pacek Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 fotek na razie nie ma, ale zapewniam że prace posuwają si edo przodu, nie wiem jak bedzie z oblotem w ten weekend, bo po drodze ma dwie imprezki i moze być cięzko, cieżko też widzę zmieszczenie sie w zakładanej wadze czyli max 650, raczej wyjdzie bliżej 680 -700, jednak jest nadzieja,że nie będzie problemu z wyważeniem, a może nawet może być za ciężko na nos, i tu pojawia się możliwość uszczknięcia wagi bo obecne koła to ponad 40g - sporo, no i silnik do najlżejszych nie należy ponad 80g. ale czy bedą możliwe zmiany na lżejszy osprzęt okaże się po zakończeniu modelu i oblocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Silniki do metrówek tak ważą - to nie 2822... 700g przy takiej powierzchni nośnej powinno być OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 no i nadejsza wiekopomna chwila, jak wyjeżdżałem z domu to wydawało mi się, że nie wieje tak bardzo, na polu okazało się że tak pi.. a, że chyba wrócę do domu bez oblotu, o starcie z ziemi można zapomnieć, bo model nie jest w stanie ustać na kołach, ale jak już przyjechałem to jak można nie spróbować, decyzja start z ręki i poszło szok model leci bez problemów reaguje na stery i mimo że przy takim wietrze ciężko jest bawić się w trymowanie, to o dziwo, lot nie wymagał jakiegoś dużego wysiłku, zastanawiałem się nawet czy nie wyjąć telefonu i coś nakręcić, rozsądek jednak zwyciężył, problem zaczął się przy lądowaniu, bo model po zdjęciu gazu zaczął lecieć do tyłu, i lądowanie było takie śmigłowcowe czyli gazu tyle żeby się nie cofał a tylko zmniejszał wysokość. Marku zaprojektowałeś super sprzęt, który dodatkowo super wygląda w powietrzu, wielkie dzięki., do zobaczenia na zawodach. więcej uwag na temat właściwości lotnych opisze po locie w bardziej sprzyjających warunkach pogodowych. tak sie prezentował przed startem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Oblot bez filmiku się nie liczy. A gdzie zdjęcie po lądowaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 no i się wydało do domu wrócił w czarnym worze , a co do filmiku to jak tylko nie bedę sam to się pojawi, bo jak na razie nie jestem yak zaawansowany żeby równocześnie latac i filmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Koniecznie przed pierwszymi zawodami trzeba zrobić grupowe zdjęcie nowych modeli WWI po zawodach to już nie będzie to samo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanpasz Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Wygląda naprawdę fajnie. Jak połączyłeś lotki? Możesz dać jakieś zbliżenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 napęd lotek zrobiony jest z węgla 1,5, na początek połączyłem wszystkie lotki jednym kawałkiem a potem poprzecinałem ok 1 cm nad i pod lotka, potem termokurcz i powstał zawias i tu dałem du.. zapomniałem, że EPP też reaguje na temperaturę na szczęście obeszło sie bez większych strat, wczoraj nastąpiła mała modernizacja a mianowicie miejsca mocowania węgla w lotkach zostały wzmocnione sklejką 0,4 od góry i dołu lotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi