Skocz do zawartości

ASP FS 80


Irek M

Rekomendowane odpowiedzi

Loty z reguły 10 - 12min. To niby wystarczy ale... raz musiałem Fokkerem krążyć wysoko i w oddali bo akurat startował helik... Tak więc wolę dać większy tym bardziej, że tak projektowałem by łatwo można było wstawić trochę większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może najpierw sprobuj Fokker ile spala ten silnik... Pfalz praktycznie gotowy. Szkoda go przebudowaywac nawet kosztem krótrzego lotu. Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie większy ciąg. Co sadzisz o tym Fokkerze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzisz o tym Fokkerze ?

Ale, o którym Fokkerze? Czy w ogole wiesz o czym jest ten wątek???

 

Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie mniejszy ciąg.

 

Jeśli pytasz co o tym sądzę to sądzę, że nie masz pojęcią o czym piszesz! Po raz kolejny proponuję być zapoznał sie z tematem, w którym chcesz się udzielać. Silnik ASP FS 80 jest silniejszym silnikiem od ASP FS 60, więc i ciąg statyczny jest większy, a nie mniejszy. Abyś nie pisał takich niedorzeczności jeszcze raz proponuję abyś uważniej wczytywał się wątki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kontekstu wypowiedzi kolegi wynika że wie że ciąg jest większy tylko zwyczajnie się przejęzyczył pisząc posta.

 

Co do luzów na zaworach to jednak powinien być o czym zresztą mówią instrukcje do silników. Skoro luz jest zerowy to czy zawory nie są cały czas delikatnie podparte jeśli tak to wymaga to zmiany. Nie wiem czy to nie Ty pisałeś o dziwnej reakcji ASP na regulację zaworów, mimo tego chociaż minimalny luz powinien być.

 

Większy zbiornik to chyba fanaberia, latam na os 91 i po 15 minutach dosyć ostrego latania zostaje dość sporo paliwa, a zbiornik mam 330ml.

 

raz musiałem Fokkerem krążyć wysoko

To jak wysoko i daleko to nie problem, gorzej nisko i daleko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzisz o tym Fokkerze ?

Ale, o którym Fokkerze? Czy w ogole wiesz o czym jest ten wątek???

 

Na tym silniku nie bedziesz musiał latać ciagle na wysokich obrotach , ma przecież znacznie mniejszy ciąg.

 

Jeśli pytasz co o tym sądzę to sądzę, że nie masz pojęcią o czym piszesz! Po raz kolejny proponuję być zapoznał sie z tematem, w którym chcesz się udzielać. Silnik ASP FS 80 jest silniejszym silnikiem od ASP FS 60, więc i ciąg statyczny jest większy, a nie mniejszy. Abyś nie pisał takich niedorzeczności jeszcze raz proponuję abyś uważniej wczytywał się wątki.

 

Masz pseudomin Fokker czyli logiczne że tak się do Ciebie zwracam jak inni zresztą ?! Oczywiście przejęzyczyłem się wiadomo przecież że większy silnik to większy ciąg , po to go zmieniasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.