Skocz do zawartości

Samolot w oparciu o raspberry pi


Cliassi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam na myśli projekt samolotu sterowanego przez raspberry pi na pokładzie (komunikacja LTE). Jestem programistą więc już opracowałem interface sterowania samolotem z komputera.

 

model samolotu

 

http://www.modelmotor.pl/islander-ep-arf-airline-2x-silnik-bl-1300kv-airlane-150cm.html

 

 

Z założenia model ma wyglądać realistycznie, mieć podwozie i zasięg lotu w lini prostej ok 3-5km. Po prostu chce nim wlecieć tam gdzie nie wolno ;)

 

Na pokładzie raspberry i kamera full hd. Pytanie jakie i ile najmocniejszych pakietów muszę wstawić aby samolot utrzymał ok 1,5kg aparatury. Czy wymieniać silniki i śmigła ? nie zależy mi na manewrowości. Samolot ma wystartować przelecieć w lini prostej ok 3km i wylądować. Więc rozpędzanie czy prędkość lotu nie jest ważna. kamera potrzebna mi jest tylko do kierowania lotem.

 

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Z założenia model ma wyglądać realistycznie, mieć podwozie i zasięg lotu w lini prostej ok 3-5km. Po prostu chce nim wlecieć tam gdzie nie wolno ;)"

 

Na tym forum raczej zwolenników nie znajdziesz .. przez podobne projekty i pomysły niedługo nikt nie będzie mógł latać ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kacper... po prostu potrzebuję :) Nie rozumiem pytania. Chcę stworzyć projekt i tyle.

 

Zasięg= nie zasięg sygnału tylko zasięg baterii bo nie chce jej wymieniać co kilometr. Zależnie oczywiście od prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalozenia projektu sa dosc niebezpieczne juz. Nie zalezy Ci na manewriwosci ale aby przeleciec jakis dystans w lini prostej.... Ktos może zapytac czy chcesz wogole wyladowac czy moze rozbic się. 1,5 kg na sama elektronike? Dziwne.. Czy tylko ja mam skojarzenie jakby ten projekt mial slyzyc do innych celow?

 

Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk

Odnośnik do komentarza