Pawelb771 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Witam chciałbym przedstawić moją "dużą piękną lalę"(big beautyfull doll) na szerszym forum. Model już nie nowy --mam go już pół roku. oblatany w marcu. kupiłem go w RC SKORPION [/url][/img] [/url][/img] [/url][/img] [/img] [/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Tez mam ochote na ten zestawik.Powiedz jaki slnik ,wyposazenie/? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Ale duuuży Piękny model... Też chcę takiego Jaka waga?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelb771 Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 silnik DA 50 tłumik slimline pitts-style, serwa futaba 9206 tylko na gazie hitec i do sterowania zaworem podwozia hitec hs 81 mg , waga do lotu 8,3kg podwozia pneumatyczne robart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRqS Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Swego czasu przymierzałem się do tego modelu w wersji tartacznej Powstrzymał mnie koszt podwozia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelb771 Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Widzę Mareczku że spotykamy się w różnych tematach nie tylko szybowcowych. A koszt podwozia hmmmmmmmmm wliczony w zabawę. A swoją drogą robiłem Focke-Wulffa od podstaw podwozie też ---sterowane mechanicznie, ale powiem Ci że się nie opłacało niby chodziło ale przy trochę cięższym przyziemieniu wyszło górą i trzeba było robić płat od nowa no i podwozia Robarta wreszcie --- oszczędny traci 2 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRqS Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 hehe.. fakt. Jakoś tak mnie śledzisz.. albo to ja Ciebie Odnośnie warbirdów z Top-Flite, to koniec końców stałem się posiadaczem Corsaira (tego mniejszego - 1.6m), którego dostałem lat temu 3 od kolegi, który nie miał czasu na dłubanie. Dłubię go już drugi rok (a raczej powinienem powiedzieć - leży już drugi rok). Zawsze brakowało czasu aby się za niego wziąć (za dużo różnych projektów na raz). Do niego też planowałem gotowe podwozie (akurat w tym przypadku Century Jet z goleniami makietowymi). Zobaczę co z tego wyjdzie. Ostatnio dolar nisko a i tower hobbies zniżki daje. Mam tez podwozie mechaniczne, które w razie czego mogę zamontować (przynajmniej bez dodatkowych kosztów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coach Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 witam twój slimline ma wyjście fabryczne na dym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 witam Paweł na tych twoich fotkach jakiś taki nie dokończony na moich chwile przed pierwszym lotem , a tłumik ma fabryczne zamontowaną dysze do dymu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coach Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Witam. Uważaj - mam taki sam tłumik i dysza wypadła podczas lotu. Poponuję zabezpieczyć ją przed odkręceniem. Slimline jednak w ramach gwarancji dosyła mi już nową. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 ile kanałow trzeba miec zeby to obsluzyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaper Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 wersja absolutne minimum to 6: kierunek, wysokość, podwozie i gaz. 2 kanały skrzydło: lotki, klapy, wersja rozsądna - 8 początek taki sam, a skrzydło 4 kanały klapy domiksowane do lotek i lotki domiksowane do klap (oba "organy domiksowane" - mniejsze wychylenia niż "główne"). Trochę większa mechanika skrzydła przydaje się zwłaszcza przy lądowaniu, bo to dość ciężka lalunia :devil: A potem ew. dodatkowe kanały - np. dym, dodatkowe sterowanie silnika (ssanie - może być sterowane serwem w DA50, skład mieszanki paliwowo powietrznej - chyba nie w tym silniku - tu są zwykłe dwie igły do wysokich i niskich obrotów poprawcie jeśli się mylę), itd itp - ile aparatura może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olson Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 A ja mam takie pytanko... Czy to ma profil laminarny jak prawdziwy P-51 , i czy nękają go te same problemy - przy niskich (w oryginale <350 km/h :rotfl: ) prędkościach laminarny profilek lubi walić się na skrzydło? Dużo przy tym zestawie dłubania? co tam oprócz ogromnej ilości serw jest jeszcze potrzebne ? Zapytam też czy idzie dopasować do Mustanga makietowe śmigło Hamilton Standard Hydromatic ? Sorry ale z bielą wygląda niestety komicznie... Serdecznie pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Olson a nie prościej zajrzeć na strone producenta i przejrzeć instrukcje montażu , obrazek po obrazku pokazano jak model jest zbudowany ile pracy jeszcze wymaga i co do niego należy włożyć TUTAJ znajdziesz wszystko.A co do lotu to da się latać wolno i nie ma tendencji do walenia się na skrzydło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.