Maureis Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Różne informacje wyczytałem, w jednej instrukcji jest napisane tylko, że napięcie 12V, w drugiej że 12V i min. 8.5A. Na forum wczytałem, że 2A, więc już sam nie wiem Wolę się upewnić na 100%. Nie chcę czegoś zepsuć zwłaszcza już przy ładowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 39 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Jaka ładowarka ? większość ładowarek zasila się 12 V ,.. zasilacz sieciowy , bądż akumulator samochodowy,moto i td.12 voltowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maureis Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Mam "Ładowarkę 12V 800mAh do pakietów lipo 2-3s (7,4 - 11,1V) wraz z adapterem "Jack - Krokodylki". Te krokodylki to ja mam gdzieś podpiąć czy mogę zamiast nich zasilacz używać? Bo o to się rozchodzi, nie wiem może źle to opisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Mam "Ładowarkę 12V 800mAh do pakietów lipo 2-3s (7,4 - 11,1V) (...) Do tego wystarczy zasilacz 12v 1A. Prąd oczywiście może być większy. Nie robi to problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maureis Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ok, dzięki wielkie, to przy okazji jeszcze spytam - w takich warunkach (temperatura poniżej zera) nie zalecane jest latanie? Wyczytałem że bateria powinna być używana od 5 do 50 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latacz Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 weź z domu baterie o temp pokojowej -przewoź w ciepłym samochodzie -ewentualnie zawinięte w szmatę i w jakimś bezpiecznym opakowaniu (li-pole potrafią się nieźle palić np. w wyniku zwarcia, przebicia, przeładowania) -zamontuj ciepłą w modelu -i szybko w górę -w locie sama się podgrzewa. Ewentualnie w modelu troszkę zatkać otwory chłodzące -zasysające powietrze. Nie przesadzić z tym zatykaniem żeby nie przegrzać pakietu. Po locie pakiet raczej będzie ciepły. Bezpiecznie zapakować... - wyjąć drugi z futerka i znowu w górę. Unikać ładowania na mrozie. Podobnie unikać ładowania pakietów gorących po locie. Przy ładowaniu pakiety mają mieć temp pokojową. Ja latałem wiele razy i przy -15*C jeśli wiatr zbytnio nie dokuczał -powiedziałbym, że zimno bardziej szkodzi modelarzowi... trudniej się rozgrzewa i lądowanie na śniegu czasem drapie model. czasem jest twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maureis Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Może być taki zasilacz? http://allegro.pl/zasilacz-wtyczkowy-42w-12v-dc-16-8w-14-4w-warszawa-i4834120812.html Totalnie tego nie ogarniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ja od dłuższego czasu mam taki zasilacz https://gimmik.pl/Zasilacz_GPX_12V_5A,o,2314.html , używanym z imaxem B6, w gimmiku pod marką greenbox. Ogólnie polecam Ci zakup takiej ładowarki, akumulator Ci za to podziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi