Skocz do zawartości

E III 800mm Kontra F2B 1000mm


paweln7

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem laikiem jeżeli chodzi o ESA i jak na razie nie planuję tego zmieniać.

Pewnie o tym rozmawialiście decydując się na takie a nie inne zapisy w regulaminie, ale przyszło mi do głowy coś takiego:

 

Wprowadźcie ESA klasa 2 z handicapem.

Jednopłatowce nie mogą mieć ciągu na śmigle większego niż .... i tutaj trzeba ustalić odpowiedni ciąg maksymalny dla modeli o zadanej rozpiętości.

Albo punktacja dla jednopłatowca x 0,5.

Utrudni to zdobywanie punktów a zwiększy różnorodność konstrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niechcący wywołałem "małą burze" ,EIII jest klasykiem WWI i dlatego wątek został tu umieszczony. Fokkerek  nie jest modelem wg regulaminu ESA ale jest wykonany w "technologi" ESA. W temacie są dwa modele EIII dla syna i F2B dla mnie . Modele będą miały jednakowe wyposażenie , dzięki temu EIII teoretycznie będzie miał przewagę w powietrzu . Młody przy jednakowych modelach szybko mógł by się "znudzić się " Esiakiem  a tak  prawdopodobnie  będzie miał szanse powalczyć z Bristolem . Troszkę podłubałem przy modeliku ,

post-497-0-04851000-1424008682_thumb.jpg

wkleiłem statecznik poziomy ,skleiłem tył kadłuba ,wkleiłem węgiel fi2 po bokach kadłuba jako usztywnienie.

pierwsza przymiarka

post-497-0-04489400-1424008919_thumb.jpg

po  poskładaniu całego wyposażenia do Fokkerka jest ciężki na dziób  ,serwo od wysokości chyba powędruje na koniec ogona .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

żeby nie było że Fokkerek leży odłogiem .coś tam podłubałem a głównie popsikałem i wygląda tak:

post-497-0-21555800-1424619573_thumb.jpg

post-497-0-51515600-1424620156_thumb.jpg

zamontowałem napęd z 3S bierze niecałe 4 A i brakuje parunastu gram aby leciał w pionie teraz wazy tyle post-497-0-05688900-1424620540_thumb.jpg

ale do lotu jeszcze przytyje bo trzeba dokończyć podwozie i parę innych pierdół

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

W pracy "orka" cały tydzień ,brak czasu na modele ale coś tam podłubałem.

"Zdrutowałem" podwozie z drutu 1,5 i 1,0 podwozie poskładane bez lutowania  i wklejone do modelu

post-497-0-10020400-1425224267_thumb.jpg

zamocowałem serwo wysokości z całym mechanizmem 

post-497-0-62688200-1425224395_thumb.jpg

tak wygląda w całości : brak kilku pierdółek   ale to  się dorobi

post-497-0-89107800-1425224529_thumb.jpg

a później wylądował na wadze 

post-497-0-89800400-1425224673_thumb.jpg

 

mam małe pytanko jaką taśmą  maskujecie modele do malowania , tego maskowałem foliom reklamową i była porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

EIII skończona

post-497-0-10596600-1425930900_thumb.jpg

waga do  lotu

post-497-0-61352500-1425930983_thumb.jpg

 

Teraz czas zacząć BRISTOL F2B

wkleiłem dźwigary odciąłem lotki wkleiłem serwa oraz zamaskowałem dźwigary i serwa białą farbą  prysnąłem dół górnego skrzydła na kolor.

post-497-0-04674500-1425931147_thumb.jpg

post-497-0-30612100-1425931324_thumb.jpg

 

teraz ,maskowanie, malowanie ,maskowanie, malowanie ,maskowanie ,malowanie,

a kolory to :biały,czerwony,zielony, niebieski ,i kremowy (żółty)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do południa  maskowanie malowanie i maskowanie i tak wyglądają płaty:

od góry

post-497-0-05858500-1426431184_thumb.jpg

od dołu

post-497-0-03832900-1426431384_thumb.jpg

 

 

mam pytanko jakiej grubości płytki stosujecie na usterzenie ,w EIII to 5mm a tu 11mm ??.

 

 

PS  mala zagadka jakie malowanie wybrałem dla Bristolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 2 miesiące temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.