Skocz do zawartości

Eco Six Balance Charger


Volcano24h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś dobry miesiąc temu kupiłem pakiet Turnigy 2.2 3Cell 11.1V

Ładowarkę mam z 2 lata, nigdy nie używałem bo nie skończyłem modelu. Do ładowarki nie miałem oryginalnego zasilacza.

 

Ustawiam parametry na 1A i napięcię 11.1V poczym klikam dalej.. i wyskakuje ciągle  low voltage...

Podpinałem pod akumulator samochodowy i kurcze tam znów  na wejsciu zbyt małe napięcię INPUT ERROR Voltage

Teraz zasilacz 12V  w sumie to już trzeci... dwa z polaryzacja i możliwością ustawienia na na max 12V... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowarka potrzebuje napięcia wyższego od napięcia znamionowego pakietów. Przypomnę że naładowany do pełna pakiet 3S ma napięcie 12,6V, a więc więcej od twojego zasilacza i akumulatora w samochodzie. Musisz zasilić ją napięciem min. 14-15V przypuszczam. Zalecane jest napięcie zasilania tej ładowarki do 18V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12V to ma rozładowany akumulator. Sprawne akumulatory mają ok. 14V. Jeśli to rzeczywiście problem ze źródłem, a nie z ładowarką to możesz spróbować ładować gdy auto jest na chodzie, alternator odciąży trochę akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, sprawny akumulator samochodowy (ołowiowy) po pełnym naładowaniu i odczekaniu na ustabilizowanie się napięcia (bo napięcie szybko spada od napięcia ładowania czyli ponad 14V) powinien mieć w granicach 12,8V. Jak auto jest uruchomione to faktycznie, napięcie prawidłowe powinno być w okolicach 14,2V. Wtedy możliwe że ładowarka nie będzie miała problemów z napięciem. Ale radzę użyć zasilacza od laptopa o wydajności prądowej min. 4A i napięciu wyjściowym około 18V 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak, jak piszesz. Zajrzyj do schematu ładowarek. W ładowarkach jest wbudowana przetwornica napięcia obniżająca i podwyższająca. Dlatego możesz ładować zarówno 1S, jak i 6S Trafo przetwornicy, to wewnątrz niej toroidallny rdzeń ferrytowy z kilkoma zwojami grubego drutu.  Wiele chińskich ładowarek przy 18V również nie zadziała. Przy 10V także, chyba że przerobimy (proste) przetwornice w ładowarce. Napięcie zasilania ładowarki nie ma nic wspólnego z napięciami o których piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.