Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałem się pochwalić :P i zdać jakąś tam relację z złożenia, uruchomienia i oblotu modelu Backfire-1 F5F - 3T ing. Petra Janku. :) Model full carbon z trójdzielnym skrzydłem.

 

Rozpiętość      2440mm

Długość          1230mm

Obciążenie      36,2 dm2

Profil               DP 7,81

Waga do lotu   1,4-1,8 kg (sie zobaczy )

 

Poniżej można zobaczyć co otrzymujemy w zestawie

 

post-8925-0-04461700-1432662578_thumb.jpg

post-8925-0-10199100-1432662597_thumb.jpg

post-8925-0-93017000-1432662812_thumb.jpg

post-8925-0-71014800-1432662832_thumb.jpg

post-8925-0-16713400-1432662853_thumb.jpg

 

 

Waga pustego modelu przedstawia się tak:

 

Kadłub                 118.7 g

Centro                 341.5 g

Skrzydło lewe       121.7 g

Skrzydło prawe    121.8 g

Motylek lewy         20.7 g

Motylek prawy      22.4 g

 

Razem                  740.8 g

 

                        +

 

Wyposażenie jakie w nim będzie:

 

Silnik                  Jeti Phasor Race 2035/4100

Regulator           Castle Phoenix Edge Lite 200

Serwa klapy        2x Hyperion Atlas DS095-FMD

Serwa lotki          2x MKS DS6125 mini

Serwa V-tail         2x MKS DS6100

Śmigło                RF 17x18

Kołpak                RF +5st

zasilanie             Billowy Power 3300 5s 70/140C

zasilanie elektroniki  2s li-po + 6x MKS S-BEC (na każde serwo)

  • Lubię to 4
Opublikowano

Chwilę czekałeś ale chyba warto było :D .

Piękny ! .Jak będzie latał jak poprzednik to już mi ciary po plecach chodzą ;)

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

ŁŁŁaa !

Znam tylko 1  trochę lepszy - Toxic....

- Jurek

--------------------------

Niekoniecznie - ładniejszy !

Opublikowano

Witam Marcin,

zatem przygody ciąg dalszy... Z takim silnikiem szybciej będzie pikował w górę niż w dół ;)

Bardzo ładne malowanie, bardzo ładne wykonanie i w ogóle bardzo ładne wszystko ;)

 

 

Daj znać kiedy oblot.

Opublikowano

Wręga w zestawie gr 1.8mm trochę za cienka, postanowiłem zrobić sobie nową    2 x 2.5mm = 5mm  - Może być :D

 

post-8925-0-31331100-1433153601_thumb.jpg

post-8925-0-18311100-1433153602_thumb.jpg

post-8925-0-86601900-1433153602_thumb.jpg

post-8925-0-73608100-1433153613_thumb.jpg

 

Bardzo fajnie że w kadłubie jest zrobiony pierścień pod wręgę można wklejać bez pier..lenia się :P

 

post-8925-0-76194200-1433153987_thumb.jpg

post-8925-0-49645300-1433154001_thumb.jpg

post-8925-0-34595500-1433154010_thumb.jpg

 

 

 

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Uważaj na ten wystający pierścionek oporowy. Jeśli zastosujesz kołpak RF to ten pierścionek ma wejść do kołpaka celem uszczelnienia.

- Jurek

Opublikowano

Uważaj na ten wystający pierścionek oporowy. Jeśli zastosujesz kołpak RF to ten pierścionek ma wejść do kołpaka celem uszczelnienia.

- Jurek

Tzn? bo troszku nie rozumie, albo o czymś innym myślę ;)

 

 

 

 

Ciąg dalszy zabawy z kadłubem - wlot chłodzącego powietrza

 

post-8925-0-77682700-1433366271_thumb.jpg

post-8925-0-38000900-1433366286_thumb.jpg

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Ten pierścień oporowy, do którego docisnąłeś wręgę silnikową - trochę wystaje z kadłuba ( a przynajmniej powinien). I ta wystająca część ma wejść w kołpak RF.

- Jurek

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Całość wysuwana ?

- Jurek

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.