Skocz do zawartości

Jaki regulator 3-8 lub 3-12 celli


BartekSz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem dość nowy w elektrykach, ciągle je poznaje i sie uczę. Czytam troche o pakietach zasilających silnikach etc. Zastanawiam sie nad regulatorem który pozwoli na spora elastyczność i latanie modelami 120cm do 170cm. Z tego co widze najbardziej opłaca sie inwestować w zasilanie będące wielokrotnością 4 czyli 4s 8s i 12s. 

Jaki regulator polecacie aby spełnił zadanie czyli zasilanie pakietami 3s 4s ich połączeniem czyli 8s i jako opcja 12s.

 

Jeti mezon odpada ze względu na cene, osobiscie myslałem nad tymi ( chociaz jak widać nie spełniają w pełni założeń przedmiotu zamówienia :) ) najlepiej też taki co nie generuje dużej liczby zakłóceń na 35MHz.

Jeti Spin 80 PRO

http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/WYPOSAZENIE-RC/REGULATORY/Regulatory-Jeti-SPIN/JETI-SPIN-80-PRO.html?ob=p.priceAn&od=DESC

 

Lub:

YEP 80A 4-12S

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__28372__Hobbyking_YEP_80A_HV_4_12S_Brushless_Speed_Controller_OPTO_.html

YEP 120A 4-14S

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20696__Hobbyking_YEP_120A_HV_4_14S_Brushless_Speed_Controller_OPTO_.html

 

 

Pakiety:

LIHV

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__64924__Turnigy_Bolt_2800mAh_4S_15_2V_65_130C_High_Voltage_Lipoly_Pack_EU_Warehouse_.html

Lub:

Nanotechy

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__32746__Turnigy_nano_tech_2700mah_4S_65_130C_Lipo_Pack_EU_Warehouse_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Jeti Spin 99 OPTO Pro i mam YEPa 80 HV (oba pod 6S i 12S) i mam ~8 YEPów 30A (pod 3S).

 

Kocham YEPy miłością szczerą i wzajemną ze względu na ich lekkość, niezawodność, nieśmiertelność, cenę i jedną wspólną (taniutką) kartę programującą (1/4 ceny JetiBoxa).