Jump to content

Guest
 Share

Recommended Posts

witam

Ty przynajmniej swojego skończyłeś a mnie czeka jaszcze długa droga z moim Kotem na razie wygląda tak:

post-497-0-02710400-1448306548_thumb.jpg

Wiem ile czasu i samozaparcia pochłania taka  renowacja ( nie mówiąc o kasie )oraz innych wyrzeczeń .

Tak więc gratuluję ukończenia projektu i powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Aby uzyskać żółte blachy ( albo papiery  :) ) auto musi mieć co najmniej 75% oryginału, ale czy te blachy dają jakąś korzyść oprócz szpanu to każdy musi sobie sam skalkulować.  Ja mam białe ( OC całoroczne tańsze od ubezpieczenia krótko terminowego na żółtych blachach )

Link to comment
Share on other sites

Nie tyle chodziło mi o zółte blachy ale o wycene faktycznej wartości, aby ona była podstawą do liczenia tfu tfu szkody całkowitej.

Kolega, niestey nie mam juz z nim kontaktu, robił Calibrę jako demo car firmy tuningowej i wpompował w nią kupę szmalu. Robił właśnie taką wycenę i niestety później korzystał z tego przy stłuczce.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.