Marcin851 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Witam. Chciałem się pochwalić i zdać jakąś tam relację z złożenia, uruchomienia i oblotu modelu Backfire-1 F5F - 3T ing. Petra Janku. Model full carbon z trójdzielnym skrzydłem. Rozpiętość 2440mm Długość 1230mm Obciążenie 36,2 dm2 Profil DP 7,81 Waga do lotu 1,4-1,8 kg (sie zobaczy ) Poniżej można zobaczyć co otrzymujemy w zestawie Waga pustego modelu przedstawia się tak: Kadłub 118.7 g Centro 341.5 g Skrzydło lewe 121.7 g Skrzydło prawe 121.8 g Motylek lewy 20.7 g Motylek prawy 22.4 g Razem 740.8 g + Wyposażenie jakie w nim będzie: Silnik Jeti Phasor Race 2035/4100 Regulator Castle Phoenix Edge Lite 200 Serwa klapy 2x Hyperion Atlas DS095-FMD Serwa lotki 2x MKS DS6125 mini Serwa V-tail 2x MKS DS6100 Śmigło RF 17x18 Kołpak RF +5st zasilanie Billowy Power 3300 5s 70/140C zasilanie elektroniki 2s li-po + 6x MKS S-BEC (na każde serwo) 4
akte Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Zapowiada się niezła strzała. Z ciekawością będę śledził temat.
Shock Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Chwilę czekałeś ale chyba warto było . Piękny ! .Jak będzie latał jak poprzednik to już mi ciary po plecach chodzą
Marcin851 Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 Będzie latał lepiej!!! Poprzednim śmigałem na 4s w tym chce 5s a więc różnica napewno będzie
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 ŁŁŁaa ! Znam tylko 1 trochę lepszy - Toxic.... - Jurek -------------------------- Niekoniecznie - ładniejszy !
matmax Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Witam Marcin, zatem przygody ciąg dalszy... Z takim silnikiem szybciej będzie pikował w górę niż w dół Bardzo ładne malowanie, bardzo ładne wykonanie i w ogóle bardzo ładne wszystko Daj znać kiedy oblot.
Marcin851 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Wręga w zestawie gr 1.8mm trochę za cienka, postanowiłem zrobić sobie nową 2 x 2.5mm = 5mm - Może być Bardzo fajnie że w kadłubie jest zrobiony pierścień pod wręgę można wklejać bez pier..lenia się
Marcin851 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 Po dociśnięciu tak ją wycisło to chyba dobrze nie? Pod kołpakiem widać nie będzie
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Uważaj na ten wystający pierścionek oporowy. Jeśli zastosujesz kołpak RF to ten pierścionek ma wejść do kołpaka celem uszczelnienia. - Jurek
Marcin851 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 Uważaj na ten wystający pierścionek oporowy. Jeśli zastosujesz kołpak RF to ten pierścionek ma wejść do kołpaka celem uszczelnienia. - Jurek Tzn? bo troszku nie rozumie, albo o czymś innym myślę Ciąg dalszy zabawy z kadłubem - wlot chłodzącego powietrza
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Ten pierścień oporowy, do którego docisnąłeś wręgę silnikową - trochę wystaje z kadłuba ( a przynajmniej powinien). I ta wystająca część ma wejść w kołpak RF. - Jurek
Marcin851 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 Nie wystaje, to jest równiutko obcięte z kadłubem.
Marcin851 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Dzisiaj pobawiłem się z półeczką Mniej więcej tak to chce poupychać, pakiet i moduł pod półką reszta na
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Całość wysuwana ? - Jurek
Marcin851 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2015 Nie to zdjęcie tak wyszło, mają ok. 2mm luzu od siebie
Marcin851 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2015 Przyszła pora zająć się skrzydłem 1
Rekomendowane odpowiedzi