Eski Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Witam i o poradę pytam. Posiadam silnik RCG 20cc od pewnego czasu którego za żadne skarby nie mogę wyregulować. Wymieniłem świece myślałem , że ta która była oryginalnie z silnikiem jest kiepskiej jakosci. Wymieniłem olej do mieszanki z benzyną i dalej jest to samo. Obecnie staram sie krecić tymi śrubami na wszystkie strony i nic nie jestem w stanie wyregulować co po kilku dniach zaczyna być dość męczące. Silnik odpala bez najmniejszych problemów , jedynie nie może wkręcić sie na wysokie obrony ładnie płynnie, albo się dławi , albo gaśnie. w zależności od tego jak ustawie wysokie obroty. Mimo iż minimalnie staram sie krecić tymi śrubkami to i tak nie wiele to zmienia po prostu nie jestem w stanie ustawić go ustawić. Dziś podczas lotów z bardzo niskich obrotów chciałem wyrwać model w górę i zgasł silnik ( awaryjne lądowanie w krzakach ) Proszę was o jakieś rady i porady co powinienem zrobić. Eski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Ile silnik pracował? Miałem podobnie w RCGF15 i po dwóch godzinach zacząłem się z nim dogadywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eski Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Mój przepracował dobre 3litry. i dalej nic z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cybuch Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Dogadałeś się z tym silnikiem, jaki jest gażnik ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi