Jump to content

ASP FS 80


Irek M

Recommended Posts

Posted

Jedyny mankament to to, iz muszę wstawić nowy większy zbiornik. Obecny 280ml starczył na ok 12min pracy, fakt że bardzo bogatej pracy.

Posted

Więc 15 min lotu miałbyś spokojnie. Nie wiem jak u Ciebie, ale dla mnie taki czas wystarcza na jeden lot w zupełności :)

Posted

Loty z reguły 10 - 12min. To niby wystarczy ale... raz musiałem Fokkerem krążyć wysoko i w oddali bo akurat startował helik... Tak więc wolę dać większy tym bardziej, że tak projektowałem by łatwo można było wstawić trochę większy.

Posted

Może najpierw sprobuj Fokker ile spala ten silnik... Pfalz praktycznie gotowy. Szkoda go przebudowaywac nawet kosztem krótrzego lotu. Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie większy ciąg. Co sadzisz o tym Fokkerze ?

Posted
Co sadzisz o tym Fokkerze ?

Ale, o którym Fokkerze? Czy w ogole wiesz o czym jest ten wątek???

 

Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie mniejszy ciąg.

 

Jeśli pytasz co o tym sądzę to sądzę, że nie masz pojęcią o czym piszesz! Po raz kolejny proponuję być zapoznał sie z tematem, w którym chcesz się udzielać. Silnik ASP FS 80 jest silniejszym silnikiem od ASP FS 60, więc i ciąg statyczny jest większy, a nie mniejszy. Abyś nie pisał takich niedorzeczności jeszcze raz proponuję abyś uważniej wczytywał się wątki.

Posted

Z kontekstu wypowiedzi kolegi wynika że wie że ciąg jest większy tylko zwyczajnie się przejęzyczył pisząc posta.

 

Co do luzów na zaworach to jednak powinien być o czym zresztą mówią instrukcje do silników. Skoro luz jest zerowy to czy zawory nie są cały czas delikatnie podparte jeśli tak to wymaga to zmiany. Nie wiem czy to nie Ty pisałeś o dziwnej reakcji ASP na regulację zaworów, mimo tego chociaż minimalny luz powinien być.

 

Większy zbiornik to chyba fanaberia, latam na os 91 i po 15 minutach dosyć ostrego latania zostaje dość sporo paliwa, a zbiornik mam 330ml.

 

raz musiałem Fokkerem krążyć wysoko

To jak wysoko i daleko to nie problem, gorzej nisko i daleko :D

Posted
Co sadzisz o tym Fokkerze ?

Ale, o którym Fokkerze? Czy w ogole wiesz o czym jest ten wątek???

 

Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie mniejszy ciąg.

 

Jeśli pytasz co o tym sądzę to sądzę, że nie masz pojęcią o czym piszesz! Po raz kolejny proponuję być zapoznał sie z tematem, w którym chcesz się udzielać. Silnik ASP FS 80 jest silniejszym silnikiem od ASP FS 60, więc i ciąg statyczny jest większy, a nie mniejszy. Abyś nie pisał takich niedorzeczności jeszcze raz proponuję abyś uważniej wczytywał się wątki.

 

Masz pseudomin Fokker czyli logiczne że tak się do Ciebie zwracam jak inni zresztą ?! Oczywiście przejęzyczyłem się wiadomo przecież że większy silnik to większy ciąg , po to go zmieniasz

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.