tomaszg6 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Witam. Mam taki problem z silnikiem rcgf 32 cały zeszły sezon latał bez problemowo niestety teraz po pierwszych lotach okazało się że silnik gaśnie po przewróceniu modelu na plecy . W pozycji normalnej czyli lecąc podwoziem do ziemi model zachowuje się normalnie . Dodam że wymieniłem całą armaturę przewody paliwowe bo myślałem że po prostu stwardniały i silnik nie ciągnie na plecach paliwa . Nie wiem co dalej może ktoś ma jakiś pomysły POMOCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Kolega miał podobny problem.Zapytam co było powodem.Powodem może też byc temperatura otoczenia i wężyk jest sztywny.Gaśnie od razu czy najpierw zwiększa obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszg6 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Gaśnie odrazu problem wężyki to nie jest bo model robi tak w pomieszczeniu gdzie jest 20 C i pozatym przewody paliwowe były wymieniane na nowe. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Mimo wszystko sprawdź przewód paliwowy w środku (ten ze smokiem). Jeżeli jest kiepskiej jakości to potrafi zesztywnieć po kilku tygodniach (sam tego doświadczyłem). Może być też tak, że smok jest za lekki w stosunku do sztywności wężyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszg6 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Problem rozwiązany został zamówiony nowy gaźnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Czy ten silnik był eksploatowany przez rok (czy dłużej)? Co się stało z gaźnikiem, że trzeba go było wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszg6 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Silnik był używany pół sezonu i poprostu w pewnym czasie zaczął gasnąc na plecach .Gaźnik był czyszczony rozkładany na czynniki pierwsze i regulowany nie przyniosło to efektu i kupiliśmy gaźnik walbro od dla 30 cc wyregulowalismy i model smiga jak ta lala . Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Dle 30 cc jaka przyczyną do dzisiaj nie wiemy nowy gaźnik rozwiązał sprawe. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Dzięki. Możesz podać symbol tego gaźnika? Bo jeśli chodziło Ci o gaźnik dla-32, to czy tam jest teraz Walbro? Pytam, bo był Tillotson. Dle30 też chyba nie ma Walbro... Potrzebuję to sobie ułożyć, więc będę zobowiązany za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszg6 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 To jest gaźnik kupiony od www.ef3m.pl do 30 cc DLE i na dekielku ma napis walbro jutro podam symbol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi