Y/F-22 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Witam. Chciałbym przebudować swoją 250tkę i ją "odwrócić" w takim sensie aby cała górna zabudowa znalazła się na dole. Latam na CC3D i chciałbym zwiększyć stabilność, już samo przełożenie pakietu z góry pod ramę wiele dzisiaj pomogło. Zresztą wtedy mógłbym lepiej sobie poukładać wyposażenie, wygodniej by mi się korzystało z modelu. Pytanie mam takie - czy kontroler musi być na tym samym poziomie co silniki czy może być na półce pod główną płytą z silnikami? Oczywiście symetrycznie względem każdego silnika patrząc od góry ale po prostu parę centymetrów niżej niż płaszczyzna silników. Chodzi mi o taki typ ramy i montaż na dolnej półce CC3D. Czy tak można? Tutaj na przykład kontroler jest pod silnikami bo na górną półkę idzie pakiet : http://i.ytimg.com/vi/Zsff1ZTBe7Q/maxresdefault.jpg
Y/F-22 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Po prostu patrząc na odwrócone ramy nie napotykałem się na takie rozwiązanie (zazwyczaj na tym samym poziomie co silniki) a nie wiem czy CC3D może pracować tak umiejscowione i czy będzie ok.
Maryush80 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Ale przeciez CC3D moze pracowac do gory nogami. Wowczas nic nie potrzeba przerabiac mechanicznie tylko w Openpilot 1
robertus Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Też mnie to mocno zastanawia, dlaczego te wszystkie ramy nadbudowują masę nad silnikami. Przecież masa pod daje efekt stabilizujący.
Y/F-22 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 To, że do góry nogami to nie wiedziałem ... widocznie nie szukałem opcji w programie. Tak czy siak mi chodzi w konwencjonalnym położeniu lecz poniżej poziomu silników. Zastanawiam się czy to nie wprowadzi mułowatości i czy reakcja nie będzie wolniejsza ... wystarczyło przełożyć pakiet z góry ramy (4 cm nad silnikami) tuż pod ramę i stabilność wzrosła o 30-40% bo znajomy się zastanawiał dlaczego mi tak pływa model ... wiedziałem, że pakiet na górze to zło ale nie przypuszczałem, że różnice będą aż takie. To w sumie opcje mam nawet dwie, albo dać na tej samej półce co silniki ale do góry nogami lub dać w standardowym położeniu lecz półkę niżej. Obie opcje mi odpowiadają jeśli o wygodę chodzi ale którą bardziej proponujecie?
medium Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 TEORETYCZNIE montaż fc na innym poziomie niż silniki może powodować nadpobudliwość ACC Czujnik będzie pokonywał troszkę większą "drogę", jak to wpłynie na platformę ..... sprawdź
Rekomendowane odpowiedzi