Irek M Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Własnie nabyłem silnik do modelu Pfalz. W przeciwienstwie do modelu 61 , w tym zawory nie mają w ogóle luzu, ale jak uruchowiłem 1 raz widać na filmie http://pl.youtube.com/watch?v=hEyflm9OBv0&feature=user Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł.X Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Witam. Silniczek prezentuje się całkiem dobrze. Życzę bezproblemowej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Jedyny mankament to to, iz muszę wstawić nowy większy zbiornik. Obecny 280ml starczył na ok 12min pracy, fakt że bardzo bogatej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Więc 15 min lotu miałbyś spokojnie. Nie wiem jak u Ciebie, ale dla mnie taki czas wystarcza na jeden lot w zupełności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Loty z reguły 10 - 12min. To niby wystarczy ale... raz musiałem Fokkerem krążyć wysoko i w oddali bo akurat startował helik... Tak więc wolę dać większy tym bardziej, że tak projektowałem by łatwo można było wstawić trochę większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM_GDA Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Może najpierw sprobuj Fokker ile spala ten silnik... Pfalz praktycznie gotowy. Szkoda go przebudowaywac nawet kosztem krótrzego lotu. Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie większy ciąg. Co sadzisz o tym Fokkerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Co sadzisz o tym Fokkerze ? Ale, o którym Fokkerze? Czy w ogole wiesz o czym jest ten wątek??? Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie mniejszy ciąg. Jeśli pytasz co o tym sądzę to sądzę, że nie masz pojęcią o czym piszesz! Po raz kolejny proponuję być zapoznał sie z tematem, w którym chcesz się udzielać. Silnik ASP FS 80 jest silniejszym silnikiem od ASP FS 60, więc i ciąg statyczny jest większy, a nie mniejszy. Abyś nie pisał takich niedorzeczności jeszcze raz proponuję abyś uważniej wczytywał się wątki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Z kontekstu wypowiedzi kolegi wynika że wie że ciąg jest większy tylko zwyczajnie się przejęzyczył pisząc posta. Co do luzów na zaworach to jednak powinien być o czym zresztą mówią instrukcje do silników. Skoro luz jest zerowy to czy zawory nie są cały czas delikatnie podparte jeśli tak to wymaga to zmiany. Nie wiem czy to nie Ty pisałeś o dziwnej reakcji ASP na regulację zaworów, mimo tego chociaż minimalny luz powinien być. Większy zbiornik to chyba fanaberia, latam na os 91 i po 15 minutach dosyć ostrego latania zostaje dość sporo paliwa, a zbiornik mam 330ml. raz musiałem Fokkerem krążyć wysoko To jak wysoko i daleko to nie problem, gorzej nisko i daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM_GDA Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Co sadzisz o tym Fokkerze ? Ale, o którym Fokkerze? Czy w ogole wiesz o czym jest ten wątek??? Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie mniejszy ciąg. Jeśli pytasz co o tym sądzę to sądzę, że nie masz pojęcią o czym piszesz! Po raz kolejny proponuję być zapoznał sie z tematem, w którym chcesz się udzielać. Silnik ASP FS 80 jest silniejszym silnikiem od ASP FS 60, więc i ciąg statyczny jest większy, a nie mniejszy. Abyś nie pisał takich niedorzeczności jeszcze raz proponuję abyś uważniej wczytywał się wątki. Masz pseudomin Fokker czyli logiczne że tak się do Ciebie zwracam jak inni zresztą ?! Oczywiście przejęzyczyłem się wiadomo przecież że większy silnik to większy ciąg , po to go zmieniasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.