Skocz do zawartości

P51D MUSTANG Z TOP FLITE


Pawelb771

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę Mareczku że spotykamy się w różnych tematach nie tylko szybowcowych.

A koszt podwozia hmmmmmmmmm wliczony w zabawę.

A swoją drogą robiłem Focke-Wulffa od podstaw podwozie też ---sterowane mechanicznie, ale powiem Ci że się nie opłacało niby chodziło ale przy trochę cięższym przyziemieniu wyszło górą i trzeba było robić płat od nowa no i podwozia Robarta wreszcie --- oszczędny traci 2 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe.. fakt. Jakoś tak mnie śledzisz.. albo to ja Ciebie ;)

 

Odnośnie warbirdów z Top-Flite, to koniec końców stałem się posiadaczem Corsaira (tego mniejszego - 1.6m), którego dostałem lat temu 3 od kolegi, który nie miał czasu na dłubanie.

Dłubię go już drugi rok (a raczej powinienem powiedzieć - leży już drugi rok).

Zawsze brakowało czasu aby się za niego wziąć (za dużo różnych projektów na raz).

Do niego też planowałem gotowe podwozie (akurat w tym przypadku Century Jet z goleniami makietowymi).

Zobaczę co z tego wyjdzie. Ostatnio dolar nisko a i tower hobbies zniżki daje.

Mam tez podwozie mechaniczne, które w razie czego mogę zamontować (przynajmniej bez dodatkowych kosztów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

wersja absolutne minimum to 6:

kierunek, wysokość, podwozie i gaz. 2 kanały skrzydło: lotki, klapy,

 

wersja rozsądna - 8

początek taki sam, a skrzydło 4 kanały klapy domiksowane do lotek i lotki domiksowane do klap (oba "organy domiksowane" - mniejsze wychylenia niż "główne"). Trochę większa mechanika skrzydła przydaje się zwłaszcza przy lądowaniu, bo to dość ciężka lalunia :devil:

 

A potem ew. dodatkowe kanały - np. dym, dodatkowe sterowanie silnika (ssanie - może być sterowane serwem w DA50, skład mieszanki paliwowo powietrznej - chyba nie w tym silniku - tu są zwykłe dwie igły do wysokich i niskich obrotów poprawcie jeśli się mylę),

 

itd itp - ile aparatura może ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko... Czy to ma profil laminarny jak prawdziwy P-51 , i czy nękają go te same problemy - przy niskich (w oryginale <350 km/h :rotfl: ) prędkościach laminarny profilek lubi walić się na skrzydło?

 

Dużo przy tym zestawie dłubania? co tam oprócz ogromnej ilości serw jest jeszcze potrzebne ?

 

Zapytam też czy idzie dopasować do Mustanga makietowe śmigło Hamilton Standard Hydromatic ? Sorry ale z bielą wygląda niestety komicznie...

 

 

Serdecznie pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olson a nie prościej zajrzeć na strone producenta i przejrzeć instrukcje montażu , obrazek po obrazku pokazano jak model jest zbudowany ile pracy jeszcze wymaga i co do niego należy włożyć TUTAJ znajdziesz wszystko.A co do lotu to da się latać wolno i nie ma tendencji do walenia się na skrzydło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.