Gość Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Zawsze mi się taki samochodzik podobał, niestety z wielu powodów (głównie braku tak wielkiego zapału jak Twój Darku) do chwili obecnej nie nabyłem...ale może kiedyś... Gratuluję pięknej pasji i umiejętności!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 witam Ty przynajmniej swojego skończyłeś a mnie czeka jaszcze długa droga z moim Kotem na razie wygląda tak: Wiem ile czasu i samozaparcia pochłania taka renowacja ( nie mówiąc o kasie )oraz innych wyrzeczeń . Tak więc gratuluję ukończenia projektu i powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Piekny klasyk. A powiedz mi, jak z ubezpieczeniem takiego auta? Czy według książeczki, czyli wrtośc pewnie z 500zł, czy wyceniałes u rzeczoznawcy, aby podnieść, ustalić wartośc auta tak odrestaurowanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Aby uzyskać żółte blachy ( albo papiery ) auto musi mieć co najmniej 75% oryginału, ale czy te blachy dają jakąś korzyść oprócz szpanu to każdy musi sobie sam skalkulować. Ja mam białe ( OC całoroczne tańsze od ubezpieczenia krótko terminowego na żółtych blachach ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Nie tyle chodziło mi o zółte blachy ale o wycene faktycznej wartości, aby ona była podstawą do liczenia tfu tfu szkody całkowitej. Kolega, niestey nie mam juz z nim kontaktu, robił Calibrę jako demo car firmy tuningowej i wpompował w nią kupę szmalu. Robił właśnie taką wycenę i niestety później korzystał z tego przy stłuczce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Tak pytam po prostu bo widać te wpompowane pieniądze, czas i godziny w garażu Ja też polerowałem aluminiowy kolektor dolotowy papierem ściernym, albo wymieniałem tarcze na większe, tak, że czaję klimaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi