bart07 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Witam. Jak rozpoznać korek do zbiornika mogący pracować z benzyną? Mam zbiornik 550 ml z HK. Korek jest czarny, ale po moczeniu w benzynie nic się z nim nie stało (organoleptycznie) Gumowy tłoczek od strzykawki rozwarstwił się od razu. Bartosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Dobre pytanie Ja bym go zanużył w słoiku z benzyną i zostawił tak na 24h. Jak się nic nie zacznie dziać, nie zacznie się robić maziowaty i kolor nie będzie zostawał na palcach to chyba jest szansa, że w normalnej eksploatacji tym bardziej nic mu nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Metanolowy w benzynie spuchł mi 4-5 krotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian73 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Zrób tak jak pisze Kacper, wtedy będziesz wiedział na 100 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 po moczeniu w benzynie nic się z nim nie stało Teraz już minęło 48h i nic. Nic się nie stało także z wężykiem z zestawu... (przeźroczystym) Mam chyba jakieś chrzczone paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Jeżeli nie chcesz bawić się z układem paliwowym (może nie od razu, ale na "stufkę" np. po zimie) to zostaw to co masz z HK i zrób sobie porządny zbiornik z butelki po pepsi, coli albo po innej gazowanej popitce, załóż dobrą galanterię, wężyk tygon i będzie OK na "forever". Jeżeli zrobisz sobie układ paliwowy HK to będziesz go co jakiś czas naprawiał, aż w końcu zrobisz nowy - ten na "forever". ;-) POZDR.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Ha, taki żółty z ogrodniczego (do kosiarek) mam. Po zimie z paliwem zrobił się twardy... Mam też taki niebieskawy ze starych zapasów z sklepu z częściami do malucha. Kupiony za grosze. Ten jest elastyczny. Ale nie tak jak to coś z zestawu. Przy okazji - tankowanie podpinam na trójnik do powrotu z gaźnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian73 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Żółty z ogrodniczego, ale czy to na pewno tygon ? w moich modelach zawsze zakładałem wężyki tygona, te grubo ścienne i jakoś nie twardnieją. Bartosz wężyk o którym piszesz (z ogrodniczego) miałem kiedyś taki i ten właśnie po jakimś czasie twardnieje, może właściwie będzie lepiej, jak zrobisz tak jak radzi Darek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunio2000 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Żółty z ogrodniczego, ale czy to na pewno tygon ? w moich modelach zawsze zakładałem wężyki tygona, te grubo ścienne i jakoś nie twardnieją. Bartosz wężyk o którym piszesz (z ogrodniczego) miałem kiedyś taki i ten właśnie po jakimś czasie twardnieje, może właściwie będzie lepiej, jak zrobisz tak jak radzi Darek. Witam z tego ci wiem to korek czerwony jest do benzyny a czarny od metanolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi