and Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 witam.. moze ktos podac miejsce do wywazenia, niestety odkupilem ten model bez dokumentacji.. http://www.multiplex-rc.de/cms/vorschau/upload/d_anleitungen/m_easystar_5sp.pdf and Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Witam. Ja znalazłem TAKI silnik i wydaje mi się, że nadaje się idealnie do napędu ES. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swift Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Ja znalazłem TAKI silnik i wydaje mi się, że nadaje się idealnie do napędu ES. Witam Multiplex wypuścił ostatnio silnik 3f inrunner do upgrade ES, dane poniżej. Osiągi zbliżone do tego, o którym piszesz. Twój ma nieco większy ciężar o ok. 40g, ale to kwestia wyważenia modelu. Zaletą Twojego jest cena, Multiplexa kosztuje 60 EUR ! 3S LiPo, propeller: 5.5” x 5.5” approx. 17 A kV: 2150 Cell count NiXX / LiPo: 6 - 9 / 2S - 3S Optimum working range: 10 A - 18 A Max. current 15 sec.: 24 A ?: 28 mm Lenght: 31 mm Weight: 65 g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam! Ja z kolei przegladając ostatnio allegro znalazłem coś takiego http://www.allegro.pl/item557161266_silnik_bezsczotkowy_powerhd_130_2040_18t_nowy.html Wielkościowo wydaje się w sam raz do Easy Stara. Powinien wejść w obudowę standatowej 400-ki. Albo możnaby zamontować go normalnie, ze sporym prześwitem do chłodzenia. Może ktoś ma taki silniczek, podzieliłby się doświadczeniami z nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz M Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam , właśnie nabyłem easystara i zakładam bezszczotkę ,myślę że nie pojawiły się inne rozwiązania .Pozdrawiam Mich@ła - Tomek pilot heli Łódź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkraj Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Czy silnik powinien być skierowany pod takim kątem w góre??? Jest to silnik turnigy c35-30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.