Shock Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Ja do żadnej. Tylko latam, teorie w dużej części mam w D... No,no. Z Twojej teorii na forum można by zrobić małe podforum... . Co nie odznacza że nie masz czasem racji . Żeby zostać w temacie to pytanie do Janka Jak zrobisz wznios to skrzydła już nie przylegają tak ładnie do kadłuba ? pewnie zostaje minimalna szpara od spodu skrzydła ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Wznios o 0,5stopnia nie robi różnicy. Teorie modelarskie w wiekszosci składają sie z uproszczeń a aktywni teoretycy nie zawsze rozumieją rzeczywistość. Takie sa moje obserwacje z polskich lotnisk i z polskich forów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
list Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 O to to! To co stoi na przeszkodzie pisania w języku obcym? Przestrzeni w sieci gdzie można to robić aż nadto..... Aktywni teoretycy może i nie rozumieją, ale Ci prawdziwi umieją przełożyć teorię na praktykę i w drugą stronę też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 A gdzie takich mozna spotkać? Mam kilka tematów do obgadania ale bajarzy szybko poznam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
list Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 To zależy od "tematu".... Szukanie "źródła" też jest sztuką....licz się z tym, że że na drodze spotkasz wiele przeszkód- najczęściej problemem jest fakt, że Ci co "wiedzą" nie chcą mówić. Nie dziw się- wiedza kosztuje. A bajarzenie właśnie jest za friko....choć to też "sztuka". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Jakos bez sensu to brzmi. Czyli nie znasz nikogo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Wznios o 0,5stopnia nie robi różnicy. Teorie modelarskie w wiekszosci składają sie z uproszczeń a aktywni teoretycy nie zawsze rozumieją rzeczywistość. Takie sa moje obserwacje z polskich lotnisk i z polskich forów.. No,no. Z Twojej teorii na forum można by zrobić małe podforum... . Co nie odznacza że nie masz czasem racji . Żeby zostać w temacie to pytanie do Janka Jak zrobisz wznios to skrzydła już nie przylegają tak ładnie do kadłuba ? pewnie zostaje minimalna szpara od spodu skrzydła ? Wszystko mozna spasować o ile jest ku temu cel . albo zakleić spod łaczenia skrzydel z kadłubem albo latać z dziurami ..żaden problem przeciez to słuzy zabawie a nie zawodom "O ŚMIERĆ I ŻYCIE".. Moja przyjemnośc w lataniu to by sobie poszaleć - pobimbać czy to co naprawiłem -zmieniłem jest lepsze , skuteczniejsze a zwiekszenie wzniosu bagnetu zrobiłem dlatego ,bo standard mam - co tu teoryzować latać na innym i doswiadczac...pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Janek, sorki ake mieszasz na forum ludziom w głowach. Po co kupujesz szybki model a chcesz zeby latał wolniej? Kup sobie cos wolniejszego. Nie musisz miec tego co Jacek. A zebym mogl odnieść sie do Teoich propozycji to prosze napisz jaki masz teraz ustawiony SC w respekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Jak Respect łapie termike to ja juz wiem. Bardzo dobrze w B termika to drobiazg. Pytanie jak poleci na dystans i predkosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Jak Respect łapie termike to ja juz wiem. Bardzo dobrze w B termika to drobiazg. Pytanie jak poleci na dystans i predkosc... Próbuj Jurek próbuj.. / jak masz czym / kombinuj ze śr. ciezkości .pytaj Kierownika..tylko go nie zamęcz..i pisz.. Pawełku w termice lata sie super zimą nawet przy -15 c .pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Bardzo ciekawy temat, osobiście dał bym wznios do 6 st. - jak coś zmieniać to już konkretnie i można lotki zablokować i latać tylko na SK i SW tyle, że na zboczu to już trzeba by się wprawić w to latanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaccy1 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Jeszcze nigdy nie zdążyłem zważyć modelu bo od razu zabierałem się za składanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Próbuj Jurek próbuj.. / jak masz czym / kombinuj ze śr. ciezkości .pytaj Kierownika..tylko go nie zamęcz..i pisz.. Pawełku w termice lata sie super zimą nawet przy -15 c .pozdrawiam . Janku ... Respectem nie latałeś przy -15 bo wtedy jeszcze go nie mialeś...A tej jesieni jeszcze takich mrozów nie było. Z tego co wiem to Kierownika nie ja zamęczam rozmowami Ja prosiłem Cie żebyś napisał jaki masz ŚĆ w Respekcie. Wiec napisz Dzielisz sie rozwiązaniami zaawansowanymi które używasz, a ja proszę o taką podstawową informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Z ciekawości wklejam fotki wagi poszczególnych elementów: A może zapodasz nowy temat z relacją za składania Respecta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Bardzo ciekawy temat, osobiście dał bym wznios do 6 st. - jak coś zmieniać to już konkretnie i można lotki zablokować i latać tylko na SK i SW tyle, że na zboczu to już trzeba by się wprawić w to latanie To takie staroświeckie Ale fajne. W tym roku jak ktoś ma takiego starocia to w sierpniu pewnie będą zawody retro Nad morzem. Jeszcze nigdy nie zdążyłem zważyć modelu bo od razu zabierałem się za składanie a po złożeniu wiesz ile waży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaccy1 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Wiem jak zważę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Założenie lewego statecznika, potem prawego, skrzydło lewe, prawe, a może w odwrotnej kolejności 4 strony. Przygotowanie półki pod serwa- dyskusja panelowa (10 stron wyższości węgla nad kevlarem, a docelowo zrobiona ze sklejki) Zamontowanie serw w skrzydłach (wybór serw 15 stron- dyskusja ekspertów). Wybór zasilania- 30stron wydzielony przez moderatora do odrębnego wątku- porady naukowców, ze skomplikowanymi wzorami. Wybór środka ciężkości 5 stron, porównanie użytkowników do podobnych modeli (sky surfer, beta 1400 etc) Pozdrawiam Obiecanki cacanki >64 str ? - temat Gorący!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Założenie ... porady naukowców, ze skomplikowanymi wzorami. Cała kwintesencja, choć ktoś mi napisał, że to przecież forum dyskusyjne Widać, żeś chory zdrowiej i pochwal się nabytkiem najlepiej w jednym poście a potem niech się reszta towarzystwa wymądrza i dyskutuje nad oczywistymi sprawami Może się skuszę też na takie cudo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Janku ... Respectem nie latałeś przy -15 bo wtedy jeszcze go nie mialeś...A tej jesieni jeszcze takich mrozów nie było. Z tego co wiem to Kierownika nie ja zamęczam rozmowami Ja prosiłem Cie żebyś napisał jaki masz ŚĆ w Respekcie. Wiec napisz Dzielisz sie rozwiązaniami zaawansowanymi które używasz, a ja proszę o taką podstawową informacje Tak Jurku respektem w ten czas jeszcze nie latałem przy - 15 ale probowalem latać w termice innymi modelami..były fotki na forum ..modelem "sirius" poszukam zamieszczę ...pamietam by podać śr, cieżkości ale cierpliwosci dzisiaj dalsze próby miałem pojechać na Jeziorsko ale koledzy prosili o Lubstów nie załuję bo nie wiało jak było w prognozie i popadywało....próby robiłem są fajne pozytywne spostrzeżenia co do predkości nie mam tak duzego doswiadczenia myslę ,że Ty ocenil byś to obiektywnie...pokusze się by zrobić jeszcze 1 bagnet o wzniosie jeszcze wiekszym .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Janek ile stopni masz teraz ? Pytał mnie o to już Jurek i Kierownik ale nie wiem - nie mierzyłem .... robiłem na ślep...deczko do gory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi