Kamilos Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Witam Ostatnio zobaczyłem jak kolega na polu lata parkjet'em.Spodobał mi się on więc postanowiłem że i ja se zbuduje parkjet'a.Wybór padł na Mig-29 Fulcrum.Model wyciąłem i posklejałem w 3-4 godziny za paroma przerwami. Ogólnie fotek z budowy nie jest tak dużo no ale to nie jest jedyny mig . Ma powstać jeszcze drugi bo ten mi jakąś nie wyszedł. Z wierzchu jest ok ale jak się dokładniej przyjrzeć to widać dużo kleju na gorąco i troche zadziorów się zrobiło ale to głównie z mojej winy te zadziory. No więc pare fotek i pewnie jakiś filmik zrobię z oblotu. Ale najpierw muszę rozwiązać problem z silnikiem ( http://pfmrc.eu/index.php?/topic/59669-problem-z-emax-cf-2812-1534kv-170w/&do=findComment&comment=607561 ) Jak będe budował drugiego mig'a to porobię więcej fotek.A no i oczywiście go jakąś ładnie pomaluję. Dla zainteresowanych plany:http://rc.tomhe.net/mig-29 Budowałem z depronu 6mm. Wyposażenie to: 2 serwa z hobbykinga 10g pakiet 3s 2200 regiel 18A silnik Emax CF 2812 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 niczym go nie usztywnisz??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Usztywnienia już są to są zdjęcia gdy nie był jeszcze sklejony tylko tak na sucho poskładany.Usztywnienia to jeden płaskownik węglowy w skrzydłach przechodzący przez kadłub i jeszcze po jednym na natarcie skrzydła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 aaa no chyba ze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Ciężki ten pakiet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Po ważeniu modelu ze wszystkimi gratami wychodzi na to że będzie ważył coś ok. 375-400g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Z moich doświadczeń z podobnym Migiem wynika, że warto pomyśleć o wklejeniu prętów węglowych wzdłuż kadłuba, od samego dziobu. Inaczej drobne uderzenie w cokolwiek, powoduje urwanie dzióbka. A lądowanie "na punkt" zgniata go na miazgę. Z wklejonymi prętami, które przejmują siły uderzenia, pianka uszkadza się, ale na tyle by dało się to szybko naprawić samym klejem do pianki. Rozważ zakup kleju polimerowego. Klej na gorąco jest ciekawy w użyciu, ale znacznie cięższy co odbija się na masie i osiągach. A to jest mały model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 OK w kleję pręty.Klej też kupię Pewnie jakiś UHU POR EDIT: Model wygląda obecnie tak: wszystko działa trzeba jescze tylko wyważyć i oblot. EDIT 2:Zgodnie z moimi przewidywaniami model RTF waży 382g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Mig po oblocie wrócił w worku niestety hihi. Okazało się że usztywnienia nie były wystarczające . Filmik będzie nie długo. Następna wersja modelu będzie gotowa na za tydzień... no. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 No i jest krótki filmik To były pierwsze loty i model był źle wytrymowany i z wyważeniem miełaem problem.Teraz buduje wersje 2.0 która będzie pancerniejsza i lepsza technicznie. EDIT.:Wersja 2.0 "pancerna". Wzmacniana rurką węglową 4mm ,płaskownikami węglowymi i niektóre elementy wycinane podwójnie i sklejane tak żeby powstał depron 12mm (2x6mm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Wracam po dość długiej przerwie.W zasadzie chciałem tym postem zakończyć temat. Model obecnie wygląda tak lata już od prawie pięciu miesięcy i jest spoko.W zasadzie nie dodałem dużo usztywnień.Jest tylko rurka węglowa w skrzydle i "pogrubiłem" miejsce mocowania silnika tzn. przykleiłem tam jeszcze po kawałku depronu dzięki temu te miejsca mają teraz po 18mm grubości. Dziób kadłuba niczym nie usztywniany wytrzymuje spokojnie lądowania te z lekkim poślizgiem jak i te "w punkt". I to w zasadzie tyle. Model dzięki sterowanemu wektorowi ciągu jest agresywny ale jak się da małe wychylenia to da się latać bardzo spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi