Skocz do zawartości

Problem z regulacją zakresu drążka przepustnicy


Grucha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mały problem z ustawieniem zakresu drążka przepustnicy w modelu beta 1400 mkIII.

Aparatura Fly Sky TH9X.

Odbiornik FS model NO:FS-R9B

ESC ABC- POWER 30A

 

Po włączeniu Aparatury z drążkiem przepustnicy na 0%, a następnie po podłączeniu zasilania do regulatora silnik pika trzy razy (zapewne ilość celi),  i gra melodyjkę.

Niby wszystko ok. jednak po przesunięciu drążka przepustnicy na 100%, silnik się nie uruchamia.

 

Myślałem że muszę ustawić zakres tego drążka. Jednak gdy daję przepustnicę na 100% i podłączam zasilanie do regulatora dzieje się ta sama sytuacja. Trzy pip i melodyjka. 

 

Zmieniłem zakres wychylenia drążka gazu w E.POINT ze 100% na maksimum, czyli 120%. I wreszcie usłyszałem pracę silnika, lecz na małych obrotach przy przesuniętej przepustnicy do samej góry.

 

Po tej zmianie dalej nie mogę wejść w tryb programowania, gdyż z drążkiem na 100% i po podłączeniu zasilania, silnik pika cały czas.

 

To tak jakby regulator myślał że dolny zakres przepustnicy w mojej aparaturze jest na 110% wychylenia drążka, a górny gdzieś pewnie w granicach 160%. W E.Point mogę jedynie zmienić wychylenie do 120%.

 

Nie mam już pomysłu jak wejść w tryb programujący zakres gazu. Jest to mój pierwszy model.
 

Instrukcja do esc http://abc-rc.pl/templates/images/files/995/1384185241-instrukcja-esc-abc-power.pdf

 


Dodam jeszcze że mam mode 2 (gaz po lewej) tak samo mam ustawione w aparaturze. Regulator podpięty pod 3 kanał. Sprawdzałem serwo pod tym kanałem. Serwo działało prawidłowo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniam rewers to dzieje się to samo tylko odwrotnie. W E.Point muszę dolny zakres zmienić ze 100% na 120%  żeby silnik w ogóle ruszył.

 

 

Micro _  tak się ustawia zakres drążka przepustnicy. U mnie to nie działa gdyż regulator zawyżył sobie wychylenie drążka w mojej aparaturze. Przy maksymalnym wychyleniu silnik zaczyna się obracać lecz na wolnych obrotach. Nie wiem jak wejść w tym wypadku w tryb programujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trymer gazu daje ten sam efekt co przestawienie maksymalnego wychylenia drążka w E.Point. 

Próbowałem też oba te sposoby na raz. Niedługo powinienem mieć innego regla. Ciekawe czy kartą programującą bym go naprawił.

 Na samym początku było dobrze. Po wsadzeniu elektroniki do modelu się to popsuło. Aparatury raczej rozkręcał nie będę. Chyba że drugi regulator też tak będzie się zachowywał. Jestem jednak ciekawy dlaczego tak się stało. Dzięki za pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.