Michał P. Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Witam, Na stronie Multiplexa zalecają do silnika 400 który jest w Easy Starze pakiet 2s. Niestety ja mam 3s który kupiłem do wcześniejszego modelu który niestety rozbiłem. Moje pytanie: stanie się coś nie dobrego gdy podłącze te trzy ogniwa zamiast dwóch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 silnik "400" jest na 7,2V więc pakiet liop 7,4V( 2s ) był odpowiedni. Natomiast pakiet 3s to już ponad 12V po na.ładowaniu, więc raczej na pewno spalisz silnik, przy okazji pewnie i regulator jesli nie był na takie napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazuPOL47 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 miałe mznajomego ktory katował 400 w ślizgu eco na 3 celkach, po kilka pływaniach przyszedł do mnie z żalem ze eco sie tylko "turla na wodzie", rozebralismy ta 400-tkę, oczywiscie szczotek nie było, uzwojenie czarne jak smok, i to były raptem 3-4 pływania na 3s! sam widzisz ze nie warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekrut:) Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Ja latam czasem na 3s ale mam silnik permax 480,pisze bo też jest na 7,2V...powiem Ci tak...latałem tak na pakiecie 3S około 20min a pakiety miałem 3,latało się super no ale mój znajomy dał 2 razy pełna moc na sekundkę gdzieś i...regielek nowy 20A sie spalił.Silnik po każdym locie był gorący ale jak będziesz uważać może dasz rady.Ale silnik 400 jest mniejszy więc nie wiem jednak czy warto... P.S Pamiętaj że nigdy nie dawaj pełnej mocy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Silnik 400 6V i pakiet 8 cel to w moim Micronie normalka i jakoś silnika mimo pełnej mocy nie uszkodziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piejar Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 A czy Twoja Sanwa umożliwia ustawienie jakiejś charakterystyki na przepustnicy? Jeżeli tak, to spróbuj tą metodą jakoś ograniczyć zakres działania drążka przepustnicy. Ostatecznie pozostaje przestawienie trymera na minimum. Metoda nieco toporna ale ograniczy napięcie podawane do silnika i być może uchroni go przed spaleniem. A i polatasz dłużej na tym pakiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał P. Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Hmm mógłbym zrobić następująco: Trymer od obrotów silnika ustawić na minimum oraz włączyć funkcje wyłączania silnika, która ta funkcja jeszcze bardziej powoduje trym na maksymalne minimum. Nie wiem co zrobię. Szkoda mi pieniędzy na nowy pakiet który będę prawdopodobnie wykorzystywał tylko w EasyStarze, albo na nowy silnik jeżeli ten się spali. Chociaż szczotka to chyba tam grosze kosztuje. Pójdę chyba za hasłem od przybytku głowa nie boli i kupie ten 2s, a byc może się przyda do czego innego. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piejar Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Spróbuj najpierw potrymować i zmierz napięcie. Wyjdzie taniej niż pakiet ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Większość regulatorów kalibruje się po włączeniu na podstawie minimalnego i maksymalnego wychylenia drążka. Jeżeli ograniczycie wychylenia, to regulator przyjmie te ograniczone jako maksymalne i do takiej pozycji będzie ustawiał maksymalne obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał P. Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Większość regulatorów kalibruje się po włączeniu na podstawie minimalnego i maksymalnego wychylenia drążka. Jeżeli ograniczycie wychylenia, to regulator przyjmie te ograniczone jako maksymalne i do takiej pozycji będzie ustawiał maksymalne obroty. Czyli krótko mówiąc to nic nie da. Co za hobby, Kasa, Kasa, Kasa. Kret, Kret, Kret. Kasa, Kasa, Kasa. Oczywiście pewnie u amatora cały wiersz razy 10. No nic, zbieram na 2S. Z Easystarem znowu mi wyjdzie jakieś 350 zł (...) Jak już kupiłem aparature to trzeba w to brnąć. :faja: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Ja w Sanwie RD6000 (myślę, że u ciebie jest tak samo) dla kanału gazu mam możliwość ograniczenia zakresu działania (EPA). Może więc po prostu zrobić ograniczenie od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał P. Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 No i zamówiłem regiel E-skaja 18A i lipolek - 3E Model 1800 mAh 7,4V 10C Leci do mnie razem z EasyStarem :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Witam. Testowałem w Easy Starze pakiety 2 i 3 celowe ze standardowym silnikiem 400 6V, w który jest wyposażony Easy Star oraz z silnikiem 400 7,2V. Sprawa przedstawia sie następująco: Silnik 400 6V działa z pakietem 3 celowym ale nie należy wychylac drążka gazu więcej niż do 2/3 pełnego zakresu, w przeciwnym wypadku po kilku lotach rzeczywiście silnik zaczyna się spalać, tj. zaczyna rzęzić co raz bardziej aż do spalenia. Tak więc przy nieprzekraczaniu 2/3 wychylenia drążka gazu mozna trochę polatać. Większe wychylanie gazy nie powoduje zwiększenia obrotów silnika, więc tym bardziej nie ma sensu. Z silnikiem 400 7,2 pakiet 3 celowy chodzi ładnie, silnik reaguje większymi obrotami na wychlenie drążka gazu w pełnym zakresie. Cena silnika 400 7,2 V to ok. 40 PLN, więc bardziej opłaca się wymienić silnik niż zakupić nowy pakiet. (testy wykonane na pakiecie 3E Model 11,1 V 1800 10C, waga ok. 134g, cena ok. 86 PLN) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinksu Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Mam taki sam silniczek jak ty na 7,2 V i z pakietem 3S fajnie śmiga, tylko że ja mam to w samochodziku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaptus_GC Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Testuję od miesiaca napęd 3s3300mAh i 2 silniki 400 6V + smigła 6x3. Trzeba pamietac by przepustnicy nie wychylać powyżej 60% i jest OK. Przy tym i tak model zadziera do gory jak myśliwiec a nie 2 silnikowy grzmot. Na oko znacznie lepiej niż na pakiecie NiCd 8 cel Wcześniej latałem na 8 cel NiCd w sumie 2 czy 3 sezony i nie działo się nic nawet na obrotach maksymalnych Tak że mozna lecz z umiarem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.