idfx Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Bartku najlepszym FS'em to jesteś TY !! Przypomnij Sobie sytuację na wale jak w ułamku sekundy przejąłeś kontrolę nad modelem Do dziś nie wiem jak to się stało, że sam ruszył i w mig to ogarnąłeś.
Bartek Piękoś Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Bartku najlepszym FS'em to jesteś TY !! Przypomnij Sobie sytuację na wale jak w ułamku sekundy przejąłeś kontrolę nad modelem Do dziś nie wiem jak to się stało, że sam ruszył i w mig to ogarnąłeś. Nawet biorąc pod uwagę nasze hipotezy na forum, do dziś nie wiadomo co się wtedy zadziało. Teraz to śmiech, ale wtedy zdębiałem. Dobrze, żem się otrząsł co rychlej . No i szczęście moje, że akurat nikt nie przechodził. Kolejny przykład, że nie przewidzisz, nie ma bata... 1
bart07 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Pomęczyłem dzisiaj model w realu. Cała dywagacja nie ma sensu. Wcześniej próbowałem Bixlera - Tam SK w bok i SW w górę działało idealnie. Dzisiaj w Handymenie takie ustawienie powodowało bardzo ostry korek. Kontakt z ziemią byłby bardzo bolesny. Zupełnie inaczej było jak dodałem troszeczkę lotek. Korek łagodny i mniej stresujący. Wszystko dzieje się jakby wolniej. Sam SK na modelu wrażenia nie robił, tzn niby skręcał, ale jednocześnie wywijał się na zewnątrz. Czyli tak jak pisał Jarek. Ustawić zachowanie w realu. 1
idfx Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Handyman nie jest dobrym przykładem ... jeśli nim latasz to pewnie wiesz jak reaguje na SK Po przemyśleniach i waszych podpowiedziach wiem już, że to będzie gaz na zero a stery jeszcze się waham czy na zero czy zamrożone. 1
bart07 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 To tylko pokazuje, że każdy model trzeba ustawić indywidualnie.
Rekomendowane odpowiedzi