JacekK Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Sezon rozpoczęty Ale zawody w Trzebnicy ujawniły pewne braki sprzętowe. Więc prezent gwiazdkowy trzeba w trybie przyspieszonym powołać do życia Samolot specjalnie urodziwy nie był, jednak powinien wyjść dość lekko ze względu na pusty kadłub. Mam zamiar zostawić mu pewien nadmiar mocy, tak aby dało się skorzystać z tych rezerw w razie potrzeby. Malowanie będzie wzorowane na tym egzemplarzu z muzeum w Gatow: Jak widzicie ma niezaprzeczalną zaletę: brak lozengi na skrzydłach
Autsajder1983 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Jeżeli będziesz miał zestaw od Marka R. To parę podpowiedzi do budowy. Kadłub rzeczywiście bardzo fajny i lekki ( pusty w środku) Nie trzeba nic strugać wystarczy skleić i gotowe:) Wykorzystałem "odpad" ze środka na wzmocnienie przodu (pakiet i serwa muszą się gdzieś trzymać Model ma bardzo krótki przód. Serwa daj od razu za silnikiem, sam silnik ile da się do przodu. Gdzieś mam zdjęcia zrobione na szybko komórką jak znajdę podeśle. Generalnie gdyby nie brak przodu byłby znakomity:) (waga, zwarta konstrukcja, prostota budowy) Znalazłem zdjęcie: Co do braków sprzętowych. Mój z zeszłego roku idzie do remontu:) Nowe skrzydła i będzie nówka sztuka nie latana (Niemiec do granicy gonił )
jethrotull Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Już chciałem powiedzieć "ale ładny samolot", ale zobaczyłem ten ster kierunku Ale materiał modelarski bardzo ciekawy.
JacekK Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Cisza zapanowała ale to tylko projekty unijne zabierają czas Dziś ważenie zawodnika - chyba jeden z najlżejszych esiaków WWI w postaci pianki. Prawdopodobnie zasługa pustego kadłuba. Brak przodu ( okapotowania ) uratował Sea Fury z Cyberfly, który został dawcą
Rekomendowane odpowiedzi