzecinałem ok 1 cm nad i pod lotka, potem termokurcz i powstał zawias i tu dałem du.. zapomniałem, że EPP też reaguje na temperaturę  :( na szczęście obeszło sie bez większych strat, wczoraj nastąpiła mała modernizacja a mianowicie miejsca mocowania węgla w lotkach zostały wzmocnione sklejką 0,4 od góry i dołu lotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.